Zo, weer boven Jan...

Vermoeidheid zette zo aan dat ik mezelf echt door de dagen heen heb moeten slépen... Toen kwamen de vrije dagen rondom Hemelvaart en heb ik geslapen, geslapen, geslapen. Zo'n 18 tot 20 uur per dag. Slechts met moeite was ik wakker te krijgen. En natuurlijk maandagochtend stipt weer op m'n werk

Ze hebben me naar huis gestuurd en ik ben naar bed gegaan en sliep gewoon nog even verder

Na bijna een week alleen maar slapen toch maar rondje ziekenhuis waar ik in goede conditie bleek te zijn. Bloeddruk 130/70 geen eiwitten te bekennen en met Willem alles prima in orde. Alleen blijkt m'n schildklierfunctie ietwat verminderd te zijn, nog wel binnen de grenzen en zit ik nogal laag in ijzer. (daar had ik al ijzertabletten voor omdat ik enorm veel last heb van oorsuizen) Voor nu is het devies; rust nemen en een slaapregime. Op tijd naar bed, lekker lang uitslapen en een middagdutje doen...
Het lijkt te werken, want ik voel mezelf al iets fitter worden weer. Al kan dat ook bijna niet anders na alle slaap die ik de afgelopen week heb gekregen

Willem vaart er wel bij overigens, hij is nog nooit zo druk geweest als nu en ik zie m'n buik gewoon groeien...
Nu nog even ziekgemeld en vandaag of morgen maar even met m'n leidinggevende overleggen dat ik wellicht het beste deze week nog even thuisblijf en dan de laatste 3 weken voor m'n verlof maar even terugval op halve dagen en mezelf tijdens die halve dagen alleen nog bezighou met een goeie overdracht. M'n vervangster kan pas beginnen als ik al met verlof ben, dus dan kom ik ook nog wel een paar ochtenden terug als het lukt...
Het was een harde dobber om mezelf overheen te zetten. Ik had beoordelingsafspraken gemaakt op basis van de overdrachtdocumenten die ik aan het maken ben, dat ik die niet helemaal af ga krijgen leverde behoorlijk wat extra druk voor mezelf op om toch maar door te gaan. Een slechte beoordeling is zo angstaanjagend voor mij... Buiten de uren dat ik sliep liep ik de uren dat ik overhield te janken omdat het allemaal niet meer lukte

Enfin; ik heb niets meer te willen... Ik word gewoon hardhandig afgeremd en moet dus wel een flinke stap terugdoen. Deze week voorzichtig maar eens wat rondscharrelen in de babykamer, daar ben ik ook niet meer aan toegekomen.
En dan van de positieve kant;
Met Willem gaat het echt uitermate goed

Vandaag 31 weken mijlpaal

En over een paar weken met verlof
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?