Liever Berg op huurbasis dan N'Gog gekocht gratisquote:Op maandag 19 juli 2010 20:13 schreef Doublepain het volgende:
http://www.goal.com/en-gb(...)albions-loan-bid-and
Dat is geld weggooienquote:Op maandag 19 juli 2010 20:13 schreef Doublepain het volgende:
http://www.goal.com/en-gb(...)albions-loan-bid-and
Bron; VI.nlquote:We sluiten de woensdag in ons dagboek af met nieuws van het keepersfront. Arsène Wenger zou volgens The Sun nogmaals een poging willen wagen om Mark Schwarzer over te nemen van Fulham. De Australische goalie moet de schutterende Arsenal-keepers uit hun lijden verlossen. Waar de doelman eerder zijn neus ophaalde voor een toekomst als Gunner hoopt de Franse coach dat een rol als player-coach hem wel kan verleiden. Schwarzer heeft met er met zijn 37 lentes in ieder geval de leeftijd voor.
Mwoah, een redelijke keeper op leeftijd. Maar het mag zeker niks kosten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Bron; VI.nl
Goede keeper, maar 37 jaar?! Weet dat keepers langer meekunnen, maar ik hoop dat ze geen miljoenen voor hem uittrekken mocht het echt zover komen.
Kan je beter Friedel halen, heb je meteen een goede keeper te pakkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Bron; VI.nl
Goede keeper, maar 37 jaar?! Weet dat keepers langer meekunnen, maar ik hoop dat ze geen miljoenen voor hem uittrekken mocht het echt zover komen.
Dat is het juist, dit jaar wil en mag Wenger juist wél geld uitgeven. Daarom hoop ik dat ze max 8 ton voor hem uitgeven, meer is hij niet waard. En zo'n stap omhoog van Almunia naar Schwarzer is het ook niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:59 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Mwoah, een redelijke keeper op leeftijd. Maar het mag zeker niks kosten?
Ja dat lijkt me een beter optie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan je beter Friedel halen, heb je meteen een goede keeper te pakken
Alleen dat van den Brom met Steijn naar Zweden gingquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef JAM het volgende:
Den Haag was op zoek naar een spits in Zweden. Iemand daar nieuws over?
Wenger heeft gewoon geen kijk op keepers, heeft die al heel vaak bewezen. Die australier was echt slecht op het WK.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Bron; VI.nl
Dus dit jaar geen nieuwe aankopen voor Ajax?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:31 schreef Kremers het volgende:
Inderdaad, anders zou hij allang een bod op Stekelenburg uitgebracht hebbenTransfer v.d. Wiel naar Bayern gaat waarschijnlijk niet door, Bayern heeft nog niets van zich laten horen en de deadline is verstreken.
Bron: vi.nl
Ja, cool he? Zou jij ook wel willen toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een beter optie.
Maar even off topic: jij zit toch vandaag in het vliegtuig van Johannesburg naar Buenos Aires? Heb je draadloos internet in dat vliegtuig?
Nee, niet echt. Die intercontinentale vluchten naar GRU zijn voor mij even een daagje ontspanning, dus even geen laptop maar uitsluitend iPod en boek.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, cool he? Zou jij ook wel willen toch?
Dit speelt bij Quick Boys toch? Of een andere amateurclub.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:53 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Chima Onyeike gesignaleerd bij het Gelredome...
QB inderdaad. Niet echt een successtory.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dit speelt bij Quick Boys toch? Of een andere amateurclub.
Dan past ie prima bij Vitesse.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
QB inderdaad. Niet echt een successtory.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |