@pessie, gaat een lekker kamertje worden zo hoor. Je man heeft goed z'n best gedaan met het klussen, de meubels zijn erg mooi geworden.

Daar gaat meneer of mevrouw straks een heerlijk kamertje aan hebben

@Orea, dat gekeet 's nachts heb ik gelukkig niet, maar Willem moet niet het idee krijgen dat we wakker zijn hoor, dan is het meteen feest

Volgens mij had jij dat in het begin ook. Nog hooguit drie maanden interne verbouwing, daarna kan Roelofje je pas écht wakker gaan houden...
@Troeta, ik zie dat hier in de regio ook inderdaad. Dat de zomerperiode een beetje lastig is qua cursussen e.d.
@Baldria, tof he die reacties van mensen die je al een tijdje niet gezien hebben

Die zien de grote veranderingen pas goed. Wel leuk ook dat je nu hoogzwangere schoolfoto's hebt. Kun je later aangeven dat hij/zij toch mooi met mama al op de foto stond... Enne 40 weken!!!!

@Sonnetje nu ben je echt zwanger

Ik wist niet dat je dan kadootjes gaat krijgen, moet ik toch zelf ook eens gaan proberen...
@Liesz, van harte met je mijlpaal

Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt...
@Ticootje, hoop dat er vandaag wat meer duidelijkheid komt qua bloeduitslagen en dat het een geruststellende uitslag gaat zijn...
@Sil, plok plok plok, wat heerlijk zo vroeg al

Balen van je bekken, hopelijk wordt het niet veel erger...
Son, wat enorm fijn dat de echo goed was. Gaat helemaal goedkomen, je hebt je 12 weken mijlpaal vandaag joh
Overigens vind ik het zelf niet echt respect verdienen hoor dat ik doorgewerkt heb. In mijn geval had ik beter wat eerder rustig aan kunnen doen. Door blijven bikkelen is ook niet altijd het beste wat je kunt doen 
Guess. welcome back! En dan meteen ook al bijna in de laatste loodjes... Succes met de suikercurve, die vind ik zelf echt enorm goor. Zoveel zoetigheid op nuchtere maag

@tessie, fijn dat het zo goed bevallen is op de Yoga... Ontspannen kan echt heerlijk zijn. Vind de ontspanningsoefeningen van de Haptonoom ook altijd zo briljant. Denk alleen niet dat we die ontspanning kunnen bereiken als we eenmaal aan het bevallen zijn...
@Maffe, wat een goed nieuws toch allemaal

Gisteren gebeld voor intake kraamzorg, ze komen dinsdag langs. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. Op de website stond al dat in de vakantieperiode de uren ingekort zouden kunnen worden. Hoop niet dat dit het geval gaat zijn...
En het kamertje van Willem is al een heel end op weg gelukkig, straks nog even wat kleertjes strijken en dan liggen die ook allemaal in de kast
Het begint allemaal al een stuk minder somber te worden dan de afgelopen weken gelukkig...