Ik blijf nog ff, over anderhalf uur ben ik jarigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef McLaura het volgende:
Ik ga me gelijk afmelden, morgenvroeg staat een lief, schattig, maar energievretend manneke om kwart voor 8 voor de deur
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 mei 2010 22:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff, over anderhalf uur ben ik jarig
Oh, dat is ook een vervelend probleem...quote:Op maandag 17 mei 2010 07:51 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur gefeliciteerd
BE, zul je altijd zien..stom gedoe ook.
Hier komt zometeen de schade expert ivm de lekkages naar de benedenburen als wij douchen. Alleen zijn de benedenburen niet thuis, geloof ik, dus kan ze daar neit kijken. Ben benieuwd wat er uberhaupt uitkomt, want ik wil wle weer gewoon in de douche douchen ipv in het bad.
Mja, maar toen we de afspraak maakten, wisten we niet dat ze niet thuis zouden zijn. Een mailtje gestuurd (hebben geen telefoonnummer) en geen antwoord. En toen bleef de post liggen op de trap, dus bedachten we dat ze weg waren. Even gewacht, en toen was het te laat om de afspraak nog af te zeggen. Dus we wachten het maar even af...quote:Op maandag 17 mei 2010 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat is ook een vervelend probleem...
Maar als ze niet bij de benedenburen kunnen kijken dan mist de hele point toch?
Ah ok. Ik snap.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar toen we de afspraak maakten, wisten we niet dat ze niet thuis zouden zijn. Een mailtje gestuurd (hebben geen telefoonnummer) en geen antwoord. En toen bleef de post liggen op de trap, dus bedachten we dat ze weg waren. Even gewacht, en toen was het te laat om de afspraak nog af te zeggen. Dus we wachten het maar even af...
nou dat hebben wij ook nu, we hebben een mooie salontafel gekocht, maar laten lekker eerst de lacktafel staan om te kijken of we het enigzins krasvrij kunnen houden, als dat lukt gaat de ander in gebruikquote:Op maandag 17 mei 2010 08:12 schreef amaranta het volgende:
Vlindur gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren.
@Verhuisdooske, dat is niet leuk! Kun je het er neit voorzichtig afwassen?
Hier zijn mijn mooie (goossens) meubels ook al helemaal ondergekrast.De volgende keer koop ik wel weer de lackserie van de ikea
http://www.klusidee.nl/Forum/about5288.htmlquote:Op maandag 17 mei 2010 08:15 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
nou dat hebben wij ook nu, we hebben een mooie salontafel gekocht, maar laten lekker eerst de lacktafel staan om te kijken of we het enigzins krasvrij kunnen houden, als dat lukt gaat de ander in gebruik
En om die reden heb ik een doorleef eettafel, geen salon tafel maar hocker & afwasbaar behang gekocht.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:02 schreef Verhuisdooske het volgende:
Van harte vlinder!
mijn dochter heeft net een mooie streep over mijn leren bank getrokken met pen.
keitof AAAAH, gelukkig zie je t niet zo goed
zwangerschapsverlof.quote:
Mijn salontafel heb ik heel lang onbehandeld gelaten en die heb ik dus eens geschuurd toen Sasha er met stift op zat.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:30 schreef lily het volgende:
Wij hebben ook een grote (2.40 m) houten tafel. Kan ik ook schuren maar heb ik nog nooit gedaan...
Zitten flink wat krassen en stifstreepjes op nu.
jawel, watervaste stiftquote:Op maandag 17 mei 2010 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
En... niets dat je niet weg kan halen met een billendoekje! (c)Easy-going
Boh! Dat gaat vast wel met wasbenzine? En anders een wonderspons.quote:
Nee, wonderspons niet, wasbenzine ook niet. Ik krijg ook al snel een uitgebete vlek..quote:Op maandag 17 mei 2010 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Boh! Dat gaat vast wel met wasbenzine? En anders een wonderspons.
Dat zou ik ook met wasbenzine proberen... Het is vet... Een stevige ontvetter ofzo?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je van die wascokrijtjes van je tafel afkrijgt
Dat heb ik hier op de tafel zitten namelijk...
Gele Dasty van de Wibra!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je van die wascokrijtjes van je tafel afkrijgt
Dat heb ik hier op de tafel zitten namelijk...
Maakt ook even een notitie...quote:Op maandag 17 mei 2010 09:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kreeg daar zelfs zonder poetsen de roosters van mijn afzuigkap mee schoon! En ik had ze nog nooit schoongemaakt sinds we hier wonen, 4 jaar
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:09 schreef miss_sly het volgende:
De expert is geweest en nu komt er iemand die lekken kan detecteren. Iets met infrarood ofzo. Nou ja, maakt me niet uit, als we maar weten waar het lek zit en dat kunnen oplossen. Helaas zullen we dat zelf moeten betalen en valt dat neit onder de verzekering, maar dan kunnen we iig weer onder de douche ipv dat gedoe met in bad douchen. We hebben niet voor neits zo'n fijne raindance douchekop
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:08 schreef livelink het volgende:
Mijn 'Oma weet raad' boekje geeft tandpasta als oplossing voor viltstiftvlekken en/of ballpointvlekken. Handige boekjes, bij mij werkt het alleen nooit maar dat komt omdat vlekken niet bang voor mij zijn. En terecht, zover ik weet heb ik nog nooit een vlek de baas gekund
quote:
Nee voor de donald duck..quote:Op maandag 17 mei 2010 10:13 schreef trui het volgende:
huup, bedoel je een naamplaatje voor bij de deur?
Of zo`n buttonquote:Op maandag 17 mei 2010 10:13 schreef trui het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of zo`n buttonEn die dan ook dragen als je naar de suup gaat enzo
nou bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:13 schreef trui het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:18 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik was maar aan het zoeken naar het woord.
Kwam niet verder dan broche. Toen heb ik het maar opgegeven.
nouja, ik kan ook zo gauw niks anders bedenken dan dat 't voor bij de deur is, maar ik zou er echt niet op komen om daar dan je titel + 'sinoloog' op te zetten. vandaar dat ik me afvroeg of ik 't wel goed begreep. maar gelukkig, grapje.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:15 schreef Ticootje het volgende:
Nee voor de donald duck..
quote:
whehequote:Op maandag 17 mei 2010 10:19 schreef trui het volgende:
[..]
nouja, ik kan ook zo gauw niks anders bedenken dan dat 't voor bij de deur is, maar ik zou er echt niet op komen om daar dan je titel + 'sinoloog' op te zetten. vandaar dat ik me afvroeg of ik 't wel goed begreep. maar gelukkig, grapje.![]()
ik moet maar snel aan 't werk.
Nee, She-Womanquote:
mja wilde een schema maken met wat ik op welke dag ga doen enzo...quote:Op maandag 17 mei 2010 10:26 schreef livelink het volgende:
Dat komt voor mij al aardig in de buurt van een schema, hoor Sonnetje.
omg nu je dat zegt hahahaquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omg nu je dat zegt hahaha
in Leiden werkt een Chinees in een kledingzaak die zo heetokay je spreekt het gewoon uit op zn nederlands eigenlijk zeg maar dus hee man maar ze noemen hem He-Man
wtf...
En gayer dan dat krijg je ze niet snel.
Zolang ie maar smaakt toch?quote:
Ik zie wel dat jij je studie niet hebt afgemaaktquote:Op maandag 17 mei 2010 10:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je moet er iets voor over hebben Tico
Voor niets gaan de zon op
shit nu val ik door de mandquote:Op maandag 17 mei 2010 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zie wel dat jij je studie niet hebt afgemaakt
Het hoogte cijfer???quote:Op maandag 17 mei 2010 10:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
shit nu val ik door de mand
en op de havo had ik nog wel het hoogte cijfer voor Nederlands van t hele jaar voor mijn eindexamen...
whehe, kwestie van wennen, maak een naamplaatje!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:42 schreef livelink het volgende:
Oops, dan ben ik ook Master of Science. Ik voel het nog niet helemaal, moet ik zeggen. Maar dat zal vast nog wel komen.
en een button en een tas en een t-shirtquote:Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe, kwestie van wennen, maak een naamplaatje!![]()
En dan geen hoofdletterseninterpuntiegebruikenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
shit nu val ik door de mand
en op de havo had ik nog wel het hoogste cijfer voor Nederlands van t hele jaar voor mijn eindexamen...
Bedoelde u: zonnebloem Top 2 resultaten weergegevenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das de enige die ik werkend kreeg
(en komt van mijn oorspronkelijke nickname vandaan, Sonnebloem)
Als je enigzins mee kan lezen ben je niet druk genoeg mevrouwtjequote:Op maandag 17 mei 2010 11:27 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
* Diaan73 Druk aan het werk is... en bijna geen tijd om mee te lezen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:28 schreef ik80lll het volgende:
Hoe is de film van de pinrses en de kikker?
Ik bedoel, er staat op vanaf 6 jaar, is dit echt zo, hoe eng zijn de enge scenes?
Oh en die mannen met luiers vind ik echt zo stom, het is ook net op de foto alsof ze cht geplast hebben?
okay, dan noemen we je anders voortaan gewoon zonja, dan klopt t welquote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das de enige die ik werkend kreeg
(en komt van mijn oorspronkelijke nickname vandaan, Sonnebloem)
haha goed hequote:Op maandag 17 mei 2010 11:28 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Bedoelde u: zonnebloem Top 2 resultaten weergegeven
Nee, ik doe hier niet aan mee.
Smerige breezer
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
okay, dan noemen we je anders voortaan gewoon zonja, dan klopt t wel
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:29 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
Als je enigzins mee kan lezen ben je niet druk genoeg mevrouwtje![]()
wat vond Peace trouwens van zijn paint?
Hier ook. Vorig jaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, eigenlijk is het hier al uitgegeven..
Ik heb 1 lopen in een blijf van mn lijf huis, in de bajes mag ik nog een tijdje blijvenquote:
Oh gelukkig...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb 1 lopen in een blijf van mn lijf huis, in de bajes mag ik nog een tijdje blijven
Jullie hebben toch ook recht op inkomensafhankelijke combinatiekorting?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:40 schreef cattie het volgende:
Van mij mogen ze de brief nog even houden hoor. Wij moeten waarschijnlijk 300 euro betalen.
Ik heb nog nooit gehad dat het niet klopte. Scheeld ook dat ik niet zelf de papieren invil misschien. En ik heb nooit gekke dingen aan te geven enzo. Tis puur van mijn loon wat ik nu terug krijg.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:37 schreef moussy het volgende:
zijn wij de enige die het meteen naar de spaar gooien tot de definitieve goedkeurig komt?
en het daar maar laten aangezien P. zn contract niet verlengt wordt..![]()
Dat valt ook allemaal best mee vind ik. Wij weten wat we per jaar aan rente betalen, wat we aan VT krijgen en wat de WOZ-waarde is... het systeem rekent dat allemaal dan verder voor je uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:52 schreef huuphuup het volgende:
Als ik met woz waardes en andere moeilijke truuken zou zitten dan was het wel een ander verhaal denk k.
Jep, en wij hebben geen VT dus krijgen we de hele bende in 1x terug.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat valt ook allemaal best mee vind ik. Wij weten wat we per jaar aan rente betalen, wat we aan VT krijgen en wat de WOZ-waarde is... het systeem rekent dat allemaal dan verder voor je uit.
Inderdaad, zo doen wij het ook. Maar blijkbaar hebben we met de VT een foutje gemaakt waardoor we wat teveel terug hebben gekregen. Gekke is dat ik direct de nieuwe VT van 2010 wilde aanpassen, maar ik heb die doorgerekend en met de gegevens die ik nu heb, zouden we over 2010 juist weer meer terug moeten krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat valt ook allemaal best mee vind ik. Wij weten wat we per jaar aan rente betalen, wat we aan VT krijgen en wat de WOZ-waarde is... het systeem rekent dat allemaal dan verder voor je uit.
Ow dat is helemaal lekker!! Wij vinden het tot nu toe nog wel erg lekker om het maandelijks terug te krijgen, maar we zouden het ook best 1x per jaar kunnen laten betalen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jep, en wij hebben geen VT dus krijgen we de hele bende in 1x terug.
Ah okay... maar wel vreemd inderdaad. Heb je evt. ouderschapsverlof ook nog opgevoerd? Of heb je dat niet gehad?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:01 schreef cattie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo doen wij het ook. Maar blijkbaar hebben we met de VT een foutje gemaakt waardoor we wat teveel terug hebben gekregen. Gekke is dat ik direct de nieuwe VT van 2010 wilde aanpassen, maar ik heb die doorgerekend en met de gegevens die ik nu heb, zouden we over 2010 juist weer meer terug moeten krijgen.Blijkbaar is er iets gewijzigd in premies oid.
Dat... Dan gaat het op aan kleine dingen..quote:Op maandag 17 mei 2010 13:03 schreef trui het volgende:
wij laten 't ook 1x per jaar terugbetalen. anders geven we 't toch maar tussentijds uit.
Nee, geen ouderschapsverlof. Maar voor de VT schat je natuurlijk de inkomens en ik gok dat het daar ietsjes mis is gegaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah okay... maar wel vreemd inderdaad. Heb je evt. ouderschapsverlof ook nog opgevoerd? Of heb je dat niet gehad?
Wij hebben niet een heel duur huis en dus geen hoge hypotheek, tot nu toe redden we het prima als we gewoon het bruto bedrag betalen.. Dat zal wel anders worden als we groter gaan wonen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:04 schreef cattie het volgende:
Wij gebruiken het per maand om gedeeltelijk de hypotheek te betalen.
Okay... maar dan zou het toch ook eerder misschien mis gegaan moeten zijn? Of hebben jullie opnieuw een aanvraag ingediend. Als je eenmaal ingediend hebt, gaat het jaar daarop toch automatisch? Wij hebben het maar één keertje ooit aangevraagd nl. daarna niet meer aangepast.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Nee, geen ouderschapsverlof. Maar voor de VT schat je natuurlijk de inkomens en ik gok dat het daar ietsjes mis is gegaan.
Omdat je dan niet teveel ontvangt...quote:
oh ik dacht juist andersom. als je minder verdient krijg je toch meer terug zou ik denken. maar blijkbaar niet?quote:
Voodoo en geesten.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:28 schreef ik80lll het volgende:
Hoe is de film van de pinrses en de kikker?
Ik bedoel, er staat op vanaf 6 jaar, is dit echt zo, hoe eng zijn de enge scenes?
Okay. Gelukkig valt ¤ 300,= nog enigszins mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:22 schreef cattie het volgende:
Wij hebben alles in de vt gedaan. De afgelopen jaren hebben we een ander huis gekocht en andere functies gekregen en op grond daarvan de vt gewijzigd. Blijkbaar niet helemaal goed. De belastingaangifte heb ik meerdere keren gecheckt en die klopt.
oh haha ik heb 'm toch gewonnen, zie ik net in m'n andere PM-box.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef trui het volgende:
hmm, misschien toch niet zo erg dat ik 'm (nog) niet gewonnen heb.
Is idd niet zoveel, maar ik krijg liever geld dan dat ik moet betalen.;)quote:Op maandag 17 mei 2010 13:23 schreef Ticootje het volgende:
maar 300 is toch niet zo'n heel hoog bedrag... Mijn paps moet 8,5 duizend terugbetalen... En hij had er al 3,5 duizend betaald...
Helemaal terecht!!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:35 schreef bixister het volgende:
kon ook bijna niet anders met deze foto's als deelname:![]()
![]()
De Prinses & De Kikker:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eigen bedrijf enzo...quote:Op maandag 17 mei 2010 13:35 schreef cattie het volgende:
[..]
Is idd niet zoveel, maar ik krijg liever geld dan dat ik moet betalen.;)
8,5 duizend, hoe krijgt hij dat voor elkaar?
Kun je gewoon aanvragen als je dat wel zou willen.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb nog nooit vt voor mijn huis gekregen
Ik zou dat echt niet kunnen, alles aan anderen overlaten. Je blijft tenslotte er zelf verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja, weet ik. Maar goed de boekhouder regelt alles. Weet wel dat R bij zijn salaris extra kreeg ervoor, dus heb geen idee hoe het er nu mee staat eigenlijk
Maar goed we hoeven zelf niets te doen, dus ik heb er echt geen zicht op. Ga dr vanuit dat alles goed gaat
Ja, 't is niet echt geheim geloof ik, maar 't is ook weer niet mijn linkje.quote:
Ik ben niet anders gewend. R die houdt ook alles wel in de gaten en ze regelen ook alles voor zijn bedrijf.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, alles aan anderen overlaten. Je blijft tenslotte er zelf verantwoordelijk voor.
Nee ik kijk of ik het een kans ga gevenquote:
bij die van ons was ik op een gegeven moment bang dat haar gezicht zo bleef staan... pfff pubers..quote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef innepin het volgende:
Die prinses en de kikker foto's![]()
Ik mag hier wel even Basboussa en Verhuisdooske feliciteren met hun zwangerschappen hè? Gefeliciteerd dames![]()
![]()
Tof nieuws
Wij zijn naar Centerparcs geweest en het was leuk. Helemaal met stiefpubers enzo.
Toch raar dat je dan een weekendje gaat relaxen en bij terugkomst helemaal op bent
Ik ook niet, daarom ben ik hier degene die alles regeld.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef cattie het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet kunnen, alles aan anderen overlaten. Je blijft tenslotte er zelf verantwoordelijk voor.
waah, basboussa ook!?! wat leuk! gefeliciteerd basboeskaatje!!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef innepin het volgende:
Die prinses en de kikker foto's![]()
Ik mag hier wel even Basboussa en Verhuisdooske feliciteren met hun zwangerschappen hè? Gefeliciteerd dames![]()
![]()
Tof nieuws
Wij zijn naar Centerparcs geweest en het was leuk. Helemaal met stiefpubers enzo.
Toch raar dat je dan een weekendje gaat relaxen en bij terugkomst helemaal op bent
Leuk die pubers.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
bij die van ons was ik op een gegeven moment bang dat haar gezicht zo bleef staan... pfff pubers..
Oh ja en maar klagen..
Ja en door te zeggen dat ze dan volgende keer maar thuis blijven beginnen ze te juichen... Mooi niet dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:37 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Leuk die pubers.![]()
Ik weet nog wel dat ik een hele vakantie in Turkije verpest had met mijn geklaag.
Niet dat er nu zoveel veranderd is.![]()
Zeikwijven.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef moussy het volgende:
[..]klinkt uhm eh apart..
Wij eten nu straks even snel een broodje en als we terug zijn van de avondvierdaagse staan er pannenkoeken voor ons klaar
en onze hond ligt nu op een stierenlul te kauwen..
ik haalde laatst een rauwe koeienknie bij de slager, moest ze nietquote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haal wel eens van die varkensoren.. het meurt allemaal zo...
lol! dan heb je nog nooit die beenmerg stokken geroken, dan ruiken varkensoren nog lekker.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik haal wel eens van die varkensoren.. het meurt allemaal zo...
buiten of op d'r plaats eten, ze mag er niet mee gaan lopen leuren. Ik loop ook niet met mn bord een rondje woonkamerquote:Op maandag 17 mei 2010 16:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
lol! dan heb je nog nooit die beenmerg stokken geroken, dan ruiken varkensoren nog lekker.
Ik vind dat die geurtjes van varkensoren enzo zo in het vloerkleed blijven hangen.
Ik las blowen...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:51 schreef innepin het volgende:
TicoEcht? De stiefpubers hier hebben genoten! Beide waren hartstikke leuk met Willow, zelfs de bijna vijftienjarige lange slungel liep blij achter de kinderwagen enzo. We hebben leuke dingen gedaan, bowlen, boogschieten, pinball en airhockey en dat soort dingen. En ze waren zélfs aardig tegen elkaar!
die oren gaan rotten in het maagdarmkanaal en verrot en wel poepen ze hem pas weer uit.. onze dierenarts viel bijna in shock achterover toen ik eens belde omdat ze een zak met 5 van die dingen leeg had gevretenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:13 schreef Ssserpente het volgende:
Gat Mous, gaat ie ervan aan de race?
Onze hond lust die zooi gelukkig niet. Zal het zelf ook wel vinden stinken.
Volgens de dierenarts was het juist goed voor haar tanden enzo een klein varkensoortje iedere dag.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:12 schreef moussy het volgende:onze hond mag blij zijn als ze 1x p wk zo'n oor of zo'n stinklul krijgt, troep, zout, vet enz ,en die oren verteren nml niet zo best, met alle gevolgen van dien als ze gaan kleven in de darmen.
Kip in reepjesquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Ssserpente het volgende:
Gatver. Smerige zooi ook.
Onze hond heeft eens zeven lange satehprikkers opgevreten. Vlees én prikkers tegelijk dus. Wij de dierenarts bellen. Maar volgens hem hoefden we ons geen zorgen te maken. Honden hebben hele soepele slijmvliezen, dus dat kon echt geen kwaad. We geloofden er geen reet van natuurlijk, maar een uurtje later spuugde ie idd alle zeven prikkers weer uit. Nog helemaal heel, maar zonder vlees. :P
ieuw!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Ssserpente het volgende:
Onze hond heeft eens zeven lange satehprikkers opgevreten. Vlees én prikkers tegelijk dus. Wij de dierenarts bellen. Maar volgens hem hoefden we ons geen zorgen te maken. Honden hebben hele soepele slijmvliezen, dus dat kon echt geen kwaad. We geloofden er geen reet van natuurlijk, maar een uurtje later spuugde ie idd alle zeven prikkers weer uit. Nog helemaal heel, maar zonder vlees.
nee, ligt niet aan het ras, maar aan de orenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Volgens de dierenarts was het juist goed voor haar tanden enzo een klein varkensoortje iedere dag.
Misschien ligt dat ook aan het ras?
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Ssserpente het volgende:
Onze hond heeft eens zeven lange satehprikkers opgevreten. Vlees én prikkers tegelijk dus. Wij de dierenarts bellen. Maar volgens hem hoefden we ons geen zorgen te maken. Honden hebben hele soepele slijmvliezen, dus dat kon echt geen kwaad. We geloofden er geen reet van natuurlijk, maar een uurtje later spuugde ie idd alle zeven prikkers weer uit. Nog helemaal heel, maar zonder vlees.
Ik kan daten met alleenstaande vaders..quote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo eten chinezen kippenboutjes
die schuiven zo'n hele bout naar binnen (ok kleintje dan) en een paar tellen later komt t bot zo weer schoon naar buiten. Géén gezicht. Maar k heb nog steeds niet door hoe ze het nou precies doen
en gelijk weer die hondenbottenreclame hiernaast hè....
klinkt goed BE!
Die is gek op paprika en vind de wraps erg interessant, de rest is maar matig...quote:
Dus google vindt dat ook honden?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kan daten met alleenstaande vaders..
Nu wil ik ook! Klinkt lekker!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kip in reepjes
Gele en rode papika in reepjes
Rode ui in grove stukken
Alles in een pan.
Limoensap, limoenrasp, chilivlokken/poeder, oregano en wat zwarte peper erdoor.
Even laten marineren.
Vervolgens in de grillpan opbakken en serveren met wraps en zure room. Evt. met wat ijsbergsla.
Bakken kan evt. ook met wat olie in de koekenpan.
Simpeler kan niet, maar echt superlekker!
quote:
Die heb ik ook eens op, erg goed te doen jaquote:Op maandag 17 mei 2010 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kip in reepjes
Gele en rode papika in reepjes
Rode ui in grove stukken
Alles in een pan.
Limoensap, limoenrasp, chilivlokken/poeder, oregano en wat zwarte peper erdoor.
Even laten marineren.
Vervolgens in de grillpan opbakken en serveren met wraps en zure room. Evt. met wat ijsbergsla.
Bakken kan evt. ook met wat olie in de koekenpan.
Simpeler kan niet, maar echt superlekker!
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet ook iets te eten gaan maken. Maar ik voel me zo slap de laatste dagen, blugh! En nu ook klam zweet erbij en benauwd!
Morgen maar weer eens langs m`n geliefde huisarts
Waarschijnlijk omdat haar andere ban nog niet was afgelopen en op klonen terwijl je gebant bent staat ook een ban..quote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
idd! en snel een beetje!
en niet zo eng doen steeds
waarom is verhuisdoosding nu weer gebanned? Wat heb k gemist
dat pm'd zequote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef Fannie het volgende:
Waar staat dat ze geband is dan?
Ik zie dr niet staan in het banmeldtopic....
Ow, Ainsley, daar heb ik ook nog twee kookboeken van. Die ga ik weer eens bekijkenquote:
ja nou hey zo'n kwaliteit kan ik niet afleveren hè, t mag duidelijk zijn dat ie nie van mij isquote:Op maandag 17 mei 2010 18:43 schreef Basboussa het volgende:
Ik word er week van huup... Helemaal ontroerd. Als Danny niet naar deze hartekreet kan/wil luisteren, dan is het geen echte man
Lieve Danny O+quote:Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
wie wil mag hem naar Danny pm'en
ik had wel door (HAAAAAAAAAAALLLLLLLOOOOO, ben wel scheel maar niet zo scheel) dat hij niet van jou was, maar jij had het gepostquote:Op maandag 17 mei 2010 18:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou hey zo'n kwaliteit kan ik niet afleveren hè, t mag duidelijk zijn dat ie nie van mij is![]()
maar ik vind em wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |