Hoe komen we aan dat script?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:52 schreef PiRANiA het volgende:
Newsgroups ja. Ik werd wakker en ze stonden op mijn harddisk
.
Ik heb hem ook maar ergens anders vandaan gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar ergens anders vandaan gehaald.
Leuke aflevering weer.Ik vind hem ook niet op TPB, waar heb jij 'm vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt PMquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:13 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet op TPB, waar heb jij 'm vandaan?
De aflevering wordt vrijdagavond uitgezonden in amerika dus staat hij meestal zaterdag op internet, jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef KNAK het volgende:
wederom een fijne episode...
wanneer komt 5 uit? vandaag over een week?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem ook maar ergens anders vandaan gehaald.
Leuke aflevering weer.Toen kreeg ik wel even eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op mijn gezicht.
Ze is gelukkig wat minder ergerlijk in Spartacus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef Cheiron het volgende:
Eindelijk eens begonnen te kijken. Ep 1 was weer cool, al baalde ik een beetje dat die gare vriendin erin zat; enorme hekel aan haar gekregen in seizoen 2 van Dexter
Seizoen 4 van Dexterquote:Op zondag 13 februari 2011 13:57 schreef ems. het volgende:
Achja, dat was wel het laatste seizoen van dexter dat het waard was om te kijken dus zo erg was ze ook weer niet.
laatste aflevering zeker niet gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Seizoen 4 van Dexter![]()
Hoop dat ze in Spartacus sterft want Doakes
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
laatste aflevering zeker niet gezien
Doe normaal gek, hopen dat iemand met kanker gaat sterven. Ziek persoon.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:35 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Seizoen 4 van Dexter![]()
Hoop dat ze in Spartacus sterft want Doakes
Lezen is ook een kunst hequote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Doe normaal gek, hopen dat iemand met kanker gaat sterven. Ziek persoon.
Fail.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Doe normaal gek, hopen dat iemand met kanker gaat sterven. Ziek persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |