Oh, nou gelukkig maarquote:
Ja, was anders toch een beetje slordig geweest hè.... in een half jaar 2 keer ongeplanned zwangerquote:
Mwoa, wat is echt ongeplanned? Vaak hoor je dan wel na nummer 2 dat de mannen binnen een maand met hun benen gespreid bij de uroloog liggen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:04 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, was anders toch een beetje slordig geweest hè.... in een half jaar 2 keer ongeplanned zwanger![]()
Maar goed, ze zijn er tegenwoordig kennelijk nog, die dat in 3 jaar 2 keer overkomt, en dan gaat het niet eens om een of ander VMBO miepje...
En nee, ik bedoel niemand hier, ik bedoel iemand die ik privé ken.
Och collega van mn man is projectleider en heeft een vrouw die iets medisch op hoog niveau doet, lijkt me ook vrij lastig om dan 2 keer "ongeplanned" zwanger te raken, toch is dat gebeurt (volgens die collega dan he, weet niet wat de vrouw heeft geplannedquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:49 schreef Soneal het volgende:
Ik weet dat ongeplande babies heel leuk kunnen zijn, ik heb zelf zo'n knul van 18 rondlopen
Maar als een collega van iemand die ik ken tot 2 keer toe "ongeplanned" zwanger wordt, en dan heb ik het over iemand met een meer dan uitstekende baan, en ook meer dan uitstekend opgeleid, dan vraag ik me toch af hoe dat kan.
Ik geloof dat niet zo, je wordt niet ineens op je 32ste spontaan slordig met de pil lijkt me.
Thnx, FF heeft idd leuke tickers
True, maar ik denk ook niet dat hij ineens niet meer goed werkt terwijl hij altijd wel goed gewerkt heeft...quote:
Moet je echt slapen of mag je ook "rusten"??quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef flugeltje het volgende:
Enfin, nu maar eens m'n verplichte middagdutje gaan doen... Benieuwd of het gaat lukken, ben natuurlijk haske klaarwakker nu het móet.
Daarom lig ik nu dan ook met een volstrekt nutteloos forum in m'n bedje...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef Soneal het volgende:
[..]
Moet je echt slapen of mag je ook "rusten"??
Dat je met een volstrekt nutteloos blad als de Libelle of Margriet op bed gaat liggen ofzo
Echt waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik moet niet aan de pil gaan... Dat gaat een maand goed en daarna zie ik er meestal aan het einde van de strip een stuk of wat die nog over zijn...
Maar gelukkig hoeven we ons daar niet druk om te maken.
Ja en bedankt, en ik maar m'n best doen op kwaliteitsposts.... het zal wel aan de hormonen liggen dat dat kennelijk niet luktquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daarom lig ik nu dan ook met een volstrekt nutteloos forum in m'n bedje...
Ik kan het gewoon niet onthouden... Met hormonenprikken had ik dezelfde angst dat ik het zou vergeten.. En inderdaad! De eerste poging ging alles helemaal goed, netjes aftekenen enzo.. De 2e was ik al lakser en de 3e heb ik inderdaad wel eens dubbele dosis in de avond gespoten omdat ik de ochtend vergat ofzo...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:22 schreef Soneal het volgende:
[..]
Echt waar?
Darn, ik word compleet gestoord van de hormonen in de pil (janken als iemand op TV een staafmixer wint op het moment dat m'n eisprong had moeten zijn) en ben daarom 15 jaar geleden overgestapt op een koperspiraaltje, maar de momenten dat ik voor die tijd wel aan de pil was (19 jaar geleden dus niet) hing de strip gewoon aan de spiegel boven de wastafel, dus daar kon ik 's morgens niet omheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |