tsss begint gelijk zijn powers al te misbruiken hierzo...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
Fok MC deel 129 Circuitfeestjes --> [Fok MC] deel 129: Circuitfeestjes
Game on![]()
Sh*t, vergeten er hihihihi achter te zettenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
tsss begint gelijk zijn powers al te misbruiken hierzo...
Als hij nou eens het juiste topic nummer er neer zou zettenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
tsss begint gelijk zijn powers al te misbruiken hierzo...
amen, maar dat is teveel werk!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij nou eens het juiste topic nummer er neer zou zetten
Ik krijg BE ook niet meer zover om dat te doenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij nou eens het juiste topic nummer er neer zou zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is volgens jullie het goede nummer dan ??Onderhand 900 nog watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.928 moet deze zijn als ik het goed heb
Ik zwaai naar dieren.
Facts please; ik wil hem best nog een keertje wijzigen, maar het blijft geen feestquote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onderhand 900 nog wat928 moet deze zijn als ik het goed heb
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onderhand 900 nog wat928 moet deze zijn als ik het goed heb
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
Fok MC deel 129 Circuitfeestjes --> [Fok MC] deel 129: Circuitfeestjes
Game on![]()
dacht al. daar nog nooit op de motor geredenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef cageon2 het volgende:
ook met motor kan je daar vol gaan.
Meneer met een 600tje voor me dacht van niet, klein schrik momentje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hier!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
Ik wil er ook tussen
Ik heb sinds een maandje een Suzuki GSR600
En ik ben er helemaal trots op
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dacht al. daar nog nooit op de motor geredendenk wel dat als ik nog iets harder zou zijn gegaan (met andere gearing) dat ik dan wel iets voorrem erbij had moeten pakken ivm te weinig druk op de voorkant bij insturen. Begon nu al af en toe te schuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een andere geometrie met de vering, waardoor er meer druk op de voorkant staat
Of juist veel langzamerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:41 schreef cageon2 het volgende:
[..]
denk wel dat als ik nog iets harder zou zijn gegaan (met andere gearing) dat ik dan wel iets voorrem erbij had moeten pakken ivm te weinig druk op de voorkant bij insturen. Begon nu al af en toe te schuiven.
Of een andere geometrie met de vering, waardoor er meer druk op de voorkant staat
Zwart.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bandschuurmachine, spuitbusje zwart en niemand die het merkt![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
Ik wil er ook tussen
Ik heb sinds een maandje een Suzuki GSR600
En ik ben er helemaal trots op
Achterrem .. mag niks kostenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:18 schreef cageon2 het volgende:
je had ook gewoon nieuwe blokjes kunnen kopen
Ja hij kan zelf toch ff niet rijden, sleutelbeen vorige week gebroken en borstkas ingedrukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef bvvt het volgende:
Hey, wat ie iedereen rustig tegen een nieuwe in ons topic?
bij deze werkt negeren het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heej een naaktequote:
Je weet dat je ook dingen kan betalen zonder creditcardquote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Roderick2085 het volgende:
luxe problemen noemen ze dat geloof ik
Dank jequote:
Hou hem heel zeg ikquote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben er ook erg blij mee en onwijs trots op![]()
Dat kan ik niet beloven maar hoop ik wel.quote:
Ik vind het een mooi brommertje voor 'je eerste'quote:Op maandag 17 mei 2010 19:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven maar hoop ik wel.
Heb dan ook pas mijn rijbewijsBegin maart mijn rijbewijs gehaald en meteen deze opgehaald
Tot nu toe 1000 km gereden (iets meer). En wilde er eerst mee naar Italië in augustus maar ik ga toch maar met de auto denk ik
Hij is net een jaar oudquote:Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi brommertje voor 'je eerste'
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is volgens jullie het goede nummer dan ??Werken voor je geld luie mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk geldquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welk geldGoedzo modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk maar geen films meer danquote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zit ik net even Army Wives te kijken op TV, stapt een dame op een SV in een parkeergarage en rijd weg...
4 cil geluid gemonteerd![]()
Zet hem dan in de woonkamer.quote:
En toen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
leuke baan wel, Spajammer dat de vloeren vd pitboxen spekglad zijn bij regen
![]()
Oh ok, schijtweer dan voor je. Hier schijnt al de hele dag het zonnetje.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Datum en tijd: 2010:05:17 19:12:15
Postbank los ik altijd tussendoor af, anders schrijven ze maar een klein percentage af.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat een gedoe![]()
Moet voor een conferentie van alles voorschieten, daarnaast wil ik vluchten en trein voor mijn vakantie betalen, maar dat red ik niet op mijn creditcard limiet![]()
Creditcard van me ma is verlopen (zonder dat ze daar iets over gehoord heeft), dus morgen maar ff langs me pa om zijn creditcard te gebruiken
En dat allemaal omdat ik niet gewoon hetgeen wat ik deze maand al met m'n creditcard heb betaald tussendoor kan betalen, kan schijnbaar alleen eind van de maand afgeschreven worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |