Letterlijk of figuurlijk?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar als ze zwanger is, dan slaapt ze de eerste 3 maanden nog vroeger, althans bij mij ging om 7 uur het licht uit
Ik moet even ontspannen, lekker vroeg slapen, goed uitrusten enzoquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar als ze zwanger is, dan slaapt ze de eerste 3 maanden nog vroeger, althans bij mij ging om 7 uur het licht uit
Beidequote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?
c_a, slaap lekker!
Ja dat was echt ergquote:
Ik kan er verder niet over meepraten, ik ging stralend door mijn zwangerschappen heenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou dat hormoongevoel bij zwangerschap voor een dag wel eens willen ervaren.
Ik dacht dat je al in bed lagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij straalt altijd, blijkt ook hier maar weer uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan er verder niet over meepraten, ik ging stralend door mijn zwangerschappen heen
Nouhouquote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij straalt altijd, blijkt ook hier maar weer uit.
Ik baal alleen als de wekker gaat, verder totaal geen ochtendhumeur hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
I'm sorry, de charmeur in mij is weer bezig.![]()
Ik kan altijd goed opstaan, best apart. Ik moet altijd rekening met de mensen om me heen houden die dat totaal niet hebben, dat is voor mij dan weer de moeilijkheid.
Eigenlijk wil ik dat streepje ook nog uit de TT hebben maar dan begint Marlalala me weer uit te scheldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga in mn bed liggen, ben opeens weer kots misselijk..nog even de boel doornemen voor m'n toets van morgen...nog even erop broeden hoe ik nog meer als Albert Verlinde kan overkomen
Slaap lekker kittykatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
TR gemaaktquote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat streepje ook nog uit de TT hebben maar dan begint Marlalala me weer uit te schelden
Nou, ik ga in mn bed liggen, ben opeens weer kots misselijk..nog even de boel doornemen voor m'n toets van morgen...nog even erop broeden hoe ik nog meer als Albert Verlinde kan overkomen
Slaap lekker AlbertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes kerel!That's all folks!
Dan komen er wel leuke woorden uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat streepje ook nog uit de TT hebben maar dan begint Marlalala me weer uit te schelden
Perfect! Ik moet toegeven dat ik ook wel eens denk en knor van: verdorie, nu al?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik baal alleen als de wekker gaat, verder totaal geen ochtendhumeur hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |