quote:Op zondag 16 mei 2010 20:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is lache man, willekeurig kanker roepen naar mensen en ze de kanker toewensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Is lache man, willekeurig kanker roepen naar mensen en ze de kanker toewensen.Het klinkt best wel stoer moet ik toegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Is lache man, willekeurig kanker roepen naar mensen en ze de kanker toewensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
editfaal.![]()
(dit moest een edit zijn, geen nieuw bericht)
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2010 20:37:48 ]
'zo goed als' ook echt hequote:Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef Potloodvis het volgende:
Barca zo goed als kampioen, ze staan 4-0 voor.
Real enkel op 1-1.
quote:
wordt kantje boord nog manquote:Op zondag 16 mei 2010 20:37 schreef Potloodvis het volgende:
Barca zo goed als kampioen, ze staan 4-0 voor.
Real enkel op 1-1.
Thanks for the info.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Mozy wel, hij kan zijn eigen er zo achter in stoppen.
watquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Otis, het is niet echt mijn type maar ik zou haar wel doen.
NEGER ZEGT WAT.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke fokker niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja van jou weten we nu ook of je dat wel/niet hebt gehad, dus dacht wel zo eerlijk als hij het ook even toegeeft.quote:
Het is een man, sukkel.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Otis, het is niet echt mijn type maar ik zou haar wel doen.
quote:
RealZeus, die heeft 13 cm, maar hij is tenminste eerlijk.quote:
Ik wil dit ook kunnen/doen.quote:
Wat kom je praten over "ik zou haar doen"?! Ik heb een jarenlange emotionele band met dat meisje man. Ff wat meer respect verdomme.quote:
Haha, friends zone.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat kom je praten over "ik zou haar doen"?! Ik heb een jarenlange emotionele band met dat meisje man. Ff wat meer respect verdomme.
Sorry dat ik stoer deed.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat kom je praten over "ik zou haar doen"?! Ik heb een jarenlange emotionele band met dat meisje man. Ff wat meer respect verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |