Mijn tvkaart werkt weer gelukkig, kan ik tenminste rustig achter mijn pc zitten in plaats van moeilijk doen met een laptop.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar is die stream van jou? Mijn TV server faalt episch
Koos, hoe zit dat nou?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef WcPot het volgende:
Andre vertelde toch net dat het een 80 km/h stuk was en meneer de agent zegt dat het 100 is
Ctrl-scrollenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Me beeldscherm is niet groot genoeg om me hand erin te passen
De Wetgever heeft bepaald dat het bord met de cijfers 80 en een rode rand staat voor een maximale snelheid van 80 kilometer per uurquote:
Mooi voor je!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn tvkaart werkt weer gelukkig, kan ik tenminste rustig achter mijn pc zitten in plaats van moeilijk doen met een laptop.
Voor mij maakt de haarkleur niets uitquote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Sobraine het volgende:
Juicy, om eerlijk te zijn heb ik geen idee. Komt bij, ik ben meer van blond dus het kan mijn tsjik niet zijn. Kwam deze animatie ooit eens tegen, vond het wel geinig.
Ik wil Koos zijn privé nummer.. gewoon even bellen als je aangehouden wordtquote:
[/b]quote:[b]Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef TheKC het volgende:
[..]
De Wetgever heeft bepaald dat het bord met de cijfers 80 en een rode rand staat voor een maximale snelheid van 80 kilometer per uur
Zou wel goud zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil Koos zijn privé nummer.. gewoon even bellen als je aangehouden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |