vindt CG dat dan ook goed?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Kally je mag meestemmen!
!! - XFA User Survival Game #2 - !!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof die zich er nog mee bemoeit
77 is dit trouwens
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alsof die zich er nog mee bemoeit
77 is dit trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
omdat hij de regels had opgesteld en daar stond in dat alleen mensen die in de beginlijst stonden mee mochten doenquote:
volgens mij stemt hij zelf nog geen eensquote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat hij de regels had opgesteld en daar stond in dat alleen mensen die in de beginlijst stonden mee mochten doen
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VOnd het wel een droge actie
Ach ja, je moet wat met mislukte projecten.Juin uit Eigen Tuin!
Wat heb je veranderd danquote:Op maandag 17 mei 2010 14:37 schreef Symphonic het volgende:
Pff wat een soepkippendag
Mijn mailbox lijkt wel een flipperkast.
en TT change
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gebleven?Waar heb je dat gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Willem-Jan van Puffelen
ik kon er ook wel om lachenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
VOnd het wel een droge actie
Ach ja, je moet wat met mislukte projecten.
Door domme mensenquote:
Dat dacht ik al wel jaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
RAUZER!!! IK ben blij met mijn quickquote!
oh, sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja is een heel verhaal, dat vertel ik nog wel, gaat zo wel over hoorquote:
quote:
die regels in dat spel is de reden dat ik mijn naam uit de lijst heb gehaald. Vond het een beetje triest hoe het allemaal ging. Dat gedoe om die +3 en -3 was ik echt helemaal klaar mee....quote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
omdat hij de regels had opgesteld en daar stond in dat alleen mensen die in de beginlijst stonden mee mochten doen
juist omdat het nergens op sloeg vond ik het grappigquote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die regels in dat spel is de reden dat ik mijn naam uit de lijst heb gehaald. Vond het een beetje triest hoe het allemaal ging. Dat gedoe om die +3 en -3 was ik echt helemaal klaar mee....
Had ik al gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
noot = note toch?
[..]
dat heb ik neit gezegd... nouja, nog neit
Het grappigste was dat ik tot drie keer toe een fout maakte en dat steeds c_a als een bloedhond dat opmerktequote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
juist omdat het nergens op sloeg vond ik het grappig
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh, sorryZwak excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Machtsmisbruik!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die regels in dat spel is de reden dat ik mijn naam uit de lijst heb gehaald. Vond het een beetje triest hoe het allemaal ging. Dat gedoe om die +3 en -3 was ik echt helemaal klaar mee....
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het grappigste was dat ik tot drie keer toe een fout maakte en dat steeds c_a als een bloedhond dat opmerkte!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ok Kusquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja is een heel verhaal, dat vertel ik nog wel, gaat zo wel over hoor
anders had ik er al lang uitgelegenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het grappigste was dat ik tot drie keer toe een fout maakte en dat steeds c_a als een bloedhond dat opmerkte!
helemaal nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
anders had ik er al lang uitgelegen
maar ranja, cleargreen en jooo-pi gaven me in het begin steeds minpunten omdat ik tegen Sumera wasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
helemaal niet
ik heb je volgens mij tot 4x toe punten gegeven hoor
* iBenny blijft duimenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben nog steeds niet ongesteldMaar mijn test was negatief
Dus nu weet ik het niet meer
Nog even blijven duimen allemaal
Herinner me er aan dat ik je daar nog een keer minpunten voor geef.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ranja, cleargreen en jooo-pi gaven me in het begin steeds minpunten omdat ik tegen Sumera was
quote:
Ik duim voor jequote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nu je het zegt.. ik zal je de volgende keer dan ook maar minpunten geven omdat je tegen Romy wasquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ranja, cleargreen en jooo-pi gaven me in het begin steeds minpunten omdat ik tegen Sumera was
Ik spank je gewoon graagquote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik dat miet meer ga doen
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Duimen doe ik al tientallen jaren niet meer, mag ik ook vingeren?
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. ik zal je de volgende keer dan ook maar minpunten geven omdat je tegen Romy was
Tot straksquote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
Ik ga even mijn kindertjes uit school halen, tot straks
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
D.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.quote:
ik heb jou ook pluspunten gegevenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
* Marlalala duimtquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Tot straks!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
FOK!ken, natuurlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Klaar met alles voor vandaag, wat nu?
Ik zet de standen van de XL tennisgame van Fok er even voor. Genieten, overal bovenaan.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef Kally het volgende:
I'm back, en door mijn knulletjes niet meer saggo
Maar het kan ook zijn dat je het nog niet kan zien hequote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]gelukkig maar!
ik ga weer checken op de wc, klote onzekerheid! Ik wil gewoon 2 streepjes en anders gewoon ongesteln worden![]()
Ook niet na 2 dagen overtijd?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar het kan ook zijn dat je het nog niet kan zien he
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het koud
De verwarming is stuk hier en ik was er niet op gekleed![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef Kally het volgende:
I'm back, en door mijn knulletjes niet meer saggo
Dat kan wel hoor, ieder lichaam reageert andersquote:Op maandag 17 mei 2010 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook niet na 2 dagen overtijd?
Gecheckt... Nog steeds niets. Aan de ene kant wel blij aan de andere kant baal ik omdat die test negatief is. Nou ja als ik zondag nog niet ongesteld ben dan weer een test, en anders de dokter bellen ofzo
Nou dan nog maar even verder duimenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, ieder lichaam reageert anders
Ja ik snap het, maar die hoeft ook niet iedereen te hebben, anyways gewoon proberen ontspannen te blijven, dat is het bestequote:Op maandag 17 mei 2010 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan nog maar even verder duimen
ik heb in ieder geval niet de bekende zwangerschapskwaaltjes. Vandaar dat ik ook baal. Omdat je gewoon niks weet
Goed zoquote:
nee hoor, zonder knopjes had ik exact hetzelfde gedaan.quote:
Maakt niet uit. Het is gewoon laf.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, zonder knopjes had ik exact hetzelfde gedaan.
Ik heb geen post veranderd van wie dan ook
Wanneer zou je het anders drinkenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Eewww 's middags hoef ik echt geen thee meer
Wat burgelijkquote:
dat red ik nog niet eens op jaarbasisquote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik drink heel de dag door thee. Geloof dat ik nu 7 bekers thee op heb
Ik koffie en theequote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Koffieleut?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat red ik nog niet eens op jaarbasis
Oh jaquote:
Vanaf de ochtend tot een uur of 12. Ik dan...quote:
Plassen! Ik heb echt een megamok, een soort kleine emmer.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Wehehequote:
Ik vind koffie heerlijk ruiken, vergezette dan maar ik vind het ook niet echt lekker. Die nasmaakquote:Op maandag 17 mei 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind koffieDu sik heb niet veel keus, ja heel soms een chocomel
En water heel de dag door, 's middags meer dan 's ochtends
Dit dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vind koffie heerlijk ruiken, vergezette dan maar ik vind het ook niet echt lekker. Die nasmaak
Water krijg in de zomer wel goed weg, beetje citroen of limoen er door...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit dus.
En water vind ik ook niet erg smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |