Ik ging te snel voor de fietsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En dat niet een bocht in kunnen wringen?
De fiets kon jou niet bijhouden?quote:
Volgende keer met racefiets door de bossen?quote:
Slicksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Weet niet of die snel genoeg is. Misschien toch maar de motor pakken?
Met circuitbanden door de bossen.
Die groeven zitten er een beetje voor de sier?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
Bijna-slick ook goed?
[ afbeelding ]
Setje van deze jongens is onderweg ondertussen.
Voor de sier dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Niet helemaal.. is wel voor de afvoer van water maar in de regen wil je er nog steeds niet mee rijden nee. Eigenlijk hadden ze ze wmb net zo goed weg kunnen laten
.
Wel superfijne bandjes.
Kan beter.. Zit voor jan lul op mn vrije dag op school alleen kom er pas net achter..quote:
Niet zo hendig hèquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan beter.. Zit voor jan lul op mn vrije dag op school alleen kom er pas net achter..![]()
Daar dan?
Klasgenoot die opeens niet komt opdagen omdat zn laptop overleden is.. Maar hij zou mij helpen aangezien ik hier de ballen verstand van heb.. Nu dus zelf maar wat aankloten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet zo hendig hè
Hier zitten we de scriptie te verbeteren. Al heb ik moeite me te concentreren op mn scriptie
je bent er bijnaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet zo hendig hè
Hier zitten we de scriptie te verbeteren. Al heb ik moeite me te concentreren op mn scriptie
Bart loopt toch geen stage meer manquote:
Wat?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |