abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81667153
LOL, thnx.... ik ook
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:51:50 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81667189
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef Soneal het volgende:
LOL, thnx.... ik ook
Oh, nou gelukkig maar
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81667723
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, nou gelukkig maar
Ja, was anders toch een beetje slordig geweest hè.... in een half jaar 2 keer ongeplanned zwanger

Maar goed, ze zijn er tegenwoordig kennelijk nog, die dat in 3 jaar 2 keer overkomt, en dan gaat het niet eens om een of ander VMBO miepje...
En nee, ik bedoel niemand hier, ik bedoel iemand die ik privé ken.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:42:54 #279
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81669023
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:04 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ja, was anders toch een beetje slordig geweest hè.... in een half jaar 2 keer ongeplanned zwanger

Maar goed, ze zijn er tegenwoordig kennelijk nog, die dat in 3 jaar 2 keer overkomt, en dan gaat het niet eens om een of ander VMBO miepje...
En nee, ik bedoel niemand hier, ik bedoel iemand die ik privé ken.
Mwoa, wat is echt ongeplanned? Vaak hoor je dan wel na nummer 2 dat de mannen binnen een maand met hun benen gespreid bij de uroloog liggen.
En ongeplande baby's kunnen ook heel leuk zijn hoor!

Soneal leuke ticker heb jij!

Tico jammer dat M nu nog een keer moet prikken. Even afwachten dus.
pi_81669233
Ik weet dat ongeplande babies heel leuk kunnen zijn, ik heb zelf zo'n knul van 18 rondlopen

Maar als een collega van iemand die ik ken tot 2 keer toe "ongeplanned" zwanger wordt, en dan heb ik het over iemand met een meer dan uitstekende baan, en ook meer dan uitstekend opgeleid, dan vraag ik me toch af hoe dat kan.
Ik geloof dat niet zo, je wordt niet ineens op je 32ste spontaan slordig met de pil lijkt me.

Thnx, FF heeft idd leuke tickers
pi_81669969
Voel me niet aangesproken hoor (ben dan ook niet 32 en goed opgeleid ) maar ik ben 2 keer echt wel ongepland zwanger geraakt..
De 1e keer bleek de pil bij mij het werk niet te doen wat ie moet doen.. was als het ware immuun! En bij de 2e (er waren al wel kriebels hoor) kwamen we er na die tijd achter dat condooms dus ook weleens scheuren.. Maar goed vind het zelf wel heel erg leuk om nu 2x zo zwanger geraakt te zijn..
De 2e was zeker welkom want we hadden het al over ee evt. 2e kindje!
Maar goed.. dit wou ik gewoon even kwijt Vind het leuk dat je zwanger bent!!

Ga zo eens even de bedden verschonen maar geloof dat ik eerst maar eens in de zon ga lezen
Altijd blijven lachen... :)
pi_81670100
Ik heb al een tijdje mijn navelpiercing uit (ben zo iemand die jaren de piercing uit kan hebben en dan nog is het gaatje open heel handig) en dacht: zou ie nog passen?

Maar jeetje, dat ziet er niet uit zeg (hij is er weer uit inmiddels hoor)

donderdag 20 mei 2010 @ 13:13:59 #283
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81670229
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:49 schreef Soneal het volgende:
Ik weet dat ongeplande babies heel leuk kunnen zijn, ik heb zelf zo'n knul van 18 rondlopen

Maar als een collega van iemand die ik ken tot 2 keer toe "ongeplanned" zwanger wordt, en dan heb ik het over iemand met een meer dan uitstekende baan, en ook meer dan uitstekend opgeleid, dan vraag ik me toch af hoe dat kan.
Ik geloof dat niet zo, je wordt niet ineens op je 32ste spontaan slordig met de pil lijkt me.

Thnx, FF heeft idd leuke tickers
Och collega van mn man is projectleider en heeft een vrouw die iets medisch op hoog niveau doet, lijkt me ook vrij lastig om dan 2 keer "ongeplanned" zwanger te raken, toch is dat gebeurt (volgens die collega dan he, weet niet wat de vrouw heeft geplanned ).

Ik til er niet zo zwaar aan. Heb meegemaakt dat een vriendin van mn moeder "ongeplanned" zwanger raakte van nummer 3 en dat maar liefst 4 maanden voor haar man verborgen heeft weten te houden zodat die haar niet meer kon vragen een abortus te ondergaan.

En de pil is niet onfeilbaar.
pi_81670230
Toevallig is gebleken bij mij dat de pil niet aanslaat. te licht om een eisprong helemaal te stoppen.
Dan kan het wel voorkomen ja dat je ongepland steeds zwanger bent. Maar dit schijnt niet zo heel vaak voor te komen. al heeft deze zwangerschap niets te maken met de pil want die slikken had al zo weinig zin

En soms is een zwangerschap onverwacht maar past het uiteindelijk prima in je planning

Oooh modjes mijn datum moet weer terug naar de 15e
pi_81670338
Over dat ongeplanned zwanger worden, ik had zelf ook altijd zoiets van uh-huh, het zal wel hoor. Maar nu heb ik het zelf meegemaakt en dan kijk je er ineens toch wel wat anders tegenaan. Het gebeurt dus blijkbaar wel echt en ook ongemerkt. Wij hebben gewoon netjes een condoom gebruikt, en echt nooit gemerkt dat ie gescheurd was ofzo. Dus we moeten nu echt even goed na gaan denken over een andere vorm van anticonceptie na de bevalling, want ik wil eigenlijk ook liever niet aan de pil, en een spiraaltje vind ik eng
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81670421
Spiraaltje is maar 1 keer eng; met het inbrengen

Verder merk je er niets van, en het hoeft geen hormoonspiraaltje te zijn natuurlijk, een koperspiraaltje doet het ook prima.
pi_81670483
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:13 schreef pessie het volgende:
[..]
En de pil is niet onfeilbaar.
True, maar ik denk ook niet dat hij ineens niet meer goed werkt terwijl hij altijd wel goed gewerkt heeft...

Dat is van een andere orde dan wanneer een pil sowieso niet aanslaat of er alleen met condoom gevreeen wordt, dan liggen de risico's simpelweg anders.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:23:49 #288
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_81670576
Ik dacht na Yade ook een spiraatje te zetten. Blijkbaar werkt dat niet briljant na een keizersnede. Tranen liepen over mijn wangen zo'n pijn als het deed, en het zetten lukte dus ook niet,
pi_81672540
Vampje zegt niets over meerdere keren ongepland zwanger raken...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:14:10 #290
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81672800
Ik word er ook altijd wel een beetje kritisch van als mensen ongepland zwanger raken. Heb het daarbij overigens niet over de uitzonderingen bij wie de pil niet werkt of waar een condoom gescheurd is

Aan de andere kant moet ik wel toegeven dat ik zelf ook nooit zo secuur was met de pil. Vergat 'm nog wel eens. Ik denk dan ook dat ongepland/onbewust vaak te maken zal hebben met slordigheidjes of (al dan niet ontdekte) ongelukjes....

Enfin, nu maar eens m'n verplichte middagdutje gaan doen... Benieuwd of het gaat lukken, ben natuurlijk haske klaarwakker nu het móet.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:16:06 #291
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81672910
Oh ik moet niet aan de pil gaan... Dat gaat een maand goed en daarna zie ik er meestal aan het einde van de strip een stuk of wat die nog over zijn...

Maar gelukkig hoeven we ons daar niet druk om te maken.
pi_81672912
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef flugeltje het volgende:
Enfin, nu maar eens m'n verplichte middagdutje gaan doen... Benieuwd of het gaat lukken, ben natuurlijk haske klaarwakker nu het móet.
Moet je echt slapen of mag je ook "rusten"??
Dat je met een volstrekt nutteloos blad als de Libelle of Margriet op bed gaat liggen ofzo
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:18:33 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81673015
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef Soneal het volgende:

[..]

Moet je echt slapen of mag je ook "rusten"??
Dat je met een volstrekt nutteloos blad als de Libelle of Margriet op bed gaat liggen ofzo
Daarom lig ik nu dan ook met een volstrekt nutteloos forum in m'n bedje...
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:18:48 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81673024
Oh leg mij op bed en ik slaap.. Slapen zou zomaar een hobby van me kunnen zijn. Ik kan het of ik nu moe ben of niet.
pi_81673182
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik moet niet aan de pil gaan... Dat gaat een maand goed en daarna zie ik er meestal aan het einde van de strip een stuk of wat die nog over zijn...

Maar gelukkig hoeven we ons daar niet druk om te maken.
Echt waar?

Darn, ik word compleet gestoord van de hormonen in de pil (janken als iemand op TV een staafmixer wint op het moment dat m'n eisprong had moeten zijn) en ben daarom 15 jaar geleden overgestapt op een koperspiraaltje, maar de momenten dat ik voor die tijd wel aan de pil was (19 jaar geleden dus niet ) hing de strip gewoon aan de spiegel boven de wastafel, dus daar kon ik 's morgens niet omheen
pi_81673227
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom lig ik nu dan ook met een volstrekt nutteloos forum in m'n bedje...
Ja en bedankt, en ik maar m'n best doen op kwaliteitsposts.... het zal wel aan de hormonen liggen dat dat kennelijk niet lukt
pi_81673366
Ik word toch niet zwanger zonder hulp (sort of gesterriliseerd ), maar ben wel op zoek naar iets om straks te kunnen gebruiken zodat ik zo min mogelijk ongesteld word.... maar eigenlijk wil ik iets zonder hormonen, want heb ze niet nodig....

Best lastig om iets te vinden...
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:26:49 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81673388
Geeft niks hoor Son, je leert het nog wel eens

Hier trouwens ook 'last' van de pil, maar merkte dat pas toen ik stopte... Daarna was ik een stuk minder 'vlak' en emotioneler dan toen ik 'm nog wel slikte. Heb voor mezelf dan ook besloten dat ik 'm nooit meer wil slikken. Hoe we dat straks met anticonceptie op gaan lossen zien we dan wel weer...
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:34:10 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81673738
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef Soneal het volgende:

[..]

Echt waar?

Darn, ik word compleet gestoord van de hormonen in de pil (janken als iemand op TV een staafmixer wint op het moment dat m'n eisprong had moeten zijn) en ben daarom 15 jaar geleden overgestapt op een koperspiraaltje, maar de momenten dat ik voor die tijd wel aan de pil was (19 jaar geleden dus niet ) hing de strip gewoon aan de spiegel boven de wastafel, dus daar kon ik 's morgens niet omheen
Ik kan het gewoon niet onthouden... Met hormonenprikken had ik dezelfde angst dat ik het zou vergeten.. En inderdaad! De eerste poging ging alles helemaal goed, netjes aftekenen enzo.. De 2e was ik al lakser en de 3e heb ik inderdaad wel eens dubbele dosis in de avond gespoten omdat ik de ochtend vergat ofzo...

Ik ben een ramp met dingen die elke dag moeten en niet goed in mn ritme zitten...
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:39:59 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81674028
Nou, vooruit dan maar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')