Ik blijf nog ff, over anderhalf uur ben ik jarigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef McLaura het volgende:
Ik ga me gelijk afmelden, morgenvroeg staat een lief, schattig, maar energievretend manneke om kwart voor 8 voor de deur
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 mei 2010 22:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff, over anderhalf uur ben ik jarig
Oh, dat is ook een vervelend probleem...quote:Op maandag 17 mei 2010 07:51 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur gefeliciteerd
BE, zul je altijd zien..stom gedoe ook.
Hier komt zometeen de schade expert ivm de lekkages naar de benedenburen als wij douchen. Alleen zijn de benedenburen niet thuis, geloof ik, dus kan ze daar neit kijken. Ben benieuwd wat er uberhaupt uitkomt, want ik wil wle weer gewoon in de douche douchen ipv in het bad.
Mja, maar toen we de afspraak maakten, wisten we niet dat ze niet thuis zouden zijn. Een mailtje gestuurd (hebben geen telefoonnummer) en geen antwoord. En toen bleef de post liggen op de trap, dus bedachten we dat ze weg waren. Even gewacht, en toen was het te laat om de afspraak nog af te zeggen. Dus we wachten het maar even af...quote:Op maandag 17 mei 2010 08:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat is ook een vervelend probleem...
Maar als ze niet bij de benedenburen kunnen kijken dan mist de hele point toch?
Ah ok. Ik snap.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar toen we de afspraak maakten, wisten we niet dat ze niet thuis zouden zijn. Een mailtje gestuurd (hebben geen telefoonnummer) en geen antwoord. En toen bleef de post liggen op de trap, dus bedachten we dat ze weg waren. Even gewacht, en toen was het te laat om de afspraak nog af te zeggen. Dus we wachten het maar even af...
nou dat hebben wij ook nu, we hebben een mooie salontafel gekocht, maar laten lekker eerst de lacktafel staan om te kijken of we het enigzins krasvrij kunnen houden, als dat lukt gaat de ander in gebruikquote:Op maandag 17 mei 2010 08:12 schreef amaranta het volgende:
Vlindur gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren.
@Verhuisdooske, dat is niet leuk! Kun je het er neit voorzichtig afwassen?
Hier zijn mijn mooie (goossens) meubels ook al helemaal ondergekrast.De volgende keer koop ik wel weer de lackserie van de ikea
http://www.klusidee.nl/Forum/about5288.htmlquote:Op maandag 17 mei 2010 08:15 schreef Verhuisdooske het volgende:
[..]
nou dat hebben wij ook nu, we hebben een mooie salontafel gekocht, maar laten lekker eerst de lacktafel staan om te kijken of we het enigzins krasvrij kunnen houden, als dat lukt gaat de ander in gebruik
En om die reden heb ik een doorleef eettafel, geen salon tafel maar hocker & afwasbaar behang gekocht.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:02 schreef Verhuisdooske het volgende:
Van harte vlinder!
mijn dochter heeft net een mooie streep over mijn leren bank getrokken met pen.
keitof AAAAH, gelukkig zie je t niet zo goed
zwangerschapsverlof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |