Gezelligquote:
1 |
Die loopt geen stagequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:15 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Zeg dat wel. Wel vaak op de koppeling gereden..
Nooit last vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:44 schreef PieterBas het volgende:
Veilingroute en A4 en N14 stond redelijk vast
Ellende begint meestal na het Prins Clausplein.. Ik heb dan wel weer gelukt, dat ik de volgende afslag moet nemen, maar daar schoot het ook niet echt op.quote:
Met een 2-asser is het daar pas leuk. Automobilisten snappen niet dat je je vrachtwagen van 17,50 meter niet even om een bocht heen trekt als een autoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ellende begint meestal na het Prins Clausplein.. Ik heb dan wel weer gelukt, dat ik de volgende afslag moet nemen, maar daar schoot het ook niet echt op.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met een 2-asser is het daar pas leuk. Automobilisten snappen niet dat je je vrachtwagen van 17,50 meter niet even om een bocht heen trekt als een auto
't Was druk op 't fietspadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Het was druk op de A28Kwartier later in de stad dan normaal
Kan ik ook wel, alleen moet er niemand in de buitenbocht hangen, anders word die opzij geduwdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel, ding heeft gewoon een stuur. Een beetje vent hoekt dat ding ook zo een bochtje om.
Zolang 't maar geen toffe auto's (opel crossa'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan ik ook wel, alleen moet er niemand in de buitenbocht hangen, anders word die opzij geduwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |