Ach, je hebt niet veel gemistquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:12 schreef Marlalala het volgende:
Hoe was het hier, of daar bij jullie?
Net deel 2 uitgelezen, morgen in deel 3 beginnen als de bieb 'm heeft. Had 'm zelf ook wel maar helaas kwijtgeraakt, de enige die ik nu niet heb dusquote:
Nee, veul leukerquote:
OKee, ik heb ook de eerste paar delen meerdere malen gelezen. (volgens mij tot en met de vuurbeker) de andere 3 maar 1 keer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Net deel 2 uitgelezen, morgen in deel 3 beginnen als de bieb 'm heeft. Had 'm zelf ook wel maar helaas kwijtgeraakt, de enige die ik nu niet heb dus. Overigens heb ik alleen de eerste delen zovaak gelezen, de latere delen al minder (4 of 3 keer, en het laatste deel 2 keer
)
Veel te gewoontjes, heb me zelfs in Marktplaats verdiept en meegeholpen een advertentie in elkaar te knutselen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:12 schreef Marlalala het volgende:
Hoe was het hier, of daar bij jullie?
Ik ook! dat is, als het een leuk boek isquote:Op maandag 17 mei 2010 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik begin aan een boek dan rauzer ik ze er ook doorheen, een boek van 500 bladzijden doe ik dan in 2 dagen wel.
Nou, mooi tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, veul leuker![]()
Ze is een beetje weird maar echt heel leuk met het publiek![]()
en ze kan ontzettend goed live zingen
Ja was super! Miralalala is een nóg grotere fan!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veel te gewoontjes, heb me zelfs in Marktplaats verdiept en meegeholpen een advertentie in elkaar te knutselen.
Gaaf dat je een mooie avond heb gehad, ook met Miralalala.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, mooi toch
En als je het zelf ook leuk hebt gehad dan zijn we helemaal blij
Je was gevallen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja was super! Miralalala is een nóg grotere fan!![]()
Ik heb nu alleen wel pijn in mijn voeten en ik heb met de straat geknuffeld net
Gekkie! Niet te vaak doen met de straat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja was super! Miralalala is een nóg grotere fan!![]()
Ik heb nu alleen wel pijn in mijn voeten en ik heb met de straat geknuffeld net
quote:
Nee, het knuffelgehalte is niet hoogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gekkie! Niet te vaak doen met de straat.
slaap lekker!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
oh wacht.. Ik zei dat ik ging slapenLaat ik dat dan maar eens gaan doen dan... Slaap lekker en tot morgen
Rauw op de bek, zo komt het over...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, het knuffelgehalte is niet hoog
Morgen pasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
oh wacht.. Ik zei dat ik ging slapenLaat ik dat dan maar eens gaan doen dan... Slaap lekker en tot morgen
Laat ik je deze keer op je woord geloven. Omdat ik aardig ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |