vindt CG dat dan ook goed?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Kally je mag meestemmen!
!! - XFA User Survival Game #2 - !!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof die zich er nog mee bemoeit
77 is dit trouwens
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof die zich er nog mee bemoeit
77 is dit trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
omdat hij de regels had opgesteld en daar stond in dat alleen mensen die in de beginlijst stonden mee mochten doenquote:
volgens mij stemt hij zelf nog geen eensquote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat hij de regels had opgesteld en daar stond in dat alleen mensen die in de beginlijst stonden mee mochten doen
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VOnd het wel een droge actie
Ach ja, je moet wat met mislukte projecten.Juin uit Eigen Tuin!
Wat heb je veranderd danquote:Op maandag 17 mei 2010 14:37 schreef Symphonic het volgende:
Pff wat een soepkippendag
Mijn mailbox lijkt wel een flipperkast.
en TT change
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?Waar heb je dat gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Willem-Jan van Puffelen
ik kon er ook wel om lachenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
VOnd het wel een droge actie
Ach ja, je moet wat met mislukte projecten.
Door domme mensenquote:
Dat dacht ik al wel jaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
RAUZER!!! IK ben blij met mijn quickquote!
oh, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja is een heel verhaal, dat vertel ik nog wel, gaat zo wel over hoorquote:
quote:
die regels in dat spel is de reden dat ik mijn naam uit de lijst heb gehaald. Vond het een beetje triest hoe het allemaal ging. Dat gedoe om die +3 en -3 was ik echt helemaal klaar mee....quote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat hij de regels had opgesteld en daar stond in dat alleen mensen die in de beginlijst stonden mee mochten doen
juist omdat het nergens op sloeg vond ik het grappigquote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die regels in dat spel is de reden dat ik mijn naam uit de lijst heb gehaald. Vond het een beetje triest hoe het allemaal ging. Dat gedoe om die +3 en -3 was ik echt helemaal klaar mee....
Had ik al gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
noot = note toch?
[..]
dat heb ik neit gezegd... nouja, nog neit
Het grappigste was dat ik tot drie keer toe een fout maakte en dat steeds c_a als een bloedhond dat opmerktequote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
juist omdat het nergens op sloeg vond ik het grappig
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, sorryZwak excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Machtsmisbruik!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die regels in dat spel is de reden dat ik mijn naam uit de lijst heb gehaald. Vond het een beetje triest hoe het allemaal ging. Dat gedoe om die +3 en -3 was ik echt helemaal klaar mee....
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het grappigste was dat ik tot drie keer toe een fout maakte en dat steeds c_a als een bloedhond dat opmerkte!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ok Kusquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is een heel verhaal, dat vertel ik nog wel, gaat zo wel over hoor
anders had ik er al lang uitgelegenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het grappigste was dat ik tot drie keer toe een fout maakte en dat steeds c_a als een bloedhond dat opmerkte!
helemaal nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders had ik er al lang uitgelegen
maar ranja, cleargreen en jooo-pi gaven me in het begin steeds minpunten omdat ik tegen Sumera wasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
helemaal niet
ik heb je volgens mij tot 4x toe punten gegeven hoor
* iBenny blijft duimenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben nog steeds niet ongesteldMaar mijn test was negatief
Dus nu weet ik het niet meer
Nog even blijven duimen allemaal
Herinner me er aan dat ik je daar nog een keer minpunten voor geef.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ranja, cleargreen en jooo-pi gaven me in het begin steeds minpunten omdat ik tegen Sumera was
quote:
Ik duim voor jequote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nu je het zegt.. ik zal je de volgende keer dan ook maar minpunten geven omdat je tegen Romy wasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ranja, cleargreen en jooo-pi gaven me in het begin steeds minpunten omdat ik tegen Sumera was
Ik spank je gewoon graagquote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik dat miet meer ga doen
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Duimen doe ik al tientallen jaren niet meer, mag ik ook vingeren?
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. ik zal je de volgende keer dan ook maar minpunten geven omdat je tegen Romy was
Tot straksquote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
Ik ga even mijn kindertjes uit school halen, tot straks
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
D.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:
ik heb jou ook pluspunten gegevenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* Marlalala duimtquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Tot straks!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
FOK!ken, natuurlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Klaar met alles voor vandaag, wat nu?
Ik zet de standen van de XL tennisgame van Fok er even voor. Genieten, overal bovenaan.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef Kally het volgende:
I'm back, en door mijn knulletjes niet meer saggo
Maar het kan ook zijn dat je het nog niet kan zien hequote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]gelukkig maar!
ik ga weer checken op de wc, klote onzekerheid! Ik wil gewoon 2 streepjes en anders gewoon ongesteln worden![]()
Ook niet na 2 dagen overtijd?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar het kan ook zijn dat je het nog niet kan zien he
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het koud
De verwarming is stuk hier en ik was er niet op gekleed![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef Kally het volgende:
I'm back, en door mijn knulletjes niet meer saggo
Dat kan wel hoor, ieder lichaam reageert andersquote:Op maandag 17 mei 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook niet na 2 dagen overtijd?
Gecheckt... Nog steeds niets. Aan de ene kant wel blij aan de andere kant baal ik omdat die test negatief is. Nou ja als ik zondag nog niet ongesteld ben dan weer een test, en anders de dokter bellen ofzo
Nou dan nog maar even verder duimenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, ieder lichaam reageert anders
Ja ik snap het, maar die hoeft ook niet iedereen te hebben, anyways gewoon proberen ontspannen te blijven, dat is het bestequote:Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan nog maar even verder duimen
ik heb in ieder geval niet de bekende zwangerschapskwaaltjes. Vandaar dat ik ook baal. Omdat je gewoon niks weet
Goed zoquote:
nee hoor, zonder knopjes had ik exact hetzelfde gedaan.quote:
Maakt niet uit. Het is gewoon laf.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, zonder knopjes had ik exact hetzelfde gedaan.
Ik heb geen post veranderd van wie dan ook
Wanneer zou je het anders drinkenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Eewww 's middags hoef ik echt geen thee meer
Wat burgelijkquote:
dat red ik nog niet eens op jaarbasisquote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik drink heel de dag door thee. Geloof dat ik nu 7 bekers thee op heb
Ik koffie en theequote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Koffieleut?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat red ik nog niet eens op jaarbasis
Oh jaquote:
Vanaf de ochtend tot een uur of 12. Ik dan...quote:
Plassen! Ik heb echt een megamok, een soort kleine emmer.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Wehehequote:
Ik vind koffie heerlijk ruiken, vergezette dan maar ik vind het ook niet echt lekker. Die nasmaakquote:Op maandag 17 mei 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind koffieDu sik heb niet veel keus, ja heel soms een chocomel
En water heel de dag door, 's middags meer dan 's ochtends
Dit dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vind koffie heerlijk ruiken, vergezette dan maar ik vind het ook niet echt lekker. Die nasmaak
Water krijg in de zomer wel goed weg, beetje citroen of limoen er door...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit dus.
En water vind ik ook niet erg smakelijk.
dat heb ik ook, ik vind het ook heerlijk om mijn neus in een pak koffie te stekenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vind koffie heerlijk ruiken, vergezette dan maar ik vind het ook niet echt lekker. Die nasmaak
water drink ik ook nog wel redelijk veel. Ik heb vlakbij mijn werkplek zo'n waterding staan met koud water. Heerlijk...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit dus.
En water vind ik ook niet erg smakelijk.
ik drink het meeste water, cola enzoquote:Op maandag 17 mei 2010 16:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Water krijg in de zomer wel goed weg, beetje citroen of limoen er door...
Ja heeerlijk! Ik snap alleen niet waarom het zo moet smakenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat heb ik ook, ik vind het ook heerlijk om mijn neus in een pak koffie te steken
Dat snap ik dus niet. Hoe kan iets nou veel te zoet zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik drink het meeste water, cola enzoVeel te zoet
geen idee, mijn kaken trekken samen danquote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Hoe kan iets nou veel te zoet zijn?
nee dat snap ik ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja heeerlijk! Ik snap alleen niet waarom het zo moet smaken
Ik drink Evianquote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik drink nooit water omdat het hier gewoon naar kalk smaakt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er een puntje aanbreien.
Mijn werkdag heeft weer lang genoeg geduurd
Is dat bronwater ofzo? Dat heeft al helemaal geen smaakquote:
toch zit er verschil in, Spa blauw vind ik echtquote:Op maandag 17 mei 2010 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is dat bronwater ofzo? Dat heeft al helemaal geen smaak.
Evian vind ik juist weer niet te drinken en Spa Blauwquote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch zit er verschil in, Spa blauw vind ik echtTerwijl Evian
is. Veel zachter.
maarje kan je glas water toch opleuken met een beetje citroensap? Of siroop (niet teveel anders: te zoet!)
Heel veel pretquote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef Marlalala het volgende:
Hoe ironisch. Mijn werkdag zit er op en de verwarming doet het weer![]()
Ik ga, Sia wacht op me![]()
Doeg!
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:53 schreef Marlalala het volgende:
Hoe ironisch. Mijn werkdag zit er op en de verwarming doet het weer![]()
Ik ga, Sia wacht op me![]()
Doeg!
Tot laterquote:Op maandag 17 mei 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook afsluiten en richting huis
Daarna eten sporten, wii-en en fokken
Ik ben weer trots op jequote:
Het staat op bij mijquote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef Bos81 het volgende:
Zo gegeten en al. Nu wachten tot de koffie klaar is
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het nog maar ietsje opgevoerd
(de afstand, niet de snelheid)
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Om sneller mijn doel te bereiken
Ik mis het eten![]()
Ik eet nog steeds lekker, alleen veel minderquote:Op maandag 17 mei 2010 17:24 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik snap je trouwens helemaal![]()
Ik hou ook van lekker eten
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet nog steeds lekker, alleen veel minder
Normaal eet ik minimaal 12 sneetjes brood per dag, tegenwoordig 2-4
.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is best veel
![]()
Over eten gesproken, dat ga ik nu even doen![]()
smakelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is best veel
![]()
Over eten gesproken, dat ga ik nu even doen![]()
Als je zo je dag bent doorgekomen, dan moet de rest ook wel lukkenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoii.. ik ben de dag doorgekomen Lange leve red bull!onverwachts 1 toets(ik was niet echt op de hoogte) toch een 5.8 gehaald
en een mondeling engels die ik was vergeten een 8.0
ik blij
nu moet ik nog werken van 18.00 tot 20.00 zometeen, en daarna leren voor een toets van morgen.. en nog wat opdrachten maken.. grr..
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef Kally het volgende:
O als het goed is krijg ik morgen de hamstertjes, ze mogen weg bij hun mama
quote:
Ja ze worden vernoemd naar 2 karakters uit een tekenfilmquote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hebben ze al een naam?
Ik zou ook best een hamster of zo willen. Alleen heb ik hier de ruimte niet voor en ik ben bang dat ik ze toch op den duur verwaarloos
Ik vind dr wel leuk jaquote:Op maandag 17 mei 2010 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Vind je diegene leuk? Of is het een blind date?
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos en beesten verwaarlozen, dat kan toch niet?!
Okeequote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze worden vernoemd naar 2 karakters uit een tekenfilm![]()
Angh en Catara uit Avatar
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dr wel leuk ja
vind het best spannend.. want is eigenlijk pas mijn eerste 'echte' date
En het gaat helemaal toppie wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dr wel leuk ja
vind het best spannend.. want is eigenlijk pas mijn eerste 'echte' date
Ik ga proberen mijn knullen wat verantwoordelijkheid te leren, dus krijgen ze ieder een eigen hamster (waar ik natuurlijk het meest voor zorgquote:
Dat had ik ook altijd.. en dan hoopte ik altijd de kaboutertjes het uiteindelijk eens zullen doenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken mezelf. ik vergeet ze op gezette tijden te voeden, of ik maak de kooi te weinig schoon...
Als je maar gewoon helemaal jezelf blijftquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je maar gewoon helemaal jezelf blijft
Dat zal vast wel lukkenquote:
hahaha, maar dat kan dan ook wel weer zo zijn voordelen hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Kally het volgende:
De ouders van het vriendje van mijn jongste zijn uit elkaar, en nu is zij 1 verdieping onder me komen wonen, ik ben dus nu mijn kind kwijt![]()
Nou ja ik weet waar hij zit
Ja hahaha soms welquote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
hahaha, maar dat kan dan ook wel weer zo zijn voordelen hebben
(of niet soms? )
Fairydustquote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef Fairydust het volgende:
Wow ik ben hier eeuwen niet meer geweest
Hoi
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:55 schreef Fairydust het volgende:
Ik droomde eergister dat ik een kind kreegVan wie is niet bekend
OKee,quote:
glijbaaaaaahaaaaaaan!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Kally het volgende:
Die kleine van me heeft een hele fles kinder doucheschuim gebruikt net, en dat op zich gaat nog wel maar het lag door de hele badkamer
Dat dacht hij ookquote:
Joooo-piquote:
Je onderschriftquote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, goed he![]()
Ik wilde toch een statement maken, hoe klein ook
Waarom eigenlijk....quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk....
Ik heb geen notes, ben heel braaf!
Misschien een note voor goed gedrag
ja oke, dat is dan wel weer vervelendquote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe vaak net zo gek mee hoor
![]()
Alleen nu kon ik mijn hele badkamer meteen zeepsop vrij maken
Het ruikt wel lekker, naar Spongebob zeepquote:
quote:
Ik gok een stuk of 16quote:Op maandag 17 mei 2010 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar zitten vast ook positieve bij?
Ik heb er geen 1quote:
Precies, ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het idd op zich wel meevallen als ik het vergelijk met je postaantal
Zo goed is mijn gedrag blijkbaar nietquote:Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
ja, maar ik kon mijn oren ogen niet geloven
Sstttttttquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof je daar ooit een geheim van hebt gemaakt
quote:
Bij abonnementenquote:
quote:
of het heeft een piemeltje of nietquote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
Ik zit te zoeken hoe je bij een hamster kunt zien of het een mannetje of vrouwtje is, ik wil namelijk 2 vrouwtjes
Het is een ieniemienie beestje, dus ook een ieniemienie piemeltjequote:
ik zeg toch ook piemelTJEquote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is een ieniemienie beestje, dus ook een ieniemienie piemeltje
quote:Je hebt 17 notes gekregen van onze moderators.
Een piemeltje is net zo groot als een pink, hier moet je een vergrootglas bij gebruikenquote:
jooooopi heeft zich misdragen?!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Joooo-pi het volgende:
wtf_!
er staat dat ik 17 notes heb gekregen
[..]
Subtielquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Fairydust het volgende:
Die kutten van die beesten zijn evengroot als de pielemozen, je moet idd kijken hoever ie van de staart af zit
Vaduz, eergister in mijn droom beviel ikquote:
nou... het is tenminste duidelijke taalquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Fairydust het volgende:
Die kutten van die beesten zijn evengroot als de pielemozen, je moet idd kijken hoever ie van de staart af zit
Beviel het?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:52 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Vaduz, eergister in mijn droom beviel ikVolgensmij lag ik te slapen in deel 2 van de kinky droom want ik heb nog geen neucksecks voorbij zien komen
Het enige wat ik wil weten is hoe je kunt zien dat een hamster een vrouwtje isquote:Op maandag 17 mei 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel vermakelijk, lezen wat voor een boefjes jullie wel niet zijn.
Als er een user is die 'hamster' heet kan ik het voor je nagaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil weten is hoe je kunt zien dat een hamster een vrouwtje is
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als er een user is die 'hamster' heet kan ik het voor je nagaan.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:11 schreef Kally het volgende:Die kleine van me heeft een hele fles kinder doucheschuim gebruikt net, en dat op zich gaat nog wel maar het lag door de hele badkamer
quote:
Heb je al een pak besteld?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik blijf ze leuk vinden.. de woordgrappen van jou en D.
Hahaha is goedquote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan mag jij het de volgende keer opruimen
halllllooooooo c_aquote:Op maandag 17 mei 2010 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha is goed
Hallo trouwens allemaal
Ze werd dus kaal geboren, maak ik hier op uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Heb je trouwens bruine ogen/bruin haar? dat is lief bij kindjes
Heb ik mezelf eigenlijk ooit benote? OF mag je dat niet zeggen?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha is goed
Hallo trouwens allemaal
Dat heb je ja. Goed onthouden.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik mezelf eigenlijk ooit benote? OF mag je dat niet zeggen?
okequote:Op maandag 17 mei 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat welMaar ik ga zo een ontspannen bad nemen, even ontspannen
Ik wist echt van geen een notequote:Op maandag 17 mei 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk hier, dus he... Heb ik ook net ontdektquote:Op maandag 17 mei 2010 19:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik mezelf eigenlijk ooit benote? OF mag je dat niet zeggen?
Daar staat hoeveel notes je hebt, niet van wie. En daar ga ik niet voor betalen hequote:Op maandag 17 mei 2010 20:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kijk hier, dus he... Heb ik ook net ontdekt
Het gaat ook om de aard van de overtreding. De Mods en FA's bepalen wanneer de grens behaald is en dan wordt je geband.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoeveel notes = een ban?
Of werkt dat niet zo...
* Joooo-pi is bang
Nee, inderdaad, alleen het aantal notes.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar staat hoeveel notes je hebt, niet van wie. En daar ga ik niet voor betalen he
Gemener dan jou?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Omdat ze nog gemener zijn dan ik ben omdat het een jongensvariant is
Ja maar het is ook wel een beetje mijn eigen schuld maar we hadden iets afgesproken en nu breekt hij de regelsquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ja maar het is ook wel een beetje mijn eigen schuld maar we hadden iets afgesproken en nu breekt hij de regels![]()
Oke nu snapt niemand het maar ik ga het niet uitleggen want ik ben er niet trots op
Hallo ik noem dit geen plagenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Kleine jongentjes plagen altijd als ze aandacht willen
Het is niet per se een overtreding, maar een 'opmerking' (een 'note' dus)quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de aard van de overtreding. De Mods en FA's bepalen wanneer de grens behaald is en dan wordt je geband.
Je kan bijvoorbeeld al bij 1 note geband worden, maar ook pas na 10 ofzo
Dan negeer je hem lekker verderquote:
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Kleine jongentjes plagen altijd als ze aandacht willen
PM.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Is het in de relationele sfeer?
Klinkt namelijk wel zo..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |