Wat goed dat je een baan gevonden heb!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef maffemuts het volgende:
Nog 100 dagenof 114 als ik pech heb
Afgelopen maandag ben ik met mijn 25 weken zwangerschap toch nog aangenomen bij een baasEn vandaag was mn 1e werkdag, en ik kan niet anders zeggen dan Heerlijk! ookal zat de bekkenband niet fijn en is het "maar" max 16 uurtjes verspreid over de hele week Ik ben er onwijs blij mee
1 Augustus ga ik met verlof (36+2 dus) gewoon omdat het n mooie datum was om met verlof te gaan
Duz eindelijk zit t mij ook eens mee tijdens deze zwangerschap, ik hoop zo dat t allemaal zo blijft
N ieder die t nodig heeft
/einde egopost
Wij hadden telefonisch al doorgegeven niet het maximale te willen maar een paar uurtjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nog geen gesprek gehad met de kraamzorginstelling. Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als ze mijn uren niet volledig aan kunnen. dan denk ik maar laat ze dan ergens zijn die de hulp goed kunnen gebruiken.. Bij Jen stond ik de volgende dag alweer te stofzuigen en ik geef toch niets uit handen.. Nu is niet elke bevalling hetzelfde en weet ik natuurlijk niet hoe het deze keer gaat, maar als ik me goed voel hoeft er van mij niet 49 uur iemand over de vloer te komen hoor.
Morgen mag hij opnieuw prikkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vervelend Tico, dat je nu nog weinig wijzer ben!
arme Mquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Morgen mag hij opnieuw prikken. M: Alweer
![]()
.
Nou die uitslag is best snel hoor.. Maandag had hij geprikt, woensdag belde ik en was de uitslag er al.. Dus nu vrijdag prikken, dan neem ik aan dat maandag de uitslag al bij de gyn liggen... T gaat in elk geval sneller dan dat je bloed laat prikken via een huisarts... Dan moet je wel een week wachten enzo, maar dat heeft met post te maken denk ik. Dit is allemaal intern.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat fijn dat je echo goed was soneal.
Wat balen dat je nu nog niets weet Ticootje, hoe lang gaat t dan nu duren voor je de uitslag gaat hebben?
Die had ik op FF al vanaf het begin... ik heb m deze keer alleen niet hier in een sig gelinkt zoals ik vorige keer wel hadquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:12 schreef flugeltje het volgende:
@soneal, je hebt een heuse ticker nuBetekent het dat je vertrouwen hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |