Mij ook, mij ook!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mij ook, mij ook!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als je toch half Fok een PM stuurt, kun je het dan niet gewoon hier posten?
Nee D., dat kan echt nietquote:Op maandag 17 mei 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als je toch half Fok een PM stuurt, kun je het dan niet gewoon hier posten?
Verstandigquote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee D., dat kan echt nietIk PM nu niemand meer
Dan weten wij niet waar het om gaatquote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Je krijgt wel een extraquote:Op maandag 17 mei 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dan weten wij niet waar het om gaat
Hoe moeten we dan slapen vannacht?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alsof ik dan kan slapen
Al die adrenaline...
Was zequote:
Kun je hem ook ff wassen?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga me haar wassen, tot zo!!!
Om 19.00 al!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Meisjes van 13 horen om 21.45 al lang in bed te liggen
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hoe laat moet een kind van 9 dan naar bed. 17.00 uur ?quote:
jazeker..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je dat kassameisje nog gesproken?
Nee, na sesamstraat!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe laat moet een kind van 9 dan naar bed. 17.00 uur ?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
jazeker..![]()
donderdag heb ik een afspraakje met dr
Volgens mij moet je ff rebooten, want je kraamt wartaal uitquote:Op maandag 17 mei 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Moeder is altijd laat.. ik geen hongor hebben... stresss
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ff rebooten, want je kraamt wartaal uit
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga een keer vroeg naar bed! Weltrusten lieve mensjes
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Gutenabend freunde und fraulein!
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Slaap lekker C_Aquote:Op maandag 17 mei 2010 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn moeder is altijd laat en daardoor heeft hij nog niet gegeten.. Hijzelf heeft geen honger (door de stress)quote:
Wacht maar als ze zwanger is, dan slaapt ze de eerste 3 maanden nog vroeger, althans bij mij ging om 7 uur het licht uitquote:
(oh ja.. voor vandaag heeft ze toch wel een beetje een goede reden...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar als ze zwanger is, dan slaapt ze de eerste 3 maanden nog vroeger, althans bij mij ging om 7 uur het licht uit
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar als ze zwanger is, dan slaapt ze de eerste 3 maanden nog vroeger, althans bij mij ging om 7 uur het licht uit
Ik moet even ontspannen, lekker vroeg slapen, goed uitrusten enzoquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Beidequote:Op maandag 17 mei 2010 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Letterlijk of figuurlijk?
c_a, slaap lekker!
Ja dat was echt ergquote:
Ik kan er verder niet over meepraten, ik ging stralend door mijn zwangerschappen heenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou dat hormoongevoel bij zwangerschap voor een dag wel eens willen ervaren.
Ik dacht dat je al in bed lagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij straalt altijd, blijkt ook hier maar weer uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan er verder niet over meepraten, ik ging stralend door mijn zwangerschappen heen
Nouhouquote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij straalt altijd, blijkt ook hier maar weer uit.
Ik baal alleen als de wekker gaat, verder totaal geen ochtendhumeur hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
I'm sorry, de charmeur in mij is weer bezig.![]()
Ik kan altijd goed opstaan, best apart. Ik moet altijd rekening met de mensen om me heen houden die dat totaal niet hebben, dat is voor mij dan weer de moeilijkheid.
Eigenlijk wil ik dat streepje ook nog uit de TT hebben maar dan begint Marlalala me weer uit te scheldenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga in mn bed liggen, ben opeens weer kots misselijk..nog even de boel doornemen voor m'n toets van morgen...nog even erop broeden hoe ik nog meer als Albert Verlinde kan overkomen
Slaap lekker kittykatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
TR gemaaktquote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat streepje ook nog uit de TT hebben maar dan begint Marlalala me weer uit te schelden
Nou, ik ga in mn bed liggen, ben opeens weer kots misselijk..nog even de boel doornemen voor m'n toets van morgen...nog even erop broeden hoe ik nog meer als Albert Verlinde kan overkomen
Slaap lekker AlbertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes kerel!That's all folks!
Dan komen er wel leuke woorden uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat streepje ook nog uit de TT hebben maar dan begint Marlalala me weer uit te schelden
Perfect! Ik moet toegeven dat ik ook wel eens denk en knor van: verdorie, nu al?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik baal alleen als de wekker gaat, verder totaal geen ochtendhumeur hoor
Preciesquote:Op maandag 17 mei 2010 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Perfect! Ik moet toegeven dat ik ook wel eens denk en knor van: verdorie, nu al?
Slaap lekker Joooo-piquote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff wat boterhammen smeren voor morgen en daarna op bed, anders komt die wekker morgen ook zo hard aan
Is dat lekker? ...je boterhammen in de avond al smeren?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ff wat boterhammen smeren voor morgen en daarna op bed, anders komt die wekker morgen ook zo hard aan
'S ochtends heb ik daar helemaal geen zin inquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat lekker? ...je boterhammen in de avond al smeren?
ik doe dat altijd gewoon in de ochtend
slaap lekker
jawelll .. vandaag moest ik weer naar school. Begon meteen fijn, practicumquote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eeyy sbien!
Weer aardig gesetteld thuis?
En toch doen he.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef sbientje het volgende:
Boeken kopen is echt zonde van mijn geld, maar ja
ja engelse boeken zijn echt VEEL goedkoper dan in NL.. Heb een paperback gekocht in Schotland vorige week.. 8 pond! In nederland is een boek van die dikte (550 paginas) echt zeker 15 euro... zelfs paperback is niet te betalenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:00 schreef Steve het volgende:
[..]
En toch doen he.Ik ken het.
Engelse pockets, lekker goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |