Klopt, ik heb soms van die sadomasochistische neigingen. Bovendien is het kwaad al geschied.quote:
Dan moet je je voorstellen dat je al een jaar met deze aan het chatten bent, helemaal verliefd bent (ik heb donkere ogen en donker krullend haar) en dat ze je dan haar foto stuurt.quote:
DERP, is dat een soort variant op MILF?quote:
HERP DERP DERPquote:Op maandag 17 mei 2010 08:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
DERP, is dat een soort variant op MILF?
Welke woorden uit de TT vind je moeilijk?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:41 schreef Frummpie het volgende:
Wij 3tjes zoeken een leuke Partner/Baasje..
[ afbeelding ]
Dan moet je er vooral in gaan posten.quote:
quote:Conflict met collega
Ik werk in de zorg met mensen met een zeer ernistig meervoudige beperking. Geweldig leuk werk om te doen,maar wel zwaar. Nu had ik gisteren avonddienst. We draaien de dienst altijd met z'n twee want alleen is haast niet te doen. Giterenavond werkte ik met een collega, een heel lief mens maar ik krijg af en toe de rambam van haar. Zij gaat zo op in haar werk/zelf dat zij vergeet dat je met z'n tweeen werkt.Zo ook gisteren avond. Om de havenklap stond ik alleen en zat madam op kantoor. Ik weet dat er dingentjes op kantoor gedaan moeten worden, maar doe dat dan als er tijd voor is. En niet a;ls je midden in de spits zit. Ik wilde niet gelijk er wat van zeggen, maar naar ongeveer de vierde keer dat zij weer op kantoor zat, ben ik behoorlijk uit mijn slof geschoten. Ik had een rode kop als een boei en ik ontplofte toe ik het kantoor in wilde lopen en zij ge woon mij buiten gesloten had. Ik heb dan ook behoorlijk van leer getrokken. En ik ken me zelf, dat gaat dan van Gdvdxrtouixxkt. En ja dat is niet zo netjes. Maar de boodschap kwam wel over. Later toe ik iets afgkoelt was hebben we er over gepraat. En toen was het weer goed ,maar ik ben er toch de hele nacht mee bezig geweest.
waar zit zo'n rambam dan bij een vrouw?quote:
Ze wilt een fa glamour girl wordenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:17 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Schijnt toch echt een vrouw te zijn..![]()
bewijs
Gewoon Ria!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:11 schreef Cafe-Noir het volgende:
En wie hebben we hier?
[ afbeelding ]
Onder de goede inzendingen wordt een snickers verloot.
Helemaal goed, nu nog kijken of de anderen het radenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |