Dat red ik echt nooit. Misschien ook omdat ik niet het type ben, dat twee uur achtereen aan het lezen is, maar de dag een beetje afwissel met andere dingen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik begin aan een boek dan rauzer ik ze er ook doorheen, een boek van 500 bladzijden doe ik dan in 2 dagen wel.
Okeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Na zo'n dag slaap ik ook als een malle, dan zijn m'n ogen op.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik begin aan een boek dan rauzer ik ze er ook doorheen, een boek van 500 bladzijden doe ik dan in 2 dagen wel.
Welke van de 7?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben maar voor de zevende keer in Harry Potter begonnen, die boeken kunnen me echt nooit vervelen![]()
!
Ik vind lezen dus best wel heerlijk, ik doe het wel te weinig momenteel hoor. Maar dat heeft ook andere oorzaken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
in een vakantie lees ik zo een boek in een paar dagen uit.. anders zie je me sowieso niet zo snel met een boek
Daar ben ik wel aan begonnen, maar heb het nooit afgemaaktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Harry Potter, ben ik nooit mee begonnen.
Als ik eerlijk ben, denk ik niet dat het iets voor je is. Maar ik heb een slechte mensen kennis. Ook al hebben wij al 5 jaar redelijk intensief contact.quote:
Clap your hand voor Marlalalalalalalalalaaaaaaa!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef Marlalala het volgende:
Hi!
Super!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Clap your hand voor Marlalalalalalalalalaaaaaaa!
Hoe was het?
Wel Okee, al moet ik eigenlijk op bed liggenquote:
Toch geen Lady Gaga-jurkje toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:10 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze had een jurk aan en die was gemaakt van plastic rood/wit afzetlint
Hoezo moet dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel Okee, al moet ik eigenlijk op bed liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |