Lord of the ringsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef DjRex89 het volgende:
Ik krijg de geniale ingeving om een boek te gaan lezen, nu nog een goed boek zoeken
Ik ben er in bezig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Heb je die al eens gelezen? Het is soms nogal ehm... slaapverwekkend
Nah, die heb ik al eens gelezen en vond 1x wel genoeg..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lord of the rings
Kan ik op zich ook wel doen.![]()
Het is ook niet echt een boek dat je eventjes leest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, die heb ik al eens gelezen en vond 1x wel genoeg..
Daarom ook..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een boek dat je eventjes leest.![]()
Als het einde maar beter is dan die van Angels and Demons want dat was echt slecht..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Als je de rest van Dan Brown hebt gelezen, voorspel ik bij deze dat je op een gegeven moment het einde zo'n beetje kunt voorspellen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom ook..
Maar ik heb een boek gevonden. Een tijd terug al gekocht maar nog niet gelezen. The Lost Symbol, de nieuwe van Dan Brown dus
Picobello BVquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ahhh tyfus hey.. ff remvloeistof en koppelingsvloeistof (ook remvloeistof) vervangen. Nou nou nou.. ben er fucking bijna 3 uur mee bezig geweest.
Eerst bleek dat 1 of andere mongol (wasn't me) het ontluchtingsnippel gesloopt van de koppelingscilinder had. Of iig, de schroefdraad daarvan. Joy.
Mazzel dat ik er nog 1 van m'n R6 had liggen die zowaar pastte. Goed, koppelingsvloeistof vervangen.. ding opnieuw afgesteld.
Toen de remmen.. nog een domme actie uitgehaald (ff klauwen/blokjes schoonmaken, zuigers terugduwen.. vergeten dat dan je reservoir overstroomt). Kon ik die troep als een gek weer opruimen (remvloeistof is killing voor je lak).
Halverwege nog m'n poten open gehaald.. da's vooral erg lekker met agressieve remvloeistof.
En nu vrees ik dat m'n koppelingscilinder 't nog niet fatsoenlijk doet. Mgoed, kan 't niet testen want ik ben een borgpennetje van m'n linker remklauw kwijt () dus zo ga ik niet rijden.
Samenvatting: fucking geweldig allemaal.
Blijkbaar was het niet al te best?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:07 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
We hebben weer wat te doen. Heb feedback gekregen van de 2e lezer.
Mwah.. Zie PMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |