Margequote:Op maandag 17 mei 2010 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo ik zie veel over afvallen. Maarrrr. Ik zou eens willen weten hoe je gezond wat kilos kan aankomen. Met de de nadruk op gezond, dus niet duizenden zakken chips leegeten. Anyone?
En lol @ dat lijstje. Die ene die 30 kilo is afgevallen wow, maar je zit onder je streven....is dat niet te goed?
Grappig dat je dat zegtquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef neen het volgende:
7 goede dagen gaat je lukken!
Tas gepakt, sleutels klaar gelegdik ben er klaar voor. Hopen op ook een goede week
qua eten weinig invloed op maandag na.
Nu slapen hoop ik, hoi!
Eens. En ik vind het ook een stom boek.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:56 schreef imago het volgende:
Paulien Cornelisse is een zeikwijf.
Goeiemorgen!
Misschien kun je dat beter even gewoon zelf aan CF vragen dan, als je geen antwoord krijgt (of rustig afwachten tot ze terugkomt). Met een klein beetje moeite had je kunnen zien dat ze nog wel gewoon op het forum is geweest dit weekend.quote:Op maandag 17 mei 2010 07:51 schreef Viking84 het volgende:
O en ik hoop natuurlijk ook dat het goed komt met het vriendje van Perruche. Het hangt idd in de lucht
.
Waar is CF nou?.
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my. Sorry. Dat was m'n ochtendhumeur speaking, denk ik..
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 17 mei 2010 09:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb EINDELIJK ontdekt welk liedje ik nou steeds zo leuk vind op de radiocontinu werd de naam van de band niet genoemd, en ook in de playlist kon ik 'm niet terugvinden, maar vanochtend werd ik per ongeluk wakker met een stukje tekst ervan in mijn hoofd en dat heb ik gelijk in google gegooid
![]()
yeasayer met O.N.E. hij is ook gelijk een stuk minder leuk, nu het mysterie is opgelost
Oh, dit zie ik nu pas; goed nieuws dus!quote:Op maandag 17 mei 2010 08:24 schreef Perruche het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Nieuwe dag en alles is natuurlijk een stuk znniger, letterlijk en figuurlijk. Nogmaals thanks voor alle leve woordjesvriendje is nu ook bedaard en we zullen zien. Mini trouwens nog bedankt voor de link!
Wie is Paulien Cornelisse?
Nu op naar werk, balansdage ivm alle troep gisteren.
maak het dan een groentekwartet! Wortelen hebben we nog niet gehad!quote:
Een lekker kopje capuccino naar Zweden, dat zou fijn zijn! De koffie is hier niet te zuipen!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd
Oh en: goeiemorgen! Coffee anyone? DaD een lekker bakkie thee?
[ afbeelding ]
In Tsjechië doen ze gewoon van dat koffiepoeder in een kop, en dan kokend water erbij. Moet je roeren, alles laten zakken, weer roeren, alles laten zakken en dan opdrinken. Gadverdamme.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een lekker kopje capuccino naar Zweden, dat zou fijn zijn! De koffie is hier niet te zuipen!
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In Tsjechië doen ze gewoon van dat koffiepoeder in een kop, en dan kokend water erbij. Moet je roeren, alles laten zakken, weer roeren, alles laten zakken en dan opdrinken. Gadverdamme.
Dan kun je je lol op in Madrid, ik vind de koffie in Spanje heerlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 09:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een lekker kopje capuccino naar Zweden, dat zou fijn zijn! De koffie is hier niet te zuipen!
Ik kijk er naar uit!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan kun je je lol op in Madrid, ik vind de koffie in Spanje heerlijkZelfs in de meest beroerde bar is de café con leche nog goed te drinken! En een stuk goedkoper dan de cappuccino meestal
Mueslibroodquote:Op maandag 17 mei 2010 10:13 schreef _Calimero_ het volgende:
lijstje:
O: 1x mueslinotenbrood pindakaas, 2x pannekoek (kaas/stroop en ijsJahoor, gewoon 's ochtends ijs eten. Geem probleem
)
L: tonijn en 2x brood kipfilet
T: mueslinotenbrood
D: vegaburger, pasta en wokgroente
T: wat noten
weekendquote:Op maandag 17 mei 2010 10:42 schreef -marz- het volgende:
Hello.
Lijstje van gisteren:
O: boterham met pindakaas
T: banaan
T: cappuccino
L: boterham met pindakaas
D: 1 turkse pizza met kaas, sla, uitje en zelfgemaakte knoflooksaus
T: 5? biertjes
T: patatje mayo
![]()
Vandaag nog geen idee, moet iig nog boodschappen doen.
Ik dacht een échte muis! hehe. Dit is ook naar hoor. Sterkte met het verliesquote:Op maandag 17 mei 2010 10:52 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!Bah, m'n muis is overleden. Ik doe heel veel met het toetsenbord, maar echt helemaal zonder muis is irritant. En ik werk nu in een programma waar ik niks met het toetsenbord kan doen, dus ik kan niet opslaan.
Dat wordt dus meteen een nieuwe halen straks.
Ook maar weer eens een lijstje:
O: muesli + melk
T: koffie
L: 2 tosti's (4 boterhammen) met kaas
T: glas melk (voor het extra vet)
D: burrito's
T: appel
T: 2 ligakoekjes
Je bent 20, ls je tegen de 30 loopt is het meestal wel veranderd. Mannen hebben meer spiermassa dan vrouwen en verbranden meer energie, dus je moet ook meer eten. Eiwitten, complexe koolhydraten (geen suiker, geen witte pasta), gezonde vetten (vis, olijfolie) en veel groente is OK.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:48 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo ik zie veel over afvallen. Maarrrr. Ik zou eens willen weten hoe je gezond wat kilos kan aankomen. Met de de nadruk op gezond, dus niet duizenden zakken chips leegeten. Anyone?
En lol @ dat lijstje. Die ene die 30 kilo is afgevallen wow, maar je zit onder je streven....is dat niet te goed?
Na het drinken op z'n kop zetten, laten uitlopen en in de patroontjes lezen hoeveel kinderen je later gaat krijgen!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In Tsjechië doen ze gewoon van dat koffiepoeder in een kop, en dan kokend water erbij. Moet je roeren, alles laten zakken, weer roeren, alles laten zakken en dan opdrinken. Gadverdamme.
Dat denken we altijd en dan gaat ze kcals opschrijven en dan is het opeens toch goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Trouwens VMW, wat een karig weekendlijstje.
Ook geen problemen met ijs in de ochtend hier. Daarom hou ik de vriezer nog ff dicht.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mueslibrood![]()
maar hoe krijg je dat ijs weg!
Ik dacht ook al dat Janneke stout was geweestquote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef -marz- het volgende:
Ah. *mental image van stijf muizenlijkje in kooitje weer delete*
nu is het ijs aangebroken (nouja sinds gister dan) en dan is het 1000x moeilijker om er vanaf te blijven dan wanneer de verpakking nog dicht zitquote:Op maandag 17 mei 2010 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook geen problemen met ijs in de ochtend hier. Daarom hou ik de vriezer nog ff dicht.
nouuu de weekendlijstjes zitten wel ECHT een paar karige tussen hoor, 1 boterham, 1x yoghurt en gezond avondeten. Laat XM het maar niet zienquote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat denken we altijd en dan gaat ze kcals opschrijven en dan is het opeens toch goed.
Oh dat wil ik ook wel, maak je wat extra?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef -marz- het volgende:
Ik heb echt enorme zin in witlofsalade met kaas erin.
Hier schijnt de zonquote:Op maandag 17 mei 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zin in allerlei lekkersben weer eens vacatures aan het zoeken en ik word er zo gruwelijk depri van....
En het is ook kutweer
Misschien moet ik straks maar koekjes bakken en die vanavond uitdelen op repetitiedaar word ik vast vrolijk van
Kan je niet voor jezelf beginnen? Waar ben je heel erg goed in?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zin in allerlei lekkersben weer eens vacatures aan het zoeken en ik word er zo gruwelijk depri van....
En het is ook kutweer
Misschien moet ik straks maar koekjes bakken en die vanavond uitdelen op repetitiedaar word ik vast vrolijk van
Uhm..........quote:Op maandag 17 mei 2010 11:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan je niet voor jezelf beginnen? Waar ben je heel erg goed in?
Eens.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:02 schreef loveli het volgende:
De kunstwereld hangt van netwerken aan elkaar voor zover ik weet, dus je ergens inlikken en tegen weinig vergoeding/vrijwillig meehelpen aan een tentoonstelling ofzo en hopen dat het verder rolt. Als je je andere werk kunt plannen zodat je wat dagdelen vrij kunt maken voor zoiets, lijkt het me de moeite van het proberen waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Springfield's looking pretty dusty today
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |