quote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef FS990 het volgende:
[..]
Van wie ga je het geloven? Iemand die in het land zelf woont en veel kent, of een vage website-link waar je vaak de auteur's niet eens kan contacteren?
Als jij die eerste iemand bent: dan ga ik op die website af. Ook op mijn eigen ervaringen in de VS, met talloze daklozen die om geld smeekten, maar vooral op feiten die voorhanden zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef FS990 het volgende:
Van wie ga je het geloven? Iemand die in het land zelf woont en veel kent, of een vage website-link waar je vaak de auteur's niet eens kan contacteren?
Excuses aanvaard en nu opkutten met je nonsens.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:06 schreef FS990 het volgende:
Jullie Europese gasten sporen echt niet!!! Sorry
Misschien hebben jullie meer leefruimte (lebensraum) nodig of zo....maar met elke reactie komen jullie alleen maar haatvoller over.
Hihi, sorryquote:Op maandag 17 mei 2010 14:06 schreef FS990 het volgende:
Jullie Europese gasten sporen echt niet!!! Sorry
Misschien hebben jullie meer leefruimte (lebensraum) nodig of zo....maar met elke reactie komen jullie alleen maar haatvoller over.
Serieus, jij bent echt nog nooit verder geweest dan je 300 inwoners tellende dorpje op het platteland van Alabamaquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef FS990 het volgende:
[..]
Je lijkt vooroordelen te hebben tegen bepaalde soorten mensen, die niet altijd zelf direct de schuld voor moeten krijgen.
En wij zorgen tenminste voor dat iedereen volop te eten heeft ipv dat ze op straat moeten liggen in een dronkenroes.![]()
NLers hebben een erg slechte "attitude" tegen arme/dakloze/weerloze mensen.
Bij je eerste twee zinnen lees ik al zo'n grote contradictie. Of valt dat jou niet op. Er zijn genoeg voorzieningen, maar de overheid treedt niet voldoende op??quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Er zijn genoeg voorzieningen voor mensen in dit land, dus er hoeft niemand dak- of werkloos te zijn. Feit dat er toch mensen zijn die of voor dit leven kiezen of helaas gedwongen worden die kant op te gaan is ook deels te danken aan onze fijne overheid.
Next to that, welk continent heeft er onlangs pas iets voor de mensen die het minder hebben geregeld in de vorm van een ziektewet? Ohja jullie. De enige die een beetje nadenkt is Barack... Tuurlijk Amerika heeft geen zwervers, geen dronkaards, geen criminelen. Het is daar echt paradise.
rot toch op wat een onzin.
Wij ontkennen niet dat deze problemen bestaan. Alleen gaan we eerlijker te werk met de aanpak daarvan.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..].. Tuurlijk Amerika heeft geen zwervers, geen dronkaards, geen criminelen. Het is daar echt paradise.
rot toch op wat een onzin.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:14 schreef FS990 het volgende:
Wij ontkennen niet dat deze problemen bestaan. Alleen gaan we eerlijker te werk met de aanpak daarvan.
Kijk daar komt de kat uit de mouw. Jij wil graag zoiets hebben wat je overigens in de VS makkelijker kan krijgen, alleen is het jammer dat je Nederlandse bent en niet Amerikaanse. Voor jou dus. Want jullie landgenoten hebben lak aan je, al wil je dat niet geloven.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan krijg ik daar voedsel en een slaapplek? Of heeft deze post een andere relevantie?
Overheid en instanties zijn twee totaal verschillende dingenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef FS990 het volgende:
[..]
Bij je eerste twee zinnen lees ik al zo'n grote contradictie. Of valt dat jou niet op. Er zijn genoeg voorzieningen, maar de overheid treedt niet voldoende op??
Waarom moet de overheid enigszins optreden als er voldoende voorzieningen zijn??
NIemand kiest om dakloos te zijn, malloot dat begrijp je blijkbaar niet, en anders had ik ook niet verwacht na mijn jammerlijke vakantiereis door je land. Maar die hebben hulp nodig, niet haat.
Doe die eerste zin nog een keer over. Want het is wartaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jij die eerste iemand bent: dan ga ik op die website af. Ook op mijn eigen ervaringen in de VS, met talloze daklozen die om geld smeekten, maar vooral op feiten die voorhanden zijn.
Trouwens: Die Amerikaanse douane kan ook wel eens een lesje vriendelijkheid gebruiken!
kan jij niet eens ophouden met je scheldwoorden? Typisch Nederlands.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Serieus, jij bent echt nog nooit verder geweest dan je 300 inwoners tellende dorpje op het platteland van AlabamaRedneck! En dan praten over vooroordelen
Welkom!quote:
En btw, jouw post klopt niet over hoe er voldoende voorzieningen zijn. De opvang in Eindhoven is 8 in de 10 keer vol, en heeft geen bedden meer waardoor ze mensen moeten weigeren en terug naar de straat sturen. Bovendien zijn dat niet echte opvangen maar plekjes voor verslaafde mensen die zorg nodig hebben. Ik werd verteld dat je om uitkering te kunnen trekken maandenlang moet wachten, en dat daarop geen enkele garantie is..quote:
Kom maar hetzelfde soort proefreisje doen zoals ik daar gedaan heb. De rest spreekt voor zichzelf.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Is NL echt zo ruk vergeleken bij het paradijs dat de VS is?
Hij kan niet eens z'n eigen accounts uit elkaar halen en jij denkt dat hij ooit zal leren anderen te herkennen?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef Copycat het volgende:
Leer eens users uit elkaar te halen. En vertel me nu eindelijk eens waarom ik een ambassade zou willen hebben.
Slimpie.
Je maakt nu de fout te denken dat ik nog nooit in de VS ben geweest. In Miami kon ik beter uit de voeten met Spaans dan met Engels en in NY een taxi nemen is ook een feest. Andere landen, zelfde problemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:34 schreef FS990 het volgende:
Kom maar hetzelfde soort proefreisje doen zoals ik daar gedaan heb. De rest spreekt voor zichzelf.
Dat bedacht ik me ook, nadat ik op invoeren had gedrukt.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij kan niet eens z'n eigen accounts uit elkaar halen en jij denkt dat hij ooit zal leren anderen te herkennen?
Waarom stel je een vraag als je het antwoord al op weet?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hij kan niet eens z'n eigen accounts uit elkaar halen en jij denkt dat hij ooit zal leren anderen te herkennen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |