quote:Bram Moszkowicz en Eva Jinek een setje!
door onze redactie
AMSTERDAM - Love is in the air. Bram Moszkowicz en Eva Jinek vormen een liefdeskoppel!
De twee leerden elkaar een halfjaar geleden kennen, maar hielden hun liefdesrelatie tot nu toe stil.
Eva presenteert sinds drie jaar het NOS Journaal. Over het liefdesleven van de in Oklahoma geboren nieuwslezeres was tot nu toe weinig bekend. Wel stond ze vorig jaar in het nieuws toen ze haar decolleté verschikte en zei: If you have it, flaunt it.
Haar geliefde haalde vorig jaar de rubrieken toen hij zijn echtgenote verliet voor de twintig jaar jongere Nienke Hoogervorst, die in 2005 het tv-programma De nieuwe Moszkowicz won
Ik denk oprecht dat Bram Moskoqicz een innemende en charmante man is. Weliswaar voor mij niet aantrekkelijk maar ik kan me voorstellen dat dames voor hem vallen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:10 schreef LosPollos het volgende:
Bijna te mooi om waar te zijn voor een vadsige vijftiger. Zo ja dan is het enkel gebaseerd op zijn centen.
Bevestigt, zou Bram Moskowicz zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef AlwaysConnected het volgende:
RtL Boulevard bevestigd het
...oh, dat zeggen ze net ook bij RTLB!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Hmm, een tijd geleden zag ik een dubbelinterview met hem en Eva in de Linda. Blijkbaar ging dat heel diep
Ze geld vraagt voor de daad?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
...oh, dat zeggen ze net ook bij RTLB!
en Jinek is een hoer omdat..???
Hoe bedoel je het dan welquote:Op maandag 17 mei 2010 19:31 schreef Juicyhil het volgende:
Wat een stom wijf is dat
Disclaimer
Ik bedoel het niet zo hoor.
Dat roep je wel over jezelf af, wanneer je je omringt met maffiafiguren.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Wel sneu dat ze nu meteen ook weg moet bij de NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |