Ik ben soms gewoon te lui om te lunchen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Soms doe ik het pas om 4 uur, als ik toch niks te doen heb, zoals vandaagToch die Surinaamse roots hè!
Ja en op dit soort momenten als het brood op is en ik dus naar de C1000 moet fietsen wil dat wel eens lang gaan durenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga pas lunchen als de honger de luiheid overwint.
Goeie, ff pizza bestellen!quote:
Daar krijg ik puisten van!quote:
Niet slecht!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)es-film-pirates.html
WAT EEN BAAS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Mocht je willenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Soms doe ik het pas om 4 uur, als ik toch niks te doen heb, zoals vandaagToch die Surinaamse roots hè!
Jij weet helemaal niks van mijn rootsquote:
Pizzaquote:
Snijbonen met witte bonen en een soort van cordon blue. Alleen in plaats van de kaas en ham zat er saté tussen.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef DjRex89 het volgende:
Een paar foto's van zondag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn pa had het opgenomen voor me dus heb het nog wel terug gezienquote:
Jup, de Super Formula Leaguequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn pa had het opgenomen voor me dus heb het nog wel terug gezien
Geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En was het een beetje goede race voor je manager
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee
Er was toch een site die dat voor je kon uitrekenen?
Ik toch ook niet en Dean en zo zijn er volgens mij nog wel een paar.quote:
178 punten, valt nie tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#
Nice!quote:
Note the "quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik toch ook niet en Dean en zo zijn er volgens mij nog wel een paar.
Ik had ook te weinig geld nog om Trulli te vervangen, voor een normale rijder (geen nieuwe teams). Heb nu Alguersuari vervangen voor Buemi en hoop dan na de volgende race Trulli te kunnen vervangen voor een betere.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb ook net te weinig geld om trulli/glock te verkopen om er wat beters voor te kopen..
Dat merk ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor, L.no is er niet om op je te reageren
Ik verveel me ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef DjRex89 het volgende:
Ik verveel me dood.. Geen zin om een serie/film te kijken en er zijn nie veel gezellige mensen op msn
Ik zit er zelfs over te denken om uit verveling maar naar bed te gaan.. Maar ben bang dat ik toch nie kan slapen en me dan alsnog zit te vervelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verveel me ook.
Heb geen idee wat ik eens zal gaan doen.
Ik ga me maar eens scheren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit er zelfs over te denken om uit verveling maar naar bed te gaan.. Maar ben bang dat ik toch nie kan slapen en me dan alsnog zit te vervelen.
Lord of the ringsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef DjRex89 het volgende:
Ik krijg de geniale ingeving om een boek te gaan lezen, nu nog een goed boek zoeken
Ik ben er in bezig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Heb je die al eens gelezen? Het is soms nogal ehm... slaapverwekkend
Nah, die heb ik al eens gelezen en vond 1x wel genoeg..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lord of the rings
Kan ik op zich ook wel doen.![]()
Het is ook niet echt een boek dat je eventjes leest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, die heb ik al eens gelezen en vond 1x wel genoeg..
Daarom ook..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een boek dat je eventjes leest.![]()
Als het einde maar beter is dan die van Angels and Demons want dat was echt slecht..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Als je de rest van Dan Brown hebt gelezen, voorspel ik bij deze dat je op een gegeven moment het einde zo'n beetje kunt voorspellen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom ook..
Maar ik heb een boek gevonden. Een tijd terug al gekocht maar nog niet gelezen. The Lost Symbol, de nieuwe van Dan Brown dus
Picobello BVquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ahhh tyfus hey.. ff remvloeistof en koppelingsvloeistof (ook remvloeistof) vervangen. Nou nou nou.. ben er fucking bijna 3 uur mee bezig geweest.
Eerst bleek dat 1 of andere mongol (wasn't me) het ontluchtingsnippel gesloopt van de koppelingscilinder had. Of iig, de schroefdraad daarvan. Joy.
Mazzel dat ik er nog 1 van m'n R6 had liggen die zowaar pastte. Goed, koppelingsvloeistof vervangen.. ding opnieuw afgesteld.
Toen de remmen.. nog een domme actie uitgehaald (ff klauwen/blokjes schoonmaken, zuigers terugduwen.. vergeten dat dan je reservoir overstroomt). Kon ik die troep als een gek weer opruimen (remvloeistof is killing voor je lak).
Halverwege nog m'n poten open gehaald.. da's vooral erg lekker met agressieve remvloeistof.
En nu vrees ik dat m'n koppelingscilinder 't nog niet fatsoenlijk doet. Mgoed, kan 't niet testen want ik ben een borgpennetje van m'n linker remklauw kwijt () dus zo ga ik niet rijden.
Samenvatting: fucking geweldig allemaal.
Blijkbaar was het niet al te best?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:07 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
We hebben weer wat te doen. Heb feedback gekregen van de 2e lezer.
Mwah.. Zie PMquote:
Ja, voornamelijk van deze SC..quote:
Ik vooral van de AKQ SCquote:
Je staat in mijn lijstjequote:
Ik heb helemaal geen vrienden.. daarom zit ik ook op Fok!.quote:
Jij ook in die van mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vooral van de AKQ SC
[..]
Je staat in mijn lijstje
quote:
quote:
Bootmans!quote:
Wat voor hok?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bootmans!
Het onmogelijk is zojuist gebeurd!
Een vrouw in het TI hok die ook daadwerkelijk aan een eerste jaars TI project werkt
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef jna het volgende:
Wtf zijn fok vriendjes?
Ohja, goedemorgen deze morgen
quote:
De hele stage scquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Mjaquote:
54.quote:
Jij bij mij op 4. Ik heb die 3 buitenlanders op 1,2 en 3 staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaJij staat op 2 bij mij
-edit- Onee, 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |