Preciesquote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Perfect! Ik moet toegeven dat ik ook wel eens denk en knor van: verdorie, nu al?
Slaap lekker Joooo-piquote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff wat boterhammen smeren voor morgen en daarna op bed, anders komt die wekker morgen ook zo hard aan
Is dat lekker? ...je boterhammen in de avond al smeren?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff wat boterhammen smeren voor morgen en daarna op bed, anders komt die wekker morgen ook zo hard aan
'S ochtends heb ik daar helemaal geen zin inquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat lekker? ...je boterhammen in de avond al smeren?
ik doe dat altijd gewoon in de ochtend
slaap lekker
jawelll .. vandaag moest ik weer naar school. Begon meteen fijn, practicumquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eeyy sbien!
Weer aardig gesetteld thuis?
En toch doen he.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef sbientje het volgende:
Boeken kopen is echt zonde van mijn geld, maar ja
ja engelse boeken zijn echt VEEL goedkoper dan in NL.. Heb een paperback gekocht in Schotland vorige week.. 8 pond! In nederland is een boek van die dikte (550 paginas) echt zeker 15 euro... zelfs paperback is niet te betalenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef Steve het volgende:
[..]
En toch doen he.Ik ken het.
Engelse pockets, lekker goedkoop.
Ik koop regelmaig boeken. maar niet over de 10 euro. Altijd eronder.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef sbientje het volgende:
ik ga nog maar eens ff lezen in mijn engelstalige boek. Ik denk dat ik vaker in het engels ga lezen. Het is goed voor mijn engels, en ik doe langer over een boek. (niet echt veel langer though, merk ik) twee vliegen in 1 klap.
Boeken kopen is echt zonde van mijn geld, maar ja
quote:
quote:Reynolds announced on April 30, 2008 that he was writing a new novel which he described as "SF ... weird, and it doesn't have spaceships". He elaborated further in an interview in early 2009, saying that Terminal World was a steampunk-influenced novel about "the last human city, a vast vertical structure called Spearpoint", a city divided into several semi-autonomous "zones" of differing technological levels. The story focuses on the adventures of Quillon, a pathologist forced into exile from Spearpoint, and involved a "terrible catastrophe" befalling the city.
Ik heb ook nog een flinke stapel liggen die ik moet lezen. Lees wel bijna iedere dag, maar soms maar 5 pagina;s per dag. Gelukkig gaat het de laatste dagen wat beter en haal ik de 50 wel. Zaterdag heb ik volgens mij zelfs de 200 gehaaldquote:Op maandag 17 mei 2010 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg altijd boeken en neem er geen tijd voor. Het moet weer vakantie worden, dan kan ik de stapel wegwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |