abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81624591
Jeeeeej Sonnetje!! Bij Shenaya leek ik ook helemaal niet zwanger.. Nu gelukkig wel

Baldria, heerlijk he dat weer.. Het lijkt inderdaad of je er ineens weer energie door krijgt! zo fijn

Pessie, ben benieuwd naar je foto's van de kinderkamer.. Ik zal het topic eens opzoeken want lees eigenlijk alleen hier..

Vannacht heb ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen en volgens mij heb ik ook geen weeen meer gehad! Ben dus erg blij daarmee.. Mijn man is bij de dokter geweest en mag vanaf nu weer op zijn enkel lopen dus dat is ook erg fijn (heb ik weer hulp in huis)
Shenaya en ik rommelen lekker in huis.. wasje gedraaid.. Beetje opgeruimd.. Wil zo de bedden nog even doen maar we wachten op een monteur voor de dakgoot die kan elk moment komen..
Henk kan ook weer elk moment thuis komen.. zijn broertje brengt hem dus hoef ik niet meer heen en weer te kleppen!
Morgen heb ik mijn 33 weken mijlpaal! Vrijdag krijg ik allemaal dames van het forum op visite.. Ken deze dames door de zwangerschap van Shenaya erg gezellig dus!

Ga zo eens het papierwerk invullen voor mijn uitkering tijdens het verlof en die ook gelijk maar even op de bus doen!

Liefs!!
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:24:42 #227
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81624753
oh... koele ik...

Ik bellen voor de uitslag van het bloed van M... De verpleegkundige ging het eerst overleggen met de arts, en dan mij terugbellen.. Nu heb ik buikpijn...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:29:08 #228
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_81625013
Ik voelde beebie vanochtend zeker weten. Plok plok PLOK plokplok. <3 Alweer 16 weken morgen en ik begin mijn bekken steeds meer en meer te voelen. Vrijdag maar eens bellen voor een afspraak dus.
Spannend Tico, laat haar snel terugbellen!
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:31:23 #229
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81625143
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik voelde beebie vanochtend zeker weten. Plok plok PLOK plokplok. <3 Alweer 16 weken morgen en ik begin mijn bekken steeds meer en meer te voelen. Vrijdag maar eens bellen voor een afspraak dus.
Spannend Tico, laat haar snel terugbellen!
Ja tzal wel niets zijn.... Maar toch..
pi_81625906
Fluugs!! Blij dat je er weer bent!

Het is vervelend als je de zaken niet zo kunt afronden als je dat het liefst gedaan zou hebben, maar als het niet wil, dan wil het niet, ongeacht hoe graag je het zelf wel zou willen
Ik heb sowieso al grenzeloos respect voor iedereen die tot zover in de zwangerschap fulltime doorwerkt, ongeacht of er wel of geen medische reden zou zijn dat niet te doen, want ook als die medische reden er niet is, dan wil het niet zeggen dat het niet zwaar is.

Baldria, je maakt het wel heel spannend met je vochtverlies en dergelijke

Hier was even een radiostilte, ik was het vertrouwen in m'n lichaam een beetje kwijt, en dat komt waarschijnlijk doordat mijn lichaam in december ook nog "zwanger!" schreeuwde terwijl ik al wist dat het hartje gestopt was, en ik dus eigenlijk alleen maar op de miskraam lag te wachten.

Dat bij de echo met 9w0d nu een hartslag was gaf dus wel vertrouwen, het was immers verder dan die 8½ week waar het in december misging, maar na een weekje begon het toch te knagen.... was die echo met 9w0d niet te vroeg om zeker te weten dat het nu wel goed zat, en dan nog tot 13w1d voor de NT-meting... die 4 weken waren misschien toch een beetje lang (en mijnerzijds niet geplanned want ik had een NT-meting met 12 weken in gedachten, maar dat kon niet wegens druk, druk, druk in het ZH).

Anyhood... ik was dus niet erg in m'n hum meer, tot iemand me op MSN vroeg waarom ik dan geen pretecho (of paniekecho in deze ) liet doen

Dat was niet eens in me opgekomen, ik zit toch nog een beetje in de begin jaren 90 status wat dat betreft... een echo was toen uitzonderlijk, niet iets wat zomaar even gebeurt, en pretecho's bestonden simpelweg nog niet. Alsof je tegen je oma zegt dat ze best even naar New York kan bellen, terwijl dat voor haar gevoel nog 5 gulden per minuut kost

Gistermiddag gebeld, en ik kon gisteravond al terecht!!
Dat is nog eens prettig als je behoefte hebt aan een paniekecho (kreet gegapt van M.)

Het Limoentje doet het goed, een hartslag van 162, een lengte van 5,1 cm en hij/zij zette zich als een zwemmer die de rugslag gaat doen af tegen de vruchtzak, en daarna ook nog de armpjes de lucht in
Voor 11w1d was de lengte zelfs aan de grote kant volgens de echoscopiste, ze kwam op 11w6d uit.
pi_81626169
Wat fijn Soneal, goed dat je die echo hebt laten doen!
Ik hoop dat je nu écht (wat) onbezorgd(er) kunt genieten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:00:25 #232
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81626554
Soneal fijn dat je zo snel terecht kon! En leuk is dat he, zo'n klein boontje dat beweegt op het scherm

Sil wat heerlijk dat je je kindje al voelt! Wel redelijk op tijd volgens mij, maar als het zo duidelijk is! Verstandig om een afspraak te plannen bij de bekkenfysio, het helpt mij wel echt goed.

Tico, dat klinkt wel eventjes spannend... Sterkte.

Net weer even heerlijk geslapen. We hebben vanavond weer een afspraak dus dan is rusten wel redelijk noodzakelijk hier. Het kindje bracht mn buik weer in beweging . Het lijkt wel alsof het elke dag duidelijker wordt. Volgens mij had het kindje de hik, mn buik bewoog wel heel regelmatig. Tegelijk maar even de ademhalingsoefeningen gedaan van de cursus, aangezien het kindje toch al wakker was... Volgende week gaan we trouwens leren persen Ben benieuwd of ik er iets van bak...
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:22:19 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81627642
Nou, de verpleegkundige had ook niet echt een idee... Die kwam alleen met het feit dat M. O - is, ja dat wisten we al, maar heeft hij een postitief Cw kernmerk in zn bloed?? Oh, nou dat snapte ze niet... Dus ik wordt morgen even teruggebeld door de gyn, die heeft er wat meer kaas van gegeten.
(Oh ja, M. had geen antistoffen... Nee dat klopt, maar ik wel, dat is het hele probleem.. )
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:31:46 #234
259886 pessie
pi_81628081
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Ticootje het volgende:
Nou, de verpleegkundige had ook niet echt een idee... Die kwam alleen met het feit dat M. O - is, ja dat wisten we al, maar heeft hij een postitief Cw kernmerk in zn bloed?? Oh, nou dat snapte ze niet... Dus ik wordt morgen even teruggebeld door de gyn, die heeft er wat meer kaas van gegeten.
(Oh ja, M. had geen antistoffen... Nee dat klopt, maar ik wel, dat is het hele probleem.. )
Klinkt als een voor jou nutteloos telefoongesprek. Kun je dus alsnog tot morgen wachten
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:33:00 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81628141
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:31 schreef pessie het volgende:

[..]

Klinkt als een voor jou nutteloos telefoongesprek. Kun je dus alsnog tot morgen wachten
Nou, ik had gewoon graag geweten hoe en wat... De uitslag doet er niet veel toe, ik kan er niets aan doen verder... Maar gewoon...
pi_81628320
Zeker laat tessie, best wel pittig nog zo'n cursus als je er nog naast werkt.
Ik vind het ook maar stom dat er in de zomer niks is, ga het volgende week wel even aan mijn verloskundige vragen hoe ze dat elk jaar doen.

Klinkt als een leuke dag Baldria, en wel grappig om zo zwanger op de klassefoto te staan.

Goed van je Soneal dat je die echo hebt laten doen, hoop zorgen minder!!!
pi_81633154
Soneal, wat fijn een stukje zekerheid door de echo

Ticootje... pff had je echt wat aan dus zo'n telefoontje..zucht!

Pessie, leuk he als ze de hik hebben !! Heb het bij Shenaya nooit mee gemaakt en nu regelmatig.. Voelde het eerst alleen en nu zie ik ook me buik met regelmaat op en neer gaan echt gezellig! Het enige nadeel is dat Mevrouw is ingedaald al dus hikt ze op mijn blaas

Wij hebben net even een kast gesjouwd!! Het ding weegt helemaal niks maar moest van zolder weer naar beneden dus dat maar even gedaan..
Ga nu zo maar eens beginnen aan me speklappen en spinazie!
Altijd blijven lachen... :)
pi_81635348
Wat vervelend zo Tico, als de uitslag er is, wil je die natuurlijk ook weten. Hopelijk komt de gyn morgen met een duidelijker verhaal.

Troeta, ik zit in de ziektewet dus ik werk niet, maar ik vind het alsnog wel laat hoor. Maar goed, het is maar 1 keer per week en zo lang duurt die cursus ook weer niet, dus ik kom er wel overheen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:54:41 #239
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81635465
Ik heb hier trouwens heel lang niet meegepost(sta wel in de lijst),kon het gewoon allemaal niet bijhouden dus hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik nu ineens weer binnen kom vallen.Ben vandaag 36weken en hoop het nu allemaal wel bij te houden,nu werk ik ook niet meer dus dat scheelt! Ik moet er wel weer een beetje inkomen hoor
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_81635831
Gezellig Guess! En 36 weken al, wow! Weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt, of is dat nog een verrassing?
pi_81636724
Ik heb trouwens besloten ipv het zelf opslaan van navelstrengbloed om het te doneren voor onderzoek.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:20:15 #242
259886 pessie
pi_81638995
Guess leuk dat je er bent! Geniet van je verlof.

Dames, het resultaat van onze noeste arbeid is te zien in het kinderkamerfototopic!

(Voor de mensen die dat topic niet kunnen vinden: kinderkamerfototopic)
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:31:21 #243
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81646606
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:03 schreef tessie het volgende:
Gezellig Guess! En 36 weken al, wow! Weet je ook of je een jongen of een meisje krijgt, of is dat nog een verrassing?
Ja ik kan het zelf ook niet geloven,het is zo snel gegaan! We weten wel wat het gaat worden maar ivm meelezers houden we het nog geheim
Morgenochtend moet ik in het ziekenhuis zijn ivm met suikercurve,vorige keer was ie op het randje en ook krijg ik morgen een groeiecho,de kleine schijnt nogal aan de grote kant te zijn want ik wel een beetje eng idee vind met de bevalling!
  woensdag 19 mei 2010 @ 22:29:47 #244
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_81650624
Nog 100 dagen of 114 als ik pech heb
Afgelopen maandag ben ik met mijn 25 weken zwangerschap toch nog aangenomen bij een baas En vandaag was mn 1e werkdag, en ik kan niet anders zeggen dan Heerlijk! ookal zat de bekkenband niet fijn en is het "maar" max 16 uurtjes verspreid over de hele week Ik ben er onwijs blij mee 1 Augustus ga ik met verlof (36+2 dus) gewoon omdat het n mooie datum was om met verlof te gaan
Duz eindelijk zit t mij ook eens mee tijdens deze zwangerschap, ik hoop zo dat t allemaal zo blijft
N ieder die t nodig heeft
/einde egopost
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_81652450
Ziet er leuk uit pessie! Knap dat je man die meubels heeft gemaakt zeg.

Guess, ik hoop dat je suiker nu gewoon goed is! En toen ik zwanger was van Graeme zeiden ze ook de hele tijd dat hij zo groot was, zelfs extra echo's gehad daarvoor, maar die was uiteindelijk gewoon heel normaal hoor, dus het zegt ook niet altijd wat die metingen enzo...
pi_81652703
Oh vergeet ik helemaal te vertellen over yogapufclub! Het was leuk, wel weer wennen aan een nieuwe groep, miste mijn oude groep een beetje Maar deze pufjuf is wel heel leuk, ze is heel rustig en relaxed, en ze zegt ook steeds dat je zelf maar moet kijken wat je aanspreekt en wat je ermee doet, en met de oefeningen dat je zo ver moet gaan als het voor jezelf goed voelt, en als je een maagzuuraanval krijgt ofzo dat je ff lekker moet stoppen. En ze heeft koffie en thee en koekjes staan. En extra kussentjes. En volgende keer mogen we een fleecedekentje meenemen voor bij de ontspanningoefening Die was trouwens heerlijk, ik viel bijna in slaap
  donderdag 20 mei 2010 @ 07:20:12 #247
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_81660758
Klinkt goed Tessie die pufclub ( Nou ja voor zo ver zoiets goed kan klinken dan ).
Ik weet dat de groeiecho's niet alles zeggen hoor,ben dan ook benieuwd wat ze straks te melden hebben!
Ik vertrek maar eens richting ziekenhuis om te prikken,bah nog eerst met de bus en ik ben al misselijk (mag niks eten)!
pi_81661341
Ik heb de mijlpalen der mijlpalen bereikt! Ik heb de mijlpaal gehaald waar je máánden naar uitkijkt en zodra je dichterbij komt je eigenlijk alleen maar wilt dat je die niet gaat halen, máár ik ben er nu toch.
40 weken

En tessie, die ontspanningsoefening vond ik ook altijd heerlijk, maar wel gevaarlijk: je werd er zo sloom van om 10 uur 's avonds en dan moet je nog naar huis rijden.

Zometeen naar de vk. Eigenlijk zou mijn schoonmoeder meegaan, maar die hoorde gisteren dan ze toch moest werken. En nu gaat mijn schoonzus mee
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  donderdag 20 mei 2010 @ 08:35:17 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81661465
@pessie, gaat een lekker kamertje worden zo hoor. Je man heeft goed z'n best gedaan met het klussen, de meubels zijn erg mooi geworden. Daar gaat meneer of mevrouw straks een heerlijk kamertje aan hebben

@Orea, dat gekeet 's nachts heb ik gelukkig niet, maar Willem moet niet het idee krijgen dat we wakker zijn hoor, dan is het meteen feest Volgens mij had jij dat in het begin ook. Nog hooguit drie maanden interne verbouwing, daarna kan Roelofje je pas écht wakker gaan houden...

@Troeta, ik zie dat hier in de regio ook inderdaad. Dat de zomerperiode een beetje lastig is qua cursussen e.d.

@Baldria, tof he die reacties van mensen die je al een tijdje niet gezien hebben Die zien de grote veranderingen pas goed. Wel leuk ook dat je nu hoogzwangere schoolfoto's hebt. Kun je later aangeven dat hij/zij toch mooi met mama al op de foto stond... Enne 40 weken!!!!

@Sonnetje nu ben je echt zwanger Ik wist niet dat je dan kadootjes gaat krijgen, moet ik toch zelf ook eens gaan proberen...

@Liesz, van harte met je mijlpaal Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt...

@Ticootje, hoop dat er vandaag wat meer duidelijkheid komt qua bloeduitslagen en dat het een geruststellende uitslag gaat zijn...

@Sil, plok plok plok, wat heerlijk zo vroeg al Balen van je bekken, hopelijk wordt het niet veel erger...

Son, wat enorm fijn dat de echo goed was. Gaat helemaal goedkomen, je hebt je 12 weken mijlpaal vandaag joh
Overigens vind ik het zelf niet echt respect verdienen hoor dat ik doorgewerkt heb. In mijn geval had ik beter wat eerder rustig aan kunnen doen. Door blijven bikkelen is ook niet altijd het beste wat je kunt doen

Guess. welcome back! En dan meteen ook al bijna in de laatste loodjes... Succes met de suikercurve, die vind ik zelf echt enorm goor. Zoveel zoetigheid op nuchtere maag

@tessie, fijn dat het zo goed bevallen is op de Yoga... Ontspannen kan echt heerlijk zijn. Vind de ontspanningsoefeningen van de Haptonoom ook altijd zo briljant. Denk alleen niet dat we die ontspanning kunnen bereiken als we eenmaal aan het bevallen zijn...

@Maffe, wat een goed nieuws toch allemaal

Gisteren gebeld voor intake kraamzorg, ze komen dinsdag langs. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. Op de website stond al dat in de vakantieperiode de uren ingekort zouden kunnen worden. Hoop niet dat dit het geval gaat zijn...

En het kamertje van Willem is al een heel end op weg gelukkig, straks nog even wat kleertjes strijken en dan liggen die ook allemaal in de kast

Het begint allemaal al een stuk minder somber te worden dan de afgelopen weken gelukkig...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_81661650
wat 'n lijst flugeltje
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')