Dit :quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk je probleem, zit er een keutel dwars bij je of zo?
Kom, vertel 't eens.
Whyquote:’Ik heb een clubje opgericht, voor rappers die niet kunnen spitten / weet je wat, kerel / je zit er bij, ga maar zitten.’
nu, niet meer gezegdt schrijven. Dank je wel voor je begrip.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:56 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Ja met de redenering erachter dat ik dom zou zijn, wie hou je voor de gek, loser
een paar woorden gebruiken en denken dat je wat echts hebt gezegdt, vet dom
het woord redenering mag ik plaasten in welke context dan ook, er zijn geen regels die dat bepalen.
so what nu
Dat je jezelf durft te vergelijken met Brainpower man! Gatver wat een arrogantie!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:53 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
hahaha top notch is voor loser behalve fresku, brainpower, salladin en ik hahah
wie zit er verder dan? Thc en de rest telt niet mee.
Top notch houdt mensen onder, ze moeten optreden als lopende band werk
en zoveel verdienen ze niet.
Hier serieus op ingaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:58 schreef Possie01 het volgende:
[..]
Dat je jezelf durft te vergelijken met Brainpower man! Gatver wat een arrogantie!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
Ik moet elke keer dat ik weer zo'n stukje van TS lees, denken aan een songtekst van Jiggy Djé.
[..]
Why
Ik heb geen probleem, maar vondt het jammer dat er een slot op is gegooid.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dit was toch wel duidelijk?![]()
Alleen over welk topic?
Want als het om dit topic gaat dan weet ik het ook even niet meer![]()
Gasten die huilen bij de moderator.
Iets met een storm in een glas water.
als voormalig intecedent maak ik mij niet drukquote:Op maandag 17 mei 2010 12:58 schreef appeltjap het volgende:
[..]
nu, niet meer gezegdt schrijven. Dank je wel voor je begrip.
Oh en die regels, succes met het schrijven van e-mails, sollicitatiebrieven en je cv.
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:02 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, maar vondt het jammer dat er een slot op is gegooid.
Er kwam een gast in een andere topic, vet raar doen, dus ik dacht ff checken wie dat is.
Ben ik daar meerdere malen, heeft hij zijn bericht ondertussen verwijdert en deed of ik een aanstichter was van iets, dus ik open Gasten die huilen bij de moderators, met als openings tekst.
Dat het zielig si dat gasten de moderators mailen voor de vraag of opmerking, kij ff wat er aan de hand is in mijn topic. Daarop is de topic gesloten, dus ik open, deze topic begint iemand te zeggen dat ik rapper moet worden, omdat ik geen interpunctie gebruik, dus vandaar dat ik dat zag als een uitnodeging om te leren rappen. Thats it man, maar daarna komen gasten lullen en ik lul terug.
Ja ik ben vandaag begonnen en jij was het die zij dat je beter kon, doe dan, sukkelquote:Op maandag 17 mei 2010 12:58 schreef Possie01 het volgende:
[..]
Dat je jezelf durft te vergelijken met Brainpower man! Gatver wat een arrogantie!![]()
![]()
![]()
Nou je hebt de aandacht, nog aan iemand speciaal de aandacht willen richten? Iemand willen bedanken doe je speech man ! SPEECHquote:Op maandag 17 mei 2010 13:02 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, maar vondt het jammer dat er een slot op is gegooid.
Er kwam een gast in een andere topic, vet raar doen, dus ik dacht ff checken wie dat is.
Ben ik daar meerdere malen, heeft hij zijn bericht ondertussen verwijdert en deed of ik een aanstichter was van iets, dus ik open Gasten die huilen bij de moderators, met als openings tekst.
Dat het zielig si dat gasten de moderators mailen voor de vraag of opmerking, kij ff wat er aan de hand is in mijn topic. Daarop is de topic gesloten, dus ik open, deze topic begint iemand te zeggen dat ik rapper moet worden, omdat ik geen interpunctie gebruik, dus vandaar dat ik dat zag als een uitnodeging om te leren rappen. Thats it man, maar daarna komen gasten lullen en ik lul terug.
Wow nee jij maakt een slimme opmerking sukkel,quote:
Dit is zielig voor jullie aan het worden, kunnen niet anders dan denken datquote:Op maandag 17 mei 2010 13:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nou je hebt de aandacht, nog aan iemand speciaal de aandacht willen richten? Iemand willen bedanken doe je speech man ! SPEECHLeuk verhaal *insert rare regel onzin*
Ik durf te zweren dat ik een betere opleiding doe dan jij hebt gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 13:07 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Wow nee jij maakt een slimme opmerking sukkel,
denk je dat je iets hebt betekend nu, hahahaha dommer kunnen ze niet komen
Pak hem TS, pak hem ! Je bent op dreef jongen, je hebt de flow niggah!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:09 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Dit is zielig voor jullie aan het worden, kunnen niet anders dan denken dat
als iemand antwoord, je het belachelijk kan maken en niet eens met eigen argumenten.
Dankjequote:Op maandag 17 mei 2010 13:09 schreef vertrouwelijk het volgende:
[..]
Dit is zielig voor jullie aan het worden, kunnen niet anders dan denken dat
als iemand antwoord, je het belachelijk kan maken en niet eens met eigen argumenten.
Ik ban, dan moet je iedereen bannen die hier aan deel heeft genomen,quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef naatje_1 het volgende:
En nee, ik maak geen slimme opmerking, nee... Sterker: Ik maakte helemaal geen opmerking, maar liet slechts een emotie blijken.
hahahaha die vindt ik leuk, peerquote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankjeoh een van mijn sterkste argumenten op een onzin forum; Daarom
![]()
Vervolgens heb je nog het eener sterkste argument dat altijd wint van alles; Appel![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |