Als je de naam niet weet, dan zou ik ook niet acteren alsof het je iets interesseert.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Soms weet ik de naam niet van de partner van een kennis. Dan vraag ik 'Hoe is het met je vent?'.
Wat moet ik dan zeggen?
Doe je altijd zo onoprecht gedesinteresseerd?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Soms weet ik de naam niet van de partner van een kennis. Dan vraag ik 'Hoe is het met je vent?'.
Wat moet ik dan zeggen?
Tuurlijk is dat wel interessant. Het kan altijd misgaan in een relatie...of je kunt er lekker uitgebreid over ouwehoeren...je weet toch hoe vrouwen zijn..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:36 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Als je de naam niet weet, dan zou ik ook niet acteren alsof het je iets interesseert.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel interessant. Het kan altijd misgaan in een relatie...of je kunt er lekker uitgebreid over ouwehoeren...je weet toch hoe vrouwen zijn..
walgelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat wel interessant. Het kan altijd misgaan in een relatie...of je kunt er lekker uitgebreid over ouwehoeren...je weet toch hoe vrouwen zijn..
Mensen die dergelijke conversaties bezigen, zullen termen als 'je vent' dan ook wel pruimen. Ik heb er gelukkig geen last van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
ja inderdaad zeg lekker praten over nietsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee hoor...ik wil gewoon weten hoe het met haar en haar vent gaat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:40 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ja inderdaad zeg lekker praten over nietswant dat voelt zo goed als het niet over jou gaat en je zomaar kan zeggen wat je wil....oeh oeh of moet je oppassen wat je zegt tegen je vriendin over die ene vriendin anders heb je dalijk ruhuhuhuzieee oeh oeh wat LEUKKKK
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen zijn echt kankerdebiel.
nou vooruit kom maar even hier danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee hoor...ik wil gewoon weten hoe het met haar en haar vent gaat...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:42 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
nou vooruit kom maar even hier dan [ afbeelding ] hihi![]()
![]()
En ben je dan vooral geinteresseerd in hun fantasieloze seksleven of in de psychologische oorlogsvoering aan de eettafel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee hoor...ik wil gewoon weten hoe het met haar en haar vent gaat...
PROOST!!!!quote:
Beiden zou een interessant gesprek kunnen opleveren. Ik zou daar wel echt van genieten!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:43 schreef LosPollos het volgende:
[..]
En ben je dan vooral geinteresseerd in hun fantasieloze seksleven of in de psychologische oorlogsvoering aan de eettafel?
het tweede ja maar het eerste is interessant? hoe dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Beiden zou een interessant gesprek kunnen opleveren. Ik zou daar wel echt van genieten!
walgelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Beiden zou een interessant gesprek kunnen opleveren. Ik zou daar wel echt van genieten!
Dus dat laatste vind jij toch ook wel interessant?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
het tweede ja maar het eerste is interessant? hoe dan?
Jij bent niet geinteresseerd in het leven van je vrienden?quote:
er zou zo ene ban systeem moeten komen per topic, dat je mensen kan uitvoten ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:47 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
kan iemand haar even bannen?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef electronique het volgende:
[..]
nee, dat is "MIJN MANNETJE"
ik ken een meisje en die heeft haar vriendje als 'mannetje' in haar telefoon staan![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, eigenlijk in verste verte niet op de manier zoals jij dat bent.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent niet geinteresseerd in het leven van je vrienden?
tuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus dat laatste vind jij toch ook wel interessant?
Jij bent er alleen maar in geinteresseerd omdat je er dan over kan roddelen bij anderenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij bent niet geinteresseerd in het leven van je vrienden?
Dat zou echt heel tof zijn ja...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:49 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
er zou zo ene ban systeem moeten komen per topic, dat je mensen kan uitvoten ofzo
Ik ben altijd in het sexleven van mijn vriendinnen geinteresseerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent er alleen maar in geinteresseerd omdat je er dan over kan roddelen bij anderenNou niet zo schijnheilig doen he.
Jij behoort bij mij nu al tot de overige (goeie) 25%!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent er alleen maar in geinteresseerd omdat je er dan over kan roddelen bij anderenNou niet zo schijnheilig doen he.
wat begrijp ik hier niet aanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben altijd in het sexleven van mijn vriendinnen geinteresseerd.
Wie weet kan ik er nog een scoren...die vriendin dan.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben altijd in het sexleven van mijn vriendinnen geinteresseerd.
Wie weet kan ik er nog een scoren...die vriendin dan.
Had je dat ook gezegd als ze een wat minder lief gezichtje had?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:53 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Jij behoort bij mij nu al tot de overige (goeie) 25%!![]()
kom je wat tekort dan?quote:
Vind je dat ze zo'n lief gezichtje heeft dan? Ze is niet echt m'n type trouwens, het ging me puur om die postquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:55 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ze een wat minder lief gezichtje had?
Ze spreekt me wel aardig aan. Zeker voor Fok!-begrippen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:58 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Vind je dat ze zo'n lief gezichtje heeft dan? Ze is niet echt m'n type trouwens, het ging me puur om die post
Dus ja, tuurlijk!
en nu?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:04 schreef klaagbaas het volgende:
Kwiwi is een 14 in een dozijn muts, zeker qua uiterlijk.
met de directiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:04 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Dat zou ik eerst met mijn vrouwtje moeten overleggen.
Ja aan de absolute toplaag van de onderneming. Maar nu je er toch bent: lijkt het leuk om een keer met mij bij Mcdonalds oid te gaan dineren?quote:
Wat romantischquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:12 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ja aan de absolute toplaag van de onderneming. Maar nu je er toch bent: lijkt het je een keer leuk om bijv. een keer met mij bij Mcdonalds oid te gaan dineren?
Overduidelijk inderdaad, zonder de rest van het topic te hebben gelezenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Life het volgende:
Ik had mijn vriendin - die ik overduidelijk niet heb, omdat ik geen aardig persoon ben - gelijk een veeg in d'r gezicht gegeven![]()
O dan kun je gezellig samen met LosPollos gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:16 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ehmm....niet om het een of ander...maar ik hou ook heel erg van mc donalds! Niet dat ik er iets mee bedoel hoor!
De TL-buizen en de glinsterende fabriekskaas op de cheeseburgers bij Mcdonalds werken weliswaar licht erotiserend, maar zoveel kwaad kan het toch verder ook eigenlijk helemaal niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat romantischMaar dat zal ik eerst even moeten overleggen met m'n honnieponnie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |