Ik kan heul niet bannenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Ik ban, dan moet je iedereen bannen die hier aan deel heeft genomen,
maar doe vooral wat je niet laten kan, als dat jouw uiting van macht is en jij er lekkerder
door gaat slapen, ga uw gang
JIJ doet aan crewbashen, wij nietquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Ik ban, dan moet je iedereen bannen die hier aan deel heeft genomen,
maar doe vooral wat je niet laten kan, als dat jouw uiting van macht is en jij er lekkerder
door gaat slapen, ga uw gang
En je haalt zelf ook je post leeg, failquote:Er zijn van die lui op forums, die vinden dat zij wel mogen spammen
in willekeurige topic,s, maar doe je dat bij hun, sturen ze een mailtje naar de moderators.
Wat is er met zulke lui en waarom zou alles wat je in een andere topic zegt,
naar de topicstarter zijn gehoor moeten zijn. Het mag dan vooral niet te kritisch zijn.
Jammer vindt ik dat en zulke gasten moeten maar een blog beginnen.
Want blijkbaar willen ze alleen veren in hun reet gestoken hebben.
Vooral die gasten die eerst spammen om het vervolgens te verwijderen zijn het toppunt.
Nauw hier mag je alles zeggen, diss me maar of geef gewoon argumenten, hoe jij het vindt en ziet.
Laterzzzz
Het ga je goedquote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Nog zieliger want ik reageer uit argumeten en dat jij er emotie nu bij voelt is erg zielig voor je hahahahaha
Shush huppeltje, Appel en anders omdat de zebra om 12 uur de straat overliep!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef yvonne het volgende:
Dit was de OP in het vorige topic:
[..]
En je haalt zelf ook je post leeg, fail
Waar heb ik gezegd dat ik het beter kan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag begonnen en jij was het die zij dat je beter kon, doe dan, sukkel
je moet zeker er rustig voor gaan zitten en brainpower Heeft eennl titel
daarom kan hij zo makkelijk spelen met woorden, verder is hij kanker nep
zelf hind heeft hem verlaten, hij kan beter les nederlands gaan geven.
ja is dat zo, vertel is jochie wat doe jij, ict, kok o, nee sociaal juridischequote:Op maandag 17 mei 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik durf te zweren dat ik een betere opleiding doe dan jij hebt gedaan
Dat snap ik als blondje toch nietquote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Shush huppeltje, Appel en anders omdat de zebra om 12 uur de straat overliep!
[..]
![]()
Nouw je hoeft het niet met die woorden te zeggen, maar je sugereede het wel!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef Possie01 het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik het beter kan?![]()
Leer eens lezen man misschien wordt je NL dan ook wat beter! Ow wacht ga bij Braintje een lesje rappen en Nederlands leren!
![]()
![]()
![]()
valt niks te snappen, alleen maar van niet op ts reagerenquote:
Hem niet, maar je hebt mij diep gekwetst, hoe durf je te beweren dat argumenten boven de emotie emo.gif gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 13:17 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
hahaha je bent haastig opzoek om mij te laen bannen, waarom
heb ik je uitgescholden.
he he dit klopt als een bus, ik stop uit eigen overweging want anderen schreeuwen om een banquote:Op maandag 17 mei 2010 13:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Samenvatting voor ieder nieuwkomer:
bagger user heeft een topic aangemaakt, Topic is op slot gegooid.
Usertje maakt een nieuw topic aan , Trekt veel aandacht. Storm in een glas water...
Vermoedelijk crewbashing veel gezeik. veel gekloot
Users die niet veel te doen hebben....
Kortom Reltopicje
[..]
valt niks te snappen, alleen maar van niet op ts reageren![]()
Lieverd, ik zit met griep en gebroken hand gedwongen thuis. Dit is mijn enige vermaak. Laat mij lekker reageren johquote:Op maandag 17 mei 2010 13:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Samenvatting:voor ieder nieuwkomer:
bagger user heeft een topic aangemaakt, Topic is op slot gegooid.
Usertje maakt een nieuw topic aan , Trekt veel aandacht. Storm in een glas water...
Vermoedelijk crewbashing veel gezeik. veel gekloot
Users die niet veel te doen hebben....
Kortom Reltopicje
[..]
valt niks te snappen, alleen maar van niet op ts reageren![]()
Ik heb het ook nergens gesuggereerd! Als ik kritiek heb op jou raps betekend dat dan dat ik het beter kan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Nouw je hoeft het niet met die woorden te zeggen, maar je sugereede het wel!!!!
en brain is kanker nep, ik vond alleen dansplaat ooit leuk.
Verder houdt ik geneens van rap, loser
aah wat sneu nouquote:Op maandag 17 mei 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, ik zit met griep en gebroken hand gedwongen thuis. Dit is mijn enige vermaak. Laat mij lekker reageren joh
Het wordt m te heet onder zn voeten omdat ie merkt dat ie t never nooit winnen gaat met zn kromme praatjes!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
Ga je nu gewoon een confrontatie uit de weg, mietje
Neuh ben niet zielig, verveel me alleen doodquote:
Wens Huppelmutsje beterschap!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ben niet zielig, verveel me alleen dood
Auch!!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, ik zit met griep en gebroken hand gedwongen thuis. Dit is mijn enige vermaak. Laat mij lekker reageren joh
iets met schoonmakers, toch huppel?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Possie01 het volgende:
[..]
Auch!!
Beterschap huppel!
Hoe komt je hand gebroken?
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wens Huppelmutsje beterschap!
Topicje voor jezelf![]()
vechtenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef Possie01 het volgende:
[..]
Auch!!
Beterschap huppel!
Hoe komt je hand gebroken?
als hij een boemboks heeft geregeld denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vechten
En nu weer ontopic!!
Vertrouwelijk wanneer ga je je raps op jijbuis zetten?
Ik merk het, had nou juist zin om eens met een ander dan stoeprand te rellenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Possie01 het volgende:
[..]
Het wordt m te heet onder zn voeten omdat ie merkt dat ie t never nooit winnen gaat met zn kromme praatjes!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik merk het, had nou juist zin om eens met een ander dan stoeprand te rellen
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
Dag TS,
Je praat net als mijn broertje. Maar hij is tenminste een man van de straat, jij bent slechts een internetheld. Hij komt kankerhard en played die chicks jeweetzelluf, jij niet. Hij passt die wierie, jij bietst alleen maar wierie. Kom dan jonge, ik ga je doden jonge. Baksteen in je nek jonge zelfs de jostiband vindt dat je kut rapt jeweet... Mixtape en zomersessies met 101barz... je stelt niets voor gast.
Nou, dat was het. Bel me gerust als je nog vragen hebt.
Groetjes,
PanzermausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hij is nog online, maar reageert niet meerquote:
Ja dus :quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:19 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
he he dit klopt als een bus, ik stop uit eigen overweging want anderen schreeuwen om een ban
en dat zou zonden zijn, ik ben dan maar een dweil.
laterzzzzzzzzz
Bring it onquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
Hihi, ik zie TS in een ander topic.
[ afbeelding ]
TS is terugquote:Op maandag 17 mei 2010 13:48 schreef vertrouwelijk het volgende:
hey er zijn nog flapdrollen over.
Ik kum in staad en vrag war is hollanser, soerinamer zagt meij zij woerken
helle dag
Is dat zo krijg ik een ban?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:40 schreef appeltjap het volgende:
Oké van wie was deze kloon?
Hij maakte zich niet druk hij bleef gewoon.
Nu is die weg gegaan,
achtervolgd door 3030 Ban Aan
Het gemis blijft slechts enkele seconde,
daarna begint het bagger voor een volgende ronde.
Het topic is af, bijna vol
daarmee komt een einde aan een paar uurtjes lol.
Hey, je bent een anti of je bent het niet.quote:
hahaha waarom nu je moeder erin zetten, wat is ze lelijk zeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:38 schreef Ezechielk het volgende:
Hihi, ik zie TS in een ander topic.
[ afbeelding ]
Ik ben wel anti, maar dan anti sperziebonenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, je bent een anti of je bent het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |