abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:41:34 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81594222
Veel kan nu nog niet, en misschien wel nooit. Daarom denk ik erover na. Veel is toekomst en koffiedik kijken. Maar het is ook pas zo'n 15 jaar geleden dat je als onvruchtbaar stel een IVF behandeling kon doen. Dat had je 30 jaar geleden ook niet gedacht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81594858
Maar dat is het ook... Misschien is het zonde om er nu geld tegenaan te gooien, maar als je je er goed in verdiept lees je onderzoeken waarin een hoop van die dingen al kunnen, alleen nog verder ontwikkeld moeten worden voordat ze goedgekeurd worden om daadwerkelijk te gebruiken.... Laat dat nog 30 jaar duren... Dan is mijn pulleke 30... nog een heel leven voor zich verder

Het punt is dat je het navelstrengbloed maar 1 keer kunt opvangen en dat is bij de geboorte...
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:26:18 #203
258612 nytar
boys boys boys
pi_81611946
Goedemorgen deze morgen!
Vandaag 32 weken! Wat is het einde dichtbij! Nog maar 4 weekjes werken en dan begint mn verlof en het weer begint weer leuk te doen...heerlijk die zon! Ik wil alleen nog maar jurkjes en rokjes aan!!
pi_81612389
Goedemorgen.
Ik meld mij weer netjes met baby in buik.

Vandaag zowaar een "uitje": mijn collega komt mij om kwart voor 11 ophalen, want vandaag komt de schoolfotograaf en ik wil natuurlijk wel even op de foto met de kinders en collega's. De kinderen zullen wel schrikken van mijn buik (en de rest van mijn lichaam ).

En morgen, morgen is het 20 mei...
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:07:14 #205
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81613275
Zo, weer boven Jan...

Vermoeidheid zette zo aan dat ik mezelf echt door de dagen heen heb moeten slépen... Toen kwamen de vrije dagen rondom Hemelvaart en heb ik geslapen, geslapen, geslapen. Zo'n 18 tot 20 uur per dag. Slechts met moeite was ik wakker te krijgen. En natuurlijk maandagochtend stipt weer op m'n werk Ze hebben me naar huis gestuurd en ik ben naar bed gegaan en sliep gewoon nog even verder Na bijna een week alleen maar slapen toch maar rondje ziekenhuis waar ik in goede conditie bleek te zijn. Bloeddruk 130/70 geen eiwitten te bekennen en met Willem alles prima in orde. Alleen blijkt m'n schildklierfunctie ietwat verminderd te zijn, nog wel binnen de grenzen en zit ik nogal laag in ijzer. (daar had ik al ijzertabletten voor omdat ik enorm veel last heb van oorsuizen) Voor nu is het devies; rust nemen en een slaapregime. Op tijd naar bed, lekker lang uitslapen en een middagdutje doen...

Het lijkt te werken, want ik voel mezelf al iets fitter worden weer. Al kan dat ook bijna niet anders na alle slaap die ik de afgelopen week heb gekregen Willem vaart er wel bij overigens, hij is nog nooit zo druk geweest als nu en ik zie m'n buik gewoon groeien...

Nu nog even ziekgemeld en vandaag of morgen maar even met m'n leidinggevende overleggen dat ik wellicht het beste deze week nog even thuisblijf en dan de laatste 3 weken voor m'n verlof maar even terugval op halve dagen en mezelf tijdens die halve dagen alleen nog bezighou met een goeie overdracht. M'n vervangster kan pas beginnen als ik al met verlof ben, dus dan kom ik ook nog wel een paar ochtenden terug als het lukt...

Het was een harde dobber om mezelf overheen te zetten. Ik had beoordelingsafspraken gemaakt op basis van de overdrachtdocumenten die ik aan het maken ben, dat ik die niet helemaal af ga krijgen leverde behoorlijk wat extra druk voor mezelf op om toch maar door te gaan. Een slechte beoordeling is zo angstaanjagend voor mij... Buiten de uren dat ik sliep liep ik de uren dat ik overhield te janken omdat het allemaal niet meer lukte

Enfin; ik heb niets meer te willen... Ik word gewoon hardhandig afgeremd en moet dus wel een flinke stap terugdoen. Deze week voorzichtig maar eens wat rondscharrelen in de babykamer, daar ben ik ook niet meer aan toegekomen.

En dan van de positieve kant;

Met Willem gaat het echt uitermate goed

Vandaag 31 weken mijlpaal

En over een paar weken met verlof
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:23:02 #206
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81613869
fluugs ik had je al gemist. Goed dat je er zo goed over na hebt gedacht en dat je nu echt rustiger aan gaat doen. Wel echt heel vervelend dat je schildklierfunctie wat minder is geworden. Lekker rustig aan doen en dat middagdutje is echt heel goed! Ik ga 's middags ook altijd een uurtje op bed liggen en dan vind ik mezelf daarna een stuk gezelliger.
Ik kan het ook wel begrijpen als je het heel moeilijk vind hoor, maar je lichaam roept je gewoon even terug, en soms is het het beste daar aan toe te geven .
Gefeliciteerd met je 31 weken mijlpaal! En fijn dat Willem het zo goed doet!

Gisteravond zijn we tot 11.30 doorgegaan met het behang, maar het resultaat mag er zijn! Het is echt heel mooi geworden, manlief besloot halverwege dat hij toch het patroon door wilde laten lopen dus die is aan het rommelen geweest om dat allemaal goed te krijgen. Vanavond gaat de baan tussen de beide behangkleuren erop en is het behangmuurtje af! De kamer ziet er nu zo gezellig uit!

Wat betreft het stamcellen invriezen. Ik heb best veel documentaires gezien die daarover gingen en ben zelf best kritisch. Ook is het binnen mijn opleiding besproken. Wij gaan zelf geen stamcellen invriezen.
pi_81613979
Nytar, 32 weken al! En lekker bijna verlof. Kom maar door met dat mooie weer!
Baldria, leuk een uitje. Ben benieuwd hoe de kindjes reageren.
Pessie lekker bezig met de babykamer! Komen er weer foto's in het kinderkamertopic?

Ik moet vanavond gewoon naar zwangerschapsyoga voor het eerst! Ik vind het echt wel shocking want het voelt helemaal niet alsof ik al zo ver ben dat ik naar pufclub moet haha! Ben wel heel benieuwd, hoop dat het een beetje leuke groep en leuke pufjuf is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:36:53 #208
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81614364
Das al vroeg tessie... Ik dacht dat de curcussen altijd bij 26 weken begonne.. niet dat ik er verstand van heb.
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:39:07 #209
258612 nytar
boys boys boys
pi_81614444
@tessie: Laat even weten wat jij ervan vond! ik ga vanavond voor de 3de keer en ik moet zeggen dat ik het nu wel relaxt vind. ff anderhalf uur alleen maar met je lichaam en baby bezig zijn en alles op een ontspannen manier. Vooral de laatste 10 minuten, dan is iedereen stil en val ik bijna in slaap van de ontspanning. Jammer dat ik daarna nog naar huis moet rijden....;)

@fluug: Jeetje, tot 20 uur slapen op een dag?! Dan ben je goed druk bezig geweest daarvoor. Rust goed uit, de tijd die komt wordt nog druk zat!
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:52:03 #210
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81614916
@pessie en @nytar Het feit dat ik zoveel sliep en niet wakker te krijgen was is voor het ziekenhuis ook reden geweest om aktie te gaan ondernemen. Met uiteindelijk dus geruststellende resultaten..

Pessie ben benieuwd naar het kamertje, wanneer komen de foto's?

Tessie, Yoga schijnt heerlijk ontspannend te zijn als je jezelf eenmaal een beetje eraan over kunt geven. In het begin schijnt het nogal een hoop gegiebel te geven begreep ik van collega's...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:00:33 #211
259886 pessie
pi_81615258
Tessie voor het eerst naar de pufclub! Ben benieuwd wat je ervan vind. En je bent toch al 26 weken? Ik ben namelijk 30 en jij loopt volgens mij 4 weken op mij achter. Geniet er in ieder geval van vanavond. Mijn "pufclub" vind ik langzamerhand echt beter worden, maar dat kon ook niet anders na de eerste keer.

Fluugs fijn dat het ziekenhuis op tijd aan de bel trok.

Wat betreft de foto's, we gaan vanavond de rand plakken, dan maak ik weer een nieuwe foto. Er staan al wel foto's van de meubels in het juiste topic. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Toen ik ons idee aan anderen liet zien vonden veel mensen het nogal jongensachtig. Nu het een heel stuk klaar is vind ik het weer meer meisjesachtig. Ach ja, op de behangrand staan scheepjes dus het zal vast goedkomen! Wat ik vooral zo leuk vind is dat we die kamer echt leuk en gezellig gaan maken. Toen we hier 4 jaar geleden kwamen wonen hebben we wat verf tegen de muur gekwakt en vloerbedekking gelegd, en sindsdien niets meer gedaan, zelfs geen fotolijstje opghangen ofzo. Ik heb nu zoveel creatieve ideeën, heerlijk.
Oh, en heb vannacht bijzonder goed geslapen, voor de zekerheid had ik wel 2 paracetamollen genomen, ik heb vandaag niet het idee dat ik extra veel pijn heb ofzo. Daar ben ik erg blij mee!
pi_81616911
Zou iemand mijn dochter kunnen vertellen dat het de bedoeling is dat je 's nachts slaapt?
Die lag me een partij te keten vannacht van links naar rechts... denk dat ik maar eens een A4-tje met buikregels naar binnen schuif... Stil & licht uit na 10 uur enzo...

En nu ligt mevrouw te ronken natuurlijk ik geloof dat ik vast akties voor over een jaar of 16 ga bedenken als ze ook eindelijk ligt te ronken na een nacht stappen ofzo
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:38:03 #213
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81616968
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:36 schreef Orea het volgende:
Zou iemand mijn dochter kunnen vertellen dat het de bedoeling is dat je 's nachts slaapt?
Die lag me een partij te keten vannacht van links naar rechts... denk dat ik maar eens een A4-tje met buikregels naar binnen schuif... Stil & licht uit na 10 uur enzo...

En nu ligt mevrouw te ronken natuurlijk ik geloof dat ik vast akties voor over een jaar of 16 ga bedenken als ze ook eindelijk ligt te ronken na een nacht stappen ofzo
Kindjes hebben een omgedraaid ritme.. ook als ze net geboren zijn... Duurt ff voordat ze overdag wat meer wakker zijn en 's nachts iets meer slapen.
pi_81617203
Dan ben ik blij dat ik geen last heb van mijn zoon 's nachts
(nog niet )
pi_81617211
Ze kon het zo goed dat overdag keten en 's nachts slapen... sinds 2 dagen draait ze het om
pi_81617276
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dan ben ik blij dat ik geen last heb van mijn zoon 's nachts
(nog niet )
Jij krijgt het dubbel terug in de pubertijd
pi_81617439
oh jee... mja das nog heeeeeeeel ver weg
(en ik hoop dat ie gewoon wordt zoals zn moeder en vader, we waren allebei niet zo erg )
pi_81617522
Hij misschien niet, maar hij krijgt ook nog vriendinnetjes he
pi_81617604
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef Orea het volgende:
Hij misschien niet, maar hij krijgt ook nog vriendinnetjes he
mijn kleine baby doe niet zo eng
als ie op zn oom gaat lijken niet...de eeuwige vrijgezel
pi_81619097
Ik zit net naar zwangerschapscursussen te kijken door jullie gesprekje hier, maar nou geven ze die niet in de zomervakantie.
Afgelopen week is er 1 begonnen, op een tijd dat ik niet kan en zwangerschapszwemmen is ook alleen maar zaterdagochtend, dan werk ik..
En de cursussen beginnen weer in september, maar ik ben dus 27 september uitgerekend.
Ga maar een onlinecursusje volgen denk ik!!
pi_81619479
Ik ben nog heul geen 26 weken Ik ben 22 weken pas hoor. Maar de cursus is voor uitgerekende datum van eind augustus tot eind september, dus ik ben ws. gewoon een van de laaste.
Ben wel heel benieuwd. Het is van 20.30 tot 22.00uur, vind het wel laat! En dan moet ik nog met de bus terug ook. Maar ja. En op mijn verjaardag is het partneravond. Gezellig
Troeta, wat ston dat ze dat in de zomervakantie niet doen, alsof er dan niemand zwanger is ofzo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:52:34 #222
259886 pessie
pi_81620372
Tessie, sorry, dan heb ik een misberekening gemaakt. Oeps...

Het kindje hier slaapt 's nachts meestal van 23.00 tot 5.00. Als die dat direct na zn geboorte doet ben ik tevreden! Gisteravond was die nog wel laat druk, werd pas tegen 12 rustiger. Was wel leuk voor de papa, die kon het kindje eindelijk langer voelen dan 1 terugtrekkende beweging. En 's ochtends wordt ik niet zozeer wakker van trappen maar van een bewegende buik. Ik heb al een aantal ochtenden de neiging gehad de camera erbij te pakken, maar mn baby houd niet van kou dus zodra ik het dekbed wegsla om te kijken houd het kindje op met bewegen.
pi_81620565
Ben weer terug van de foto's.
De kinderen waren echt stomverbaasd over de grootte van mijn buik. Alle meiden er aan zitten, haha.
En een moeder, die keek naar mijn buik en vroeg heel lief, mag ik er éven aan zitten? Dat kon ik niet weigeren. Ik vind het trouwens niet zo vervelend als mensen aan mijn buik zitten. Het is dan ook niet zo dat wildvreemden dat bij mij doen ofzo. De kinderen zaten er ook vaak aan dus ben ik er misschien wel aan gewend geraakt.

De kinderen waren er ook ernstig verbaasd dat ik nog steeds niet wist of het een jongen of meisje werd. Echt niet juf? Want het kan toch bijna geboren worden?

Meteen even wat kleine boodschappen gedaan (de supermarkt zit om de hoek bij mijn werk) en ik heb echt super veel energie op het moment. Komt misschien ook wel door het lekkere weer misschien.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81622365
Zo, nu eerst Draculettetje feliciteren met de geboorte van haar dochter, en dan bijlezen....

Draculetteje, gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige dochter Lis
pi_81623769
Mijlpaal hier: was bij de kruidvat en toen werd er bij de kassa gevraagd of ik zo'n proefpakketje luiers wilde!
Ik begin nu echt zwanger te lijken

En de proefdrukken van ons geboortekaartje heeft R opgehaald vandaag En ik kan ze pas vanavond zien (heb reunie van de basisschool vanmiddag *lol*)

[ Bericht 41% gewijzigd door Sonnetje85 op 19-05-2010 14:14:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')