Heb ik altijd als ik voor aan staquote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Stoplichtviewer? Ken ik niet, lijkt me wel handig, ik heb ook weleens dat je het licht niet kunt zien omdat het hoog boven de weg hangt.
Lol.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef kwiwi het volgende:
zit er een nieuw tuutje op?
NEE WE GEVEN JE EENTJE DIE AL 10X GEBRUIKT IS WHAHAHAHA!!!11!!!1
Aha die ken ik welquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
"Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt."
Internet-higt-fivequote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik heb je al aangeraakt via mijn beeldscherm
Jajaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik fiets daar echt altijd? Ik woon écht in barneveld hoor
Als je klikt kom je altijd op de index uitquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
"Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt."
Hoe ga je dat controlerenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef kwiwi het volgende:
zit er een nieuw tuutje op?
NEE WE GEVEN JE EENTJE DIE AL 10X GEBRUIKT IS WHAHAHAHA!!!11!!!1
backspace + alt + squote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
quote:
ik ookquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef henrydg het volgende:
[..]
Als je klikt kom je altijd op de index uit
Waaropquote:
Neequote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef kwiwi het volgende:
HEILOO DAAR WOON IK EN DAAR FIETS IK ALTIJD!!!!
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Op de snelweg na een avond stappen zekerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef kwiwi het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!11quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef kwiwi het volgende:
De jongens van de politie mogen dat!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij reden ze zelf ook 130 ofzo
Die bazen staan boven iedereenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De jongens van de politie mogen dat!
ID-kaartquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef henrydg het volgende:
[..]
![]()
IK WOON ECHT IN BARNEVELD![]()
HOE KAN IK HET BEWIJZEN?!
Ik heb daar net even op zitten fappen.quote:
Het is niet van SBS dus het is kut.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
JONGENS IK HEB GROOTS NIEUWS.
IK GA OPNAMES BIJWONEN VAN HOLLANDS GOT TALENT, WANT ER KOMEN OPNAMES IN HET NIEUWE THEATER VAN BARNEVELD EN IK GA ERHEEN!!!! EN NU IS HET EEN RTL PROGRAMMA DUS GEEN SBSKUTKWALITEIT!!
Prima. Ik scan 'm in, momentje.quote:
*Raakt aan*quote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
IK GA OPNAMES BIJWONEN VAN HOLLANDS GOT TALENT, WANT ER KOMEN OPNAMES IN HET NIEUWE THEATER VAN BARNEVELD EN IK GA ERHEEN!!!! EN NU IS HET EEN RTL PROGRAMMA DUS GEEN SBSKUTKWALITEIT!!
Geen cola meer voor jouquote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef henrydg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |