tsss begint gelijk zijn powers al te misbruiken hierzo...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
Fok MC deel 129 Circuitfeestjes --> [Fok MC] deel 129: Circuitfeestjes
Game on![]()
Sh*t, vergeten er hihihihi achter te zettenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
tsss begint gelijk zijn powers al te misbruiken hierzo...
Als hij nou eens het juiste topic nummer er neer zou zettenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
tsss begint gelijk zijn powers al te misbruiken hierzo...
amen, maar dat is teveel werk!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij nou eens het juiste topic nummer er neer zou zetten
Ik krijg BE ook niet meer zover om dat te doenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als hij nou eens het juiste topic nummer er neer zou zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is volgens jullie het goede nummer dan ??Onderhand 900 nog watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.928 moet deze zijn als ik het goed heb
Ik zwaai naar dieren.
Facts please; ik wil hem best nog een keertje wijzigen, maar het blijft geen feestquote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onderhand 900 nog wat928 moet deze zijn als ik het goed heb
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onderhand 900 nog wat928 moet deze zijn als ik het goed heb
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
Fok MC deel 129 Circuitfeestjes --> [Fok MC] deel 129: Circuitfeestjes
Game on![]()
dacht al. daar nog nooit op de motor geredenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef cageon2 het volgende:
ook met motor kan je daar vol gaan.
Meneer met een 600tje voor me dacht van niet, klein schrik momentje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hier!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
Ik wil er ook tussen
Ik heb sinds een maandje een Suzuki GSR600
En ik ben er helemaal trots op
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dacht al. daar nog nooit op de motor geredendenk wel dat als ik nog iets harder zou zijn gegaan (met andere gearing) dat ik dan wel iets voorrem erbij had moeten pakken ivm te weinig druk op de voorkant bij insturen. Begon nu al af en toe te schuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een andere geometrie met de vering, waardoor er meer druk op de voorkant staat
Of juist veel langzamerquote:Op maandag 17 mei 2010 14:41 schreef cageon2 het volgende:
[..]
denk wel dat als ik nog iets harder zou zijn gegaan (met andere gearing) dat ik dan wel iets voorrem erbij had moeten pakken ivm te weinig druk op de voorkant bij insturen. Begon nu al af en toe te schuiven.
Of een andere geometrie met de vering, waardoor er meer druk op de voorkant staat
Zwart.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bandschuurmachine, spuitbusje zwart en niemand die het merkt![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:12 schreef Tally het volgende:
Ik wil er ook tussen
Ik heb sinds een maandje een Suzuki GSR600
En ik ben er helemaal trots op
Achterrem .. mag niks kostenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:18 schreef cageon2 het volgende:
je had ook gewoon nieuwe blokjes kunnen kopen
Ja hij kan zelf toch ff niet rijden, sleutelbeen vorige week gebroken en borstkas ingedrukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef bvvt het volgende:
Hey, wat ie iedereen rustig tegen een nieuwe in ons topic?
bij deze werkt negeren het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heej een naaktequote:
Je weet dat je ook dingen kan betalen zonder creditcardquote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Roderick2085 het volgende:
luxe problemen noemen ze dat geloof ik
Dank jequote:
Hou hem heel zeg ikquote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben er ook erg blij mee en onwijs trots op![]()
Dat kan ik niet beloven maar hoop ik wel.quote:
Ik vind het een mooi brommertje voor 'je eerste'quote:Op maandag 17 mei 2010 19:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven maar hoop ik wel.
Heb dan ook pas mijn rijbewijsBegin maart mijn rijbewijs gehaald en meteen deze opgehaald
Tot nu toe 1000 km gereden (iets meer). En wilde er eerst mee naar Italië in augustus maar ik ga toch maar met de auto denk ik
Hij is net een jaar oudquote:Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi brommertje voor 'je eerste'
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is volgens jullie het goede nummer dan ??Werken voor je geld luie mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk geldquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welk geldGoedzo modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kijk maar geen films meer danquote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zit ik net even Army Wives te kijken op TV, stapt een dame op een SV in een parkeergarage en rijd weg...
4 cil geluid gemonteerd![]()
Zet hem dan in de woonkamer.quote:
En toen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
leuke baan wel, Spajammer dat de vloeren vd pitboxen spekglad zijn bij regen
![]()
Oh ok, schijtweer dan voor je. Hier schijnt al de hele dag het zonnetje.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Datum en tijd: 2010:05:17 19:12:15
Postbank los ik altijd tussendoor af, anders schrijven ze maar een klein percentage af.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat een gedoe![]()
Moet voor een conferentie van alles voorschieten, daarnaast wil ik vluchten en trein voor mijn vakantie betalen, maar dat red ik niet op mijn creditcard limiet![]()
Creditcard van me ma is verlopen (zonder dat ze daar iets over gehoord heeft), dus morgen maar ff langs me pa om zijn creditcard te gebruiken
En dat allemaal omdat ik niet gewoon hetgeen wat ik deze maand al met m'n creditcard heb betaald tussendoor kan betalen, kan schijnbaar alleen eind van de maand afgeschreven worden
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Datum en tijd: 2010:05:17 19:12:15
Sinds mijn nieuwe vloer, die ik zelf helemaal betaald heb, doe ik die grapjes niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zet hem dan in de woonkamer.![]()
[..]
En toen?
Sommige dingen niet helaasquote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je weet dat je ook dingen kan betalen zonder creditcard
Bij ABN is het standaard 100% aan het eind van de maand... op verzoek kan je wel in termijnen betalen, maar dat doen we maar niet om die redenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Postbank los ik altijd tussendoor af, anders schrijven ze maar een klein percentage af.
Samen met iedere maand een groot percentage rente.
Was hier heel de dag mooi, heb nog in een shirt gelopen. Tussen 2 en 3 een bui gehad. En toen vanaf 7 uur brak de hel losquote:Op maandag 17 mei 2010 22:20 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Oh ok, schijtweer dan voor je. Hier schijnt al de hele dag het zonnetje.
onderuit gegaan?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
leuke baan wel, Spajammer dat de vloeren vd pitboxen spekglad zijn bij regen
![]()
Jij zet dat in de hoek van de kamer en stoft het zo nu en dan af ??quote:
En dat ze moeten blijven waar je ze vindtquote:Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben het eens met SD, dat dingen gebruikt moeten worden
*boem* *klets* *bats*quote:
Voor jou niet.quote:
Auts.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
*boem* *klets* *bats*
B12 stuiterde van mij af over de gladde vloer..gelukkig zijn er crashpads en duostepjeslinks bil/heup/rug voel ik wel nu..
Lenen? Als hij hem dan maar niet midden in de bocht terug wilquote:Op maandag 17 mei 2010 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Achterrem .. mag niks kosten.. en hoefde zelf niets te doen.
![]()
Via MF ook al spontaan een PM gehad, kan iemand zijn klauw lenen.
au, niet echt handig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
*boem* *klets* *bats*
B12 stuiterde van mij af over de gladde vloer..gelukkig zijn er crashpads en duostepjeslinks bil/heup/rug voel ik wel nu..
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
- foto's in KPD, blijven in KPD -
het kan nog nétquote:
Die wil jij natuurlijk wel gaan innenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
hallo nieuwe
Ik zie dat je de contributie nog niet hebt betaald
pics waarvan? nja links begint stijf te worden, donderdag moet t weer soepel zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:54 schreef Worldbeater het volgende:
Auts.Zit nog steeds op pics te wachten.
Wel lekkere training voor donderdag.
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pics waarvan? nja begint stijf te worden
quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
hallo nieuwe
Ik zie dat je de contributie nog niet hebt betaald
quote:
De laatste keer dat ik dat deed was mijn vloerkleed verziektquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon open doen als er een paar motoren voor komen rijden....
Het is nu (bijna) zomer, dus een kist bierthermoskannetje koffie in de tuin doet wonderenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed was mijn vloerkleed verziekt
En stonden er ineens 25 man in motorpak in mijn huiskamer.
Nou en, na een paar dagen kun je best wel weer zitten hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed was mijn vloerkleed verziekt
En stonden er ineens 25 man in motorpak in mijn huiskamer.
Op het vloerkleed na het stofzuigen bedoel je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou en, na een paar dagen kun je best wel weer zitten hoor
Owh dat is ook het probleem niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nou en, na een paar dagen kun je best wel weer zitten hoor
inderdaad, erg storend, zo'n plakkende shift / enter toetsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat geeft anders ook maar zo'n kleefboel joh.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar spreekt de expertquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welkom terug!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welkom terug!Het was kunstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel heel naar hoe iemand die foto herkent heeft, want ik had verder geen gegevens geplaatst, of waar ik hem vandaan had, en dat die persoon het blijkbaar nodig vond om dit te rapporteren
![]()
Vooral heel naar dat ik de post pas na de edit las.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het was kunstWel heel naar hoe iemand die foto herkent heeft, want ik had verder geen gegevens geplaatst, of waar ik hem vandaan had, en dat die persoon het blijkbaar nodig vond om dit te rapporteren
Danny's prive verzameling, wat dacht jij danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het was kunstWel heel naar hoe iemand die foto herkent heeft, want ik had verder geen gegevens geplaatst, of waar ik hem vandaan had, en dat die persoon het blijkbaar nodig vond om dit te rapporteren
Ah... Richardgie leest dus nog steeds meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
WB: wat doe jij kwa demper? denk dat ik mijn ori gewoon meeneem en daar evt monteer als nodig..op Spa kwam ik ook zonder prob door de statische+dynamische geluidsmetingquote:Onderwerp: Informatie circuitdag Assen 20 mei
1. Het is alleen toegestaan om om met je originele uitlaatdemper of een EC-gekeurde uitlaat te rijden !
Goedemorgenquote:
Spa is volgens mij ook wel iets makkelijker... heb je wel DB killer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
WB: wat doe jij kwa demper? denk dat ik mijn ori gewoon meeneem en daar evt monteer als nodig..op Spa kwam ik ook zonder prob door de statische+dynamische geluidsmeting
ik weer met de taxiquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Vandaag weer heerlijk met de motor naar het werk
Ik heb al twee maanden geleden een Laser gekocht met twee killers, maar die nog niet gemonteerd vanwege Assen en streng. Dus ori.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
WB: wat doe jij kwa demper? denk dat ik mijn ori gewoon meeneem en daar evt monteer als nodig..op Spa kwam ik ook zonder prob door de statische+dynamische geluidsmeting
Ben toen op Zolder ook twee keer binnengeroepen = naar huis.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef cageon2 het volgende:
heel verstandig WB![]()
Sensatie genoeg, mits je genoeg gas geeft. Dat geluid is dan alleen maar bijzaak
Op Spa was het max 102dB, wat zal dat zijn op Assen 95 ofzo? Ik heb er wel een db-killer bij (zit er nog in ook) maarja voor de zekerheid toch maar die leluke schoorsteen erop zetten denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:45 schreef cageon2 het volgende:
Spa is volgens mij ook wel iets makkelijker... heb je wel DB killer?
Beetje lullig idd, gaan ze wat over het circuit vertellen.. rechte stukje mag je niet volgas rijdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef cageon2 het volgende:
op Assen wordt alleen on track gemeten, is allemaal niet te vergelijken helaas. :/
statisch op Spa bij 5k rpm ofzo?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef cageon2 het volgende:
rechte stukje mag je wel volgas, wel links op de baan en JUIST in een groepje (dan kunnen ze namelijk niet aanwijzen wie het gedaan heeft)
zolang je geen herrie maakt is er geen probleem. Met de ZAC gaat het ook goed.
quote:3. Probeer niet constant in een groepje te rijden !
Het kan goed mogelijk zijn dat als je alleen langs de geluidspaal rijdt, je binnen de geluidsnorm valt maar dat als je in een groep langskomt je er toch uitgehaald wordt ! Dit komt omdat dan het geluid zogenaamd wordt vermenigvuldigt ! We weten dat dit niet altijd mogelijk is maar hou er wel rekening mee.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef cageon2 het volgende:
wat in KPD staat, blijft in KPD, BazzieK....
Reden er drie in een groepje, de laatste mocht ff tekenen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef cageon2 het volgende:
rechte stukje mag je wel volgas, wel links op de baan en JUIST in een groepje (dan kunnen ze namelijk niet aanwijzen wie het gedaan heeft)
zolang je geen herrie maakt is er geen probleem. Met de ZAC gaat het ook goed.
Ze zien exact wie er op dat moment voor de paal staat. Voor paal.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:07 schreef cageon2 het volgende:
Wb dan is ie lekker genaait of heeft de andere rondes herrie gemaakt
Moet alles nog pakken, zo even kijken hoe laat ik moet vertrekken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef cageon2 het volgende:
live from Assen, zonnetje schijnt![]()
Tot morgen racerts!![]()
Juist dat is het probleem, 3 man bij elkaar in te korte tijd -> welke maakt er nou teveel lawaai? Ze beinvloeden elkaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zien exact wie er op dat moment voor de paal staat. Voor paal.
Voorbij de TT Hallen rijden en paddock aanhouden. dan kom je vanzelf een ingang tegen met sponsorborden en een grote tunnel.quote:Maar met de ZAC lijkt me wel anders dan een circuitdagje.
Beetje lullig als je een wedstrijd niet in groepjes mag rijden.![]()
[..]
Moet alles nog pakken, zo even kijken hoe laat ik moet vertrekken.![]()
Eerst een bakkie.![]()
Hoop dat ik het morgen kan vinden.
Wilde ik nog even aan je vragen, maar d8 die is in Assen niet online.![]()
In Zandvoort ken ik de weg. Maar het zal zichzelf wel wijzen.![]()
rete trage upload met HSDPA hierzo...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
kunnen we nog een live webcam verwachten ??
En vooral ook niet volgas mogen rijdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze zien exact wie er op dat moment voor de paal staat. Voor paal.
Maar met de ZAC lijkt me wel anders dan een circuitdagje.
Beetje lullig als je een wedstrijd niet in groepjes mag rijden.![]()
Als je net zo goed was voor jezelf als voor je motor, dan was je een gezond mensquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Worldbeater het volgende:
Heerlijk eh helder.. biertje remvloeistof.![]()
[ afbeelding ]
Die ene heat vanmiddag op Zandvoort maar ff laten schieten.
Was nog net op tijd voor wat extra proviant morgen.![]()
[ afbeelding ]
Op een circuitdagje rijden we niet als Cal Crutchlow hoor. Bumperklevers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef cageon2 het volgende:
Juist dat is het probleem, 3 man bij elkaar in te korte tijd -> welke maakt er nou teveel lawaai? Ze beinvloeden elkaar![]()
quote:7u is inschrijving. Succes met opstaan
En net de mooie stukjes waar het leuk is, bocht uit, recht. Pas na 150 meter recht mocht het.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
En vooral ook niet volgas mogen rijden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Als je net zo goed was voor jezelf als voor je motor, dan was je een gezond mens
Ervaringsdeskundige.quote:
Klik!quote:ff kijken of ik nog ergens wat circuit mee kan pakken met de ZX12 dit jaar![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
Klik!
En niet zo moeilijk met de geluidseisen als op sommige dagen Zolder.![]()
![]()
Wel eens op Zolder geweest?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef Bunnybeater het volgende:Ga ik even over nadenken, en als iemand mij voor is dan pech
![]()
Maar hele dagen vind ik wel wat minder, wil gewoon MAC achtig rijden als het kan, met die ouwe lullen![]()
Dämpfer heeft killer + E-keur dus daar mag ik toch mee door
Wieso waar was ik?
Ik zou je een tiet geven als ik er mee weg kon komenquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:44 schreef stinkie het volgende:
Ik zou je een tiet geven als ik er mee weg kon komen
Heeft je andere kloon geen KPD toegang?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht ook nog even langs Assen te gaan, kijk ik op de kaart.... 200km![]()
![]()
![]()
Niet echt een fijne manier om je dag te starten voor een circuitdag WB
zeker allemaal terugroep actiesquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:40 schreef ikookhier het volgende:
Kawasaki is dol op IOH![]()
[ afbeelding ]
Auwe spammers
Ik moet de Z1000 kopen van zequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
zeker allemaal terugroep acties
Cp feliquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef Roderick2085 het volgende:
Geerd nog gespot op Utrecht CSIk ging lekker alweer naar huis, hij niet
Geen van mijn kloons geloof ik, maar gebruik dan ook alleen nog maar dezequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Heeft je andere kloon geen KPD toegang?
Je weet beter waar Mekka ligt dan Assen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Bunnybeater het volgende:
![]()
Ik dacht ook nog even langs Assen te gaan, kijk ik op de kaart.... 200km![]()
![]()
![]()
Niet echt een fijne manier om je dag te starten voor een circuitdag WB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een lekker dagje, terugreis ging beter dan heen, tankstopje vlak na Assen en in ene keer naar huiszzz.![]()
Je hebt de ideale druppelvorm, schermpje verstoort je natuurlijke aerodynamincaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:23 schreef o-o het volgende:
ANWB voorspeld zware avondspits . . .
en het is lekker weer . . .
dus op de fiets naar het werk!
Wat een genot weer, zit er wel aan te denken een klein schermpje te monteren voor de stukjes snelweg. Net even de wind van je bast. Breed geschouderd hè?!
Wat zijn we aardig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:37 schreef cageon2 het volgende:
wanneer mag ik weer, BOOOOH!!
was gezellig mannen, WB Super gereden, je hebt er nog wat ingehaald ook![]()
OPM ging ook al vlot rond
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:48 schreef cageon2 het volgende:
komop rintje, tempo maken
[ afbeelding ]
en een rondje later
[ afbeelding ]
Vaage post welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
o ben alweer gespot op een circuitdag zie ik. was super weertje en kon me mooi concentreren op een aantal bochten waar ik moeite mee had. maar geluid is en blijft een drama. vlot naar 6 schakelen en de kraan een beetje dicht draaien onder de meter dan kom ik er net door heen. Hengelo was mooi weekend maar heb de ballen niet om daar te pushen. gebeurde in de wedstrijd een behoorlijke klapper met ferry van rijn. hoop dat ie er een beetje goed van af is gekomen. fietsje was er een stuk minder aan toe. heb daar maar een ding en dat is er op blijven zitten en op save rijden. Heb besloten om Oss maar te laten voor wat het is. kijk uit naar de volgende wedstrijd op assen. De brommert is er in ieder geval weer klaar voor
Wat wil je hier mee zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:48 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
en een rondje later
[ afbeelding ]
dat ie geen meter uitliep tot ze mensen in gingen halen en daar ben ik net iets schappelijker.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggenDat je em niet kon inhalen?
Was je er nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:48 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
en een rondje later
[ afbeelding ]
waar zijn die ook al weer us te vindenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
Nou ja de tijden zijn er ook nog niet.![]()
nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
waar zijn die ook al weer us te vinden
Meneer Race-Sport doet eerst zijn eigen ding. Dusz duimen voor 4 dagen tot twee weken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
waar zijn die ook al weer us te vinden
de kennismaking met Assen is zeker de moeite waard, wat een mooie baan/asfalt/faciliteiten in vergelijking met Zandvoort.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fijne organisatie is het wel hetis dat het zo'n vet circuit is....
maarre beetje verzitten en je pads zijn niet alleen van het sleutelen bekrast
Nou wel 1 slippertje in een bocht met het gas erop.quote:
ben donderdag meteen naar mijn VW-expert gegaan..duwd had in een tel de deur kaal en het raam volledig recht. daarna ff vastzetten met iets eronder en onderdelen halen volgende dag. vandaag is weer in ordequote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben donderdag meteen naar mijn VW-expert gegaan..duwd had in een tel de deur kaal en het raam volledig recht. daarna ff vastzetten met iets eronder en onderdelen halen volgende dag. vandaag is weer in orde
Opvolger van de Conti Milestone zegt Google.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:11 schreef Den_Haag het volgende:
fijn toerbandje dus
Lekker oprijden met de vakantie, geen verkeerde band, en daarna zijn **rijder en machine ook helemaal op elkaar ingespeeld voor ehh andere Continentals.quote:Barneveld, juli 2008.
De ContiMotion voelt nog warm aan; deze band is dan ook het nieuwste product uit de bandenovens van Continental. Het is een bandentype die vooral bedoeld is voor mensen die een moderne allround band willen tegen een schappelijke prijs. Zij stellen daarbij wel hoge eisen aan hun band qua weggedrag **maar beseffen dat ze door hun rijgedrag daarbij niet tot het uiterste hoeven te gaan.
In tegenstelling tot andere bandenmerken, die verouderde bandentypen als budgetband aanbieden, ontwikkelde Continental de ContiMotion voor dit segment niet alleen technisch, maar ook als concept helemaal vanaf de tekentafel. Daarbij werd extra nadruk gelegd op goede rij-eigenschappen met veel feedback van de band en daardoor een groot veiligheidsgevoel op zowel droge als natte wegen.
Door een nieuw ontwikkelde compound met gewijzigde polymeerstructuren is de prijs-kwaliteitsverhouding door de langere levensduur sterk verbeterd. Ondanks de scherpe prijsstelling wordt toch de modernste bandenconstructie toegepast. Zo zorgt bijvoorbeeld de nul-graden staalgordel voor de inmiddels van Continental motorbanden bekende hoge stabiliteit, het nieuw ontworpen looprichtingsgebonden profiel combineert een lange levensduur met een uitstekende waterafvoer.
Zo biedt Continental in het allroundsegment, met concurrenten als de “oldtimers” Bridgestone BT 020, Dunlop D 207, Metzeler ME-Z 4, Michelin Pilot Macadam 100/Road en Pirelli GTS, nu ook een ultramoderne hoogwaardige radiaalband voor de prijsbewuste koper. Voor de motorrijder die nog hogere eisen aan zijn banden stelt, biedt Continental tegen een meerprijs nog betere eigenschappen met de Attack-familie. Zo biedt bijvoorbeeld de RoadAttack zowel qua eigenschappen als levensduur nog betere resultaten, maar daar moet dan wel een redelijke meerprijs voor worden betaald. De ContiMotion zal in 2008 langzamerhand de “good-old” Milestone gaan vervangen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. concurrent van de Michelin Macadam.![]()
Dat wil je vooraf allemaal niet weten.quote:
neuh, download wel HD beelden. Troep streams allemaal.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat wil je vooraf allemaal niet weten.![]()
http://nl.justin.tv/ana_liga_romania#r=gIKhDNQ~
Ook aan het kijken?
whahahahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. concurrent van de Michelin Macadam.![]()
I really don't give a shitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:59 schreef cageon2 het volgende:
trouwen, zo 1999
circuitdagen op CPZ, zo 2008
echt he.quote:
heb echt het licht gezienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:05 schreef cageon2 het volgende:
echt he.![]()
Had ik ook toen ik eenmaal op Assen had gereden. Zo vet![]()
en in vergelijking met Spa? (voor zover je dat kan beoordelen met die regenshizzle)
Nou veel plezier hoor, stelletje pestkoppen hier.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef Tally het volgende:
Mijn man heeft dinsdag een circuit dag op Zandvoort. Ik ben benieuwd hoe dat is
Ik mocht nog niet meerijden van um
Dank jequote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou veel plezier hoor, stelletje pestkoppen hier.![]()
Ik ga in ieder geval woensdag acht september weer de hele dag.
hangt er vanaf hoe je rijdtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Dus CPZ is uit?![]()
Assen is een snelle baan toch?
Mijn top op Zandvoort was hoger.quote:
Ze is beschikbaar Geerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:12 schreef Geerd het volgende:
Die buurvrouw is wel gek met jou of niet word tijd voor pics.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
Buurvrouw heeft even op de achterrem geduwd terwijl ik de moer aanzette.
Ja breng hem op ideeënquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:04 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Staat wel goed zo, wielbasis verlengen
MSL? 150/175 euro, aardig duurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hangt er vanaf hoe je rijdt
en ja CPZ is uit...zo uit dat het weer in is, 8 juni ben ik der weer een dagje
Dat dacht ik later ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:04 schreef Bunnybeater het volgende:
Staat wel goed zo, wielbasis verlengen
Prijzen zijn wel door het dak gegaan in drie jaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef Bunnybeater het volgende:
MSL? 150/175 euro, aardig duurWas het eerder ook zo, of verkijk ik me alleen vw het vlaggen?
Welke groep zit je in, kan ik in groep 3?![]()
En nog instelbaar ook. Wat een geweldig ding.quote:MODE en RESET tegelijkertijd langer dan 2 sec. indrukken.
Met de MODEknop kun je daarna kiezen hoe het lampje moet branden.
Lampje uit, aan, knipperen en gedimd aan.
Daarna kun je met de RESETknop het opschakeltoerental omhoog brengen.
Het lampje moet dan wel aan staan.
Na 13.000 begint hij weer bij 9.500 t/m.
ALs je het juiste toerental gekozen hebt moet je MODE en RESET weer langer dan 2 sec. tegelijk indrukken.
Het toerental is nu geprogrammeerd.
Zo gaat het bij mijn '08 in ieder geval, bij mijn '06 ging dat ook zo.
Ik ga er van uit dat '04/'05 niet veel anders is.
als ie nergens lekt valt het mee...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:03 schreef stinkie het volgende:
@WB 2 liter olie teveel in het blok, hoe erg is dat?
yep is idd duurder geworden, en dat voor een 2erangs circuitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
MSL? 150/175 euro, aardig duurWas het eerder ook zo, of verkijk ik me alleen vw het vlaggen?
Welke groep zit je in, kan ik in groep 3?
Ik dacht.. zou het een indicatielampje zijn voor de toeren.quote:
quote:[message=16194856,noline]da Ninja schreef op 22 mei 2010 @ 22:36[/message]:
Ben ik in ieder geval niet de enige.
Eén van de eerste keren dat ik eens stevig gas gaf met mijn 10 dacht ik dat het benzinelampje ging branden door verplaatsing van de benzine in de tank.
Heb het lampje nu op knipperen staan.
Valt toch wat meer op.
pja idd MSL..is er nog plek dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:08 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Welke groep zit je in, kan ik in groep 3?
Net zo erg als een liter te weinig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:03 schreef stinkie het volgende:
@WB 2 liter olie teveel in het blok, hoe erg is dat?
Het is Zandvoort he...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pja idd MSL..is er nog plek dan?
Oldskool.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd...fokmeetinkje dan maar weer![]()
Ach, na de eerste keer stop je gewoon met tellenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef o-o het volgende:
Nou ik ben bij de club hoor. Gisteren onderuit geschoven met pak'm beet 15-20 km/h. Die stalen randen van zo'n stelcon plaat zijn erg glad . . .Ik lag al languit voordat ik door had dat ie ging.
![]()
Resultaat is een kapot lensje van mijn rechter knipperlicht voor. Bah, kost weer geld. Verdere schade valt niet op tussen de gebruikersschade die er al op zat.
Ik heb nog wel een paar knappe knipperunits voor je liggen. Kost niets.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef o-o het volgende:
Nou ik ben bij de club hoor. Gisteren onderuit geschoven met pak'm beet 15-20 km/h. Die stalen randen van zo'n stelcon plaat zijn erg glad . . .Ik lag al languit voordat ik door had dat ie ging.
![]()
Resultaat is een kapot lensje van mijn rechter knipperlicht voor. Bah, kost weer geld. Verdere schade valt niet op tussen de gebruikersschade die er al op zat.
Op de site van MSL staan idd aardig wat data nog op beschikbaar, waarom is dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pja idd MSL..is er nog plek dan?
9 juni ben ik er met de MAC.quote:
En dat op het niet aangepaste langzamere deel.quote:Assen 2006
1:49,60 TLR Boy K4 750
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef o-o het volgende:
![]()
Ik noteer je alvast aanwezigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
9 juni ben ik er met de MAC.![]()
Als er nog plek is kan ik wel ff kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Bunnybeater het volgende:
Of doe je het voor de fotografes met grote tanden
Dan heb je niet opgelet.quote:Vorig keer al gevraagd hoe het werkte, maar antwoord bleef uit
Ga je me niet gelijk tegenhouden om contact op te nemen?quote:
quote:
Weet niet wat je van hem wilt, of het gaat te snel voor me.quote:Ga je me niet gelijk tegenhouden om contact op te nemen?![]()
Hij is trouwens net hersteld van een megaklapper.
Doe dat maar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef Bunnybeater het volgende:![]()
![]()
Ik ga teruglezen, maar als ik niets vind ...
![]()
Iemand anders die zijn kleppies moet stellen omgeving Nijmegen.quote:Weet niet wat je van hem wilt, of het gaat te snel voor me.
quote:![]()
Wanneer?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd...fokmeetinkje dan maar weer
Zolder is dan een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:41 schreef Bunnybeater het volgende:
Op de site van MSL staan idd aardig wat data nog op beschikbaar, waarom is dat?Wie rijden er nog meer 8 juni? Ik ga ff agenda checken en kijken of ik durf
3 is volgens mij goed te doen, want groep 2 zijn toch ook de mensen die net uit de luiers zijn.
WB ga je mee?
Ik moet zo arbeid verrichten.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:56 schreef Bunnybeater het volgende:
-XX- vroeg wakker vw de zon?
@WB, FokMC #127 ctrl + F op MAC zie ik geen reactie op de reactie die ik daar plaats
Je weet alles al, alleen maar de vraagtekens weghalen.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:56 schreef Bunnybeater het volgende:
-XX- vroeg wakker vw de zon?
@WB, FokMC #127 ctrl + F op MAC zie ik geen reactie op de reactie die ik daar plaats
4.quote:Op zondag 23 mei 2010 09:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij groep 2 worden zijwieltjes uitgedeeldWB welke groep zat jij ook alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |