Jij draagt een string?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Sobraine het volgende:
Word je aangehouden door een vrouw.... Dan lach je toch ook de billen uit je string?
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef henrydg het volgende:
[..]
WOON JIJ OOK IN BARNEVELD?!
bewijs pirania :
[ afbeelding ]
HIER, BARNEVELD!
Suckerzz.
Ik moest een tweede keer lachenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vel van de huid van het asfalt schrapen
HEB JIJ DAT OOK?!?!quote:
Is goed @sinterklaaskapoentje.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
flikker eens op met dat aanraken de hele tijd @ iedereen
BEETJE RESPECT!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Sobraine het volgende:
Word je aangehouden door een vrouw.... Dan lach je toch ook de billen uit je string?
Raakt aanquote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooie quotequote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef CarolusV het volgende:
Antoinette heeft de stem van een overblijfmoeder.
Ja, HC en shit, ben vet rijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef henrydg het volgende:
[..]
HEB JIJ DAT OOK?!?!![]()
Dan kunnen we samen naar de pizzaria hut en dan wijven uitschelden![]()
hih hij zei nemenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef WcPot het volgende:
Zo'n politie agente kan je toch niet serieus nemen
Ik raak je aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neuuhhh..quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik dacht dat artiekeltje 5 het verlies van je rijbewijs was
Whehe mijn nieuwe ondertitel.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef CarolusV het volgende:
Antoinette heeft de stem van een overblijfmoeder.
Gaat lastig op de snelwegquote:
Ik ook.... Beetje flauw, maarja, einde jaar dan moeten ze inhalen en die vrouw wil indruk maken op haar collega.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik vond dit wel een beetje vergezocht eigenlijk.
Net gedaan. Maar ik heb dus nog zo'n standaard wachtwoord die ik steeds moet overtypen want die zet firefox daar niet automatisch neerquote:
Hoeft niet...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik dacht dat artiekeltje 5 het verlies van je rijbewijs was
Oooh, oke, klote.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef henrydg het volgende:
[..]
Net gedaan. Maar ik heb dus nog zo'n standaard wachtwoord die ik steeds moet overtypen want die zet firefox daar niet automatisch neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |