ik heb de trein gemist dus ik denk dat ik naar schiphol!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef Triggershot het volgende:
Het is laat, ik denk dat ik maar bij Brad pit.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef cherry-girly het volgende:
nou meneer de bruin .. dat geeft net dat beetje extra liefde na elkaar toe:) k vind et gewoon fijnzoals ik al zei: ieder zen eigen
Ja preciesquote:Op maandag 17 mei 2010 21:55 schreef Skylark. het volgende:
Je vriendin 'De directie' noemen. Dat heb ik ooit iemand hier zien posten ofsow.
Nee als ik et over em heb, noem ik em bij zen naam maar gewoon lekke knus met zen tweeen is die men puppie hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:16 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat vind ik wel kunnen, rechtstreeks! Maar niet als je het OVER iemand hebt!
Homoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef Triggershot het volgende:
Het is laat, ik denk dat ik maar bij Brad pit.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je bent een vegetariėr, je wilt geen beef met mij
awesomequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
je bent een vegetariėr, je wilt geen beef met mij
op wat voor plaatsen kom jij joh dudequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:28 schreef LosPollos het volgende:
Of van die vadsige wijven die in termen praten als: "als het goed is kookt manlief vanavond"
In psychiatrische instellingen, supermarkten, stadions en op fora - een grote bron van dergelijk kwaad - o.a.quote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:27 schreef fyah het volgende:
Mijn ex, Goedele, heb ik ooit voorgesteld als GoogleZe haatte. Onterecht.
Jij mag alleen maar in de keuken staan of schoonmaken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:32 schreef capricia het volgende:
En 'mijn vent', mag dat wel?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef kwiwi het volgende:
Over 'hubby' gesproken. Ik kwam een tijdje op een forum en daar noemden de vrouwen hun man 'hub', en ik dacht dus dat al die mannen Hub heetten!
Soms weet ik de naam niet van de partner van een kennis. Dan vraag ik 'Hoe is het met je vent?'.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ook te cheesy, te bezitterig; eigenlijk te verwijfd. Zelfs voor een wijf.
Wat een playerbaas is die Hub dan wel nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef kwiwi het volgende:
Over 'hubby' gesproken. Ik kwam een tijdje op een forum en daar noemden de vrouwen hun man 'hub', en ik dacht dus dat al die mannen Hub heetten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |