zeg, ehh, ik weet niet of je het door hebt, maar je kat wilt kip geloof ikquote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef Enfermera het volgende:
Nog een leuk filmpje van Puk, van vanavond, toen ik de kip stond te snijden:![]()
![]()
Maar da's ook zo'n uitgehongerde kat, dat zie je toch meteeeeeenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef Enfermera het volgende:
Nog een leuk filmpje van Puk, van vanavond, toen ik de kip stond te snijden:![]()
![]()
Ja, tis goed met 'm, gister had ie ook al wat extra's gehad. Het blijft geen feestquote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, ehh, ik weet niet of je het door hebt, maar je kat wilt kip geloof ik
Uhhuh. Enorm.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:07 schreef Lau. het volgende:
[..]
Maar da's ook zo'n uitgehongerde kat, dat zie je toch meteeeeeen![]()
Rufus is overal blij mee. De honden al helemaalquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Rufus is overal blij mee. De honden al helemaal![]()
Jamie en Massimo zijn al voor hem gevallen, Djinni. Datura en Pogo kijken de kat nog even uit de boom.
Rufus eet als een slootgraver, gaat keurig op de bak, gisteren wat brijerige poep door het ontwormen. Vandaag al 4 keer een keurig drolletje op z'n bak en zeker 6 plasjes![]()
Hij is erg blijmoedig en vrolijk, en ligt ook erg graag in m'n decolleté!
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Jamie en Massimo zijn al voor hem gevallen, Djinni. Datura en Pogo kijken de kat nog even uit de boom.
Rufus eet als een slootgraver, gaat keurig op de bak, gisteren wat brijerige poep door het ontwormen. Vandaag al 4 keer een keurig drolletje op z'n bak en zeker 6 plasjes![]()
Awwquote:Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Jaaa, Puk heeft HONGER!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, ehh, ik weet niet of je het door hebt, maar je kat wilt kip geloof ik
Is het een uitgave van Taschen?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:10 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooooh ik wil de Henk Schiffmacher encyclopedie, die zal wel een kapitaal kosten denk ik he...
Ohhh zo bekend, mijn Pummel vind dat ook zo leukquote:
Een kitten heeft hier nog nooit voor problemen gezorgd gelukkig.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AwwWat fijn dat het zo goed gaat!
En dat het al aardig klikt met de andere diertjes
Ja knapt hij ervan op?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Een kitten heeft hier nog nooit voor problemen gezorgd gelukkig.
Othello was jaren onze baarvader bij kittens. Bij een keizersnede rampnest dat we ooit hebben gehad, De moeder wilde niet van de kinders weten, dus om de drie uur flessen vanaf dat ze een dag waren. En Othello maar kontjes wassen en buikjes masseren en likken om het plassen en poepen op gang te houden. Stipt op tijd, ook s'nachts, stond hij al klaar. En nog, geniet hij er van onze oude sjagrijn
Ja hey! Als ik een kitten was zou ik daar ook gaan liggenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Haha, ja XDquote:Op maandag 17 mei 2010 19:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Jaaa, Puk heeft HONGER!!!!
Wat een schat, hij heeft wat van onze Pogo
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Lau. het volgende:
[..]
Ohhh zo bekend, mijn Pummel vind dat ook zo leuk
Aww! Jeetjequote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Een kitten heeft hier nog nooit voor problemen gezorgd gelukkig.
Othello was jaren onze baarvader bij kittens. Bij een keizersnede rampnest dat we ooit hebben gehad, De moeder wilde niet van de kinders weten, dus om de drie uur flessen vanaf dat ze een dag waren. En Othello maar kontjes wassen en buikjes masseren en likken om het plassen en poepen op gang te houden. Stipt op tijd, ook s'nachts, stond hij al klaar. En nog, geniet hij er van onze oude sjagrijn
nein ...quote:
Nou, met zijn humeur???quote:
Ja, maar jij hebt een harige poes!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hey! Als ik een kitten was zou ik daar ook gaan liggen![]()
In mijn decolleté valt niet te liggen
Hmmm, nee dan zal ie wel duur zijn denk ik.quote:
Hmm ik durf het niet met knorretje hier maar wil van jullie wel heel veel leuke foto'squote:Op maandag 17 mei 2010 19:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, met zijn humeur???![]()
Maar hij vind het wel leuk!
Smakelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Hmmm, nee dan zal ie wel duur zijn denk ik.
De wereld van de tatoeage is ook erg mooi, heb ik Pagan es voor z'n verjaardag gegeven.
Hier gaan we eten, hoor ik net.
Roerbak met kip....dus lekker
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef senesta het volgende:
Voor de geintresseerden: FOK! in gesprek met Sjerp Jaarsma over "De Heineken ontvoering
En ik vind echt niet veel leuk.quote:
neenee, als je de spatie weghaalt staat er heetLisquote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee wacht, t moet aan elkaar geloof ik, Lis en zie?
Ik dacht gewoon Lis
Ohh, wat een schatjequote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebben jullie Draakjes beebje al gezien?![]()
Zwangerschap en geboorte deel 648
Dit keer met foto
http://www.nufoto.nl/foto(...)oo-encyclopedie.htmlquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Smakelijk.
Twas een heel dik boek, echt heel gaaf, hij liet t net zien bij Boulevard, staat nog niet eens op zn site.
En tis in t Engels.
Hm, wondermiddelen bestaan dus nog niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is opzich prima te doen. Tis kut dat je 4 a 5u aan een infuus moet liggen, maar ze hebben lekker etendat maakt het wel weer oke
![]()
Eerste week dat ik remicade heb gehad altijd, is het kut. Daarna gaat het 4 a 5 weken prima, en dan weer bergafwaarts en dan ben ik er dus weer aan toe.
Alleen v/d week weer bloed in de ontlasting. Maar het gaat iig wel veel beter dan met imuran oid.
Hoest met morrie dan?
quote:
wij hadden ooit een nest hamstersquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met zo'n nest he, je kan ze niet allemaal tegelijk in de gaten houden en terugbrengen![]()
Ja die ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)oo-encyclopedie.html
Die neem ik aan? Zal dan over een paar jaar ook wel bij Bol.com liggenhttp://www.bol.com/nl/p/n(...)006192095/index.html
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij hadden ooit een nest hamsters![]()
die kleine dreumeltjes met zijn vijven tegelijk tegen de tralies opklimmen
moeder hamster balend als een stekker allemaal oppakken en terug slepen naar het nest![]()
maar tegen de tijd dat ze de tweede had was de eerste alweer ergens heen gekropen
ducttape, naast snelhardend beton de enige echte ADHD remmersquote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Zo zie ik mezelf later. Mn man heeft ADHD, en dat is zo'n 80% erfelijk. Als ik 2 jongens krijg .... Ja, dat is voor mij al een heel nest volgensmij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |