FOK!forum / Klaagbaak / Ik heb zin om xs4all te bellen...
Crutchzondag 16 mei 2010 @ 19:40
...en een discussie met die sociale werkplaats aan te gaan over het hedendaags feminisme.

Wat een kutreclame.

Nog zoiets: "...die preciesinderdaad samenhangt met uw interesses."
Wat een inspiratieloos kutmarketingbureau die zoiets verzint.

Ik klaag niet vaak, maar ik moet echt schijten van dat callcenterkontgesnotter

Check hier de Internetklaagbaak:



Nogmaals..

[ Bericht 0% gewijzigd door Crutch op 17-05-2010 09:14:11 ]
Juicyhilzondag 16 mei 2010 @ 19:42
Beter dan dat ze acteurs ervoor inhuren.
Crutchzondag 16 mei 2010 @ 19:43
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Beter dan dat ze acteurs ervoor inhuren.
Nee, niet.
Omdat, tieten!
Frishezondag 16 mei 2010 @ 19:43
Hedendaags feminisme wordt voornamelijk aangehangen door vrouwen.

Dat vind ik ervan
GlowMousezondag 16 mei 2010 @ 19:44
Ze doen alsof ook de doorgewinterde techneut met zijn vragen terechtkwam. Ik had vandaag een probleem met de Velocity Template engine. Misschien moet ik het eens proberen.
Crutchzondag 16 mei 2010 @ 19:44
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Frishe het volgende:
Hedendaags feminisme wordt voornamelijk aangehangen door vrouwen.

Dat vind ik ervan
Precies, ik lach erom.
Crutchzondag 16 mei 2010 @ 22:47
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef GlowMouse het volgende:
Ze doen alsof ook de doorgewinterde techneut met zijn vragen terechtkwam. Ik had vandaag een probleem met de Velocity Template engine. Misschien moet ik het eens proberen.
Wel handig als je al je developertechnische vraagstukken daar kan droppen.

Btw, GM, zou je hier even een naar willen kijken? PI in Mobile layout
nattermannzondag 16 mei 2010 @ 22:50
Nog een reclametopic
Crutchzondag 16 mei 2010 @ 22:51
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef nattermann het volgende:
Nog een reclametopic
Deze was veul en veul eerderderderder.
Strooperzondag 16 mei 2010 @ 22:52
Ik zeg: doen!
Fortitudezondag 16 mei 2010 @ 22:55
Jezus dit is inderdaad wel erg treurig. En al die alternatievelingen dan.
Fortitudezondag 16 mei 2010 @ 22:58
Ergste is nog dat ze relatief best wel goed zijn. En dan komen ze hiermee.
GlowMousezondag 16 mei 2010 @ 23:09
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:

[..]

Wel handig als je al je developertechnische vraagstukken daar kan droppen.
Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weet Toen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
Silvzondag 16 mei 2010 @ 23:11
Ik zou Monika doen.
DutchErroristzondag 16 mei 2010 @ 23:12
Grappig
Crutchzondag 16 mei 2010 @ 23:13
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weet Toen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
Crutchmaandag 17 mei 2010 @ 09:13
Ugh, het was er weer op. Wie moet ik bellen om dit leed te stoppen?
Id_do_hermaandag 17 mei 2010 @ 10:56
Callcenters
hetismijrobbertmaandag 17 mei 2010 @ 10:59
wie belt er?
Pharkusmaandag 17 mei 2010 @ 11:02
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weet Toen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
Terecht, als je het niet kan, moet je niet gaan klagen.
Dartanionmaandag 17 mei 2010 @ 11:12
Als een reclame een product laat zien wat jij niet nodig hebt. Klaag je dan altijd steen en been?

Doe je ook zo moeilijk over al die tena lady en maandverband reclames?
Crutchmaandag 17 mei 2010 @ 11:13
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef Dartanion het volgende:
Als een reclame een product laat zien wat jij niet nodig hebt. Klaag je dan altijd steen en been?

Doe je ook zo moeilijk over al die tena lady en maandverband reclames?
Ja, die ook.
in het kwadraat.
Dartanionmaandag 17 mei 2010 @ 11:17
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ja, die ook.
in het kwadraat.
Autist
Crutchmaandag 17 mei 2010 @ 11:18
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:17 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Autist
Jij kijkt graag maandverbandreclame en Tena Lady-reclame?
Gevalonmaandag 17 mei 2010 @ 11:22
Die dikke ziet er uit als een kinderverkrachter. En volgens mij typen ze gewoon in google wat de klant wil weten
Dartanionmaandag 17 mei 2010 @ 11:56
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Crutch het volgende:

[..]

Jij kijkt graag maandverbandreclame en Tena Lady-reclame?
Nee dat niet, maar ik erger mij er ook niet aan. Ik accepteer dat de TV een medium is waarmee je meer mensen bereikt kan je eigenlijke doelgroep. En dat ik dus reclames moet verduren die voor anderen zijn bedoelt en anderen reclames moeten doorstaan die voor mij bestemt zijn.
Salatrelmaandag 17 mei 2010 @ 11:56
xs4all toen ik nog klant bij ze was stond je rustig een uur in de wacht

zelfs bij UPC doen ze het sneller tegenwoordig
Turmoilmaandag 17 mei 2010 @ 12:12
Ik had hier laatst ook een topic over geopend, maar die werd gelijk gesloten. Idd een tyfusreclame met vervelende nerds.
Crutchmaandag 17 mei 2010 @ 12:25
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:56 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik erger mij er ook niet aan. Ik accepteer dat de TV een medium is waarmee je meer mensen bereikt kan je eigenlijke doelgroep. En dat ik dus reclames moet verduren die voor anderen zijn bedoelt en anderen reclames moeten doorstaan die voor mij bestemt zijn.
En als je je daaraan stoort ben je meteen een autist?
Ofyles2dinsdag 18 mei 2010 @ 03:40
Zolang huppeltrut Kiki van Telfort niet voorkomt in de reclame, hoor je mij niet klagen...
Ronaldwoensdag 19 mei 2010 @ 22:36
Ik vroeg me al af of hier een KLB topic over was

echt zo stereotype van die callcenter kneuzen met een alternatief uiterlijk en lippiercing
Aestivatewoensdag 19 mei 2010 @ 22:46
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:02 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Terecht, als je het niet kan, moet je niet gaan klagen.
Jahr00nwoensdag 19 mei 2010 @ 22:50
Xs4all is toch die provider die je 10x te veel laat betalen? Dat die überhaupt nog klanten hebben.
Crutchwoensdag 19 mei 2010 @ 22:57
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
Xs4all is toch die provider die je 10x te veel laat betalen? Dat die überhaupt nog klanten hebben.
Jawel, want 1 telt voor 10
deepartwoensdag 19 mei 2010 @ 22:58
Toch stiekem wel eens met de klacht, is dat erg?
Crutchwoensdag 19 mei 2010 @ 23:07
Ik ben het ook eens met de klacht.
gnilrednozwoensdag 19 mei 2010 @ 23:08
Ik vond het wel een grappige reclame, eigenlijk. Snap jullie gezeik niet zo
Crutchwoensdag 19 mei 2010 @ 23:10
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vond het wel een grappige reclame, eigenlijk. Snap jullie gezeik niet zo
Je bent niet voor niets een zonderling.
Aestivatedonderdag 20 mei 2010 @ 18:35
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
Xs4all is toch die provider die je 10x te veel laat betalen? Dat die überhaupt nog klanten hebben.
Jij bent toch zo'n Apple fanboy?
Jahr00ndonderdag 20 mei 2010 @ 18:45
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Jij bent toch zo'n Apple fanboy?
Waar doel je op?
Aestivatedonderdag 20 mei 2010 @ 18:46
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:45 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Waar doel je op?
10x teveel betalen en toch nog klanten hebben (Apple).
Jahr00ndonderdag 20 mei 2010 @ 18:48
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:

[..]

10x teveel betalen en toch nog klanten hebben (Apple).
Als je nou kwaliteit kreeg bij Xs4all.
Multivitaminedonderdag 20 mei 2010 @ 18:52
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:

[..]

10x teveel betalen en toch nog klanten hebben (Apple).
Bullshit
Crutchdonderdag 20 mei 2010 @ 19:09
Als ik iets goeds op de markt zou zetten zou ik er ook de hoofdprijs voor vragen.
Oscar.donderdag 20 mei 2010 @ 19:50
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef Gevalon het volgende:
Die dikke ziet er uit als een kinderverkrachter. En volgens mij typen ze gewoon in google wat de klant wil weten
Dikke Lennart houdt wel van jong
ScarFace-dinsdag 25 mei 2010 @ 22:30
Nouja je moet je bedenken dat die mensen de helpdesk AL bellen.
1 en 1 is 2. Ze komen klantvriendelijker over nu. Zo werkt de wereld.
Maar die shirtjes die ze aanhebben in dat reclamespotje waarom..
moomoodinsdag 25 mei 2010 @ 22:46
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:

[..]

10x teveel betalen en toch nog klanten hebben (Apple).
TwisterNederlanddinsdag 25 mei 2010 @ 23:12
potentieel topic wanneer iemand gaat bellen...
deepartdinsdag 25 mei 2010 @ 23:14
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef TwisterNederland het volgende:
potentieel topic wanneer iemand gaat bellen...
Ik heb ze al gebeld, het WC papier was op. Gevraagd of dat kranten papier kankerverwekkend is.
Adamesdinsdag 25 mei 2010 @ 23:16
XS4all, te dure troep.
De hoge naam van vroeger zijn ze ook al lang kwijt.
deepartdinsdag 25 mei 2010 @ 23:17
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Adames het volgende:
XS4all, te dure troep.
De hoge naam van vroeger zijn ze ook al lang kwijt.
Hebben ze die ooit gehad?
Crutchdinsdag 25 mei 2010 @ 23:53
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef deepart het volgende:

[..]

Hebben ze die ooit gehad?
Ja, want toen er alleen nog maar concurrenten waren zoals HetNet en Zonnet hadden ze de grootste bek.
Nu we niet meer met de vingers in de oren eindeloos geduldig ons internet opstarten is dat niet meer zo.

Of ze die 'hoge naam' daadwerkelijk verdiend hadden weet ik niet; ik had een HetNet-abo.
Adameswoensdag 26 mei 2010 @ 10:12
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef deepart het volgende:

[..]

Hebben ze die ooit gehad?
Toen internet opstarten nog een hele kunst was hadden ze een goede helpdesk. Die had je toen ook wel nodig.
rubjemaandag 14 juni 2010 @ 23:51
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Beter dan dat ze acteurs ervoor inhuren.

troost je, het zijn ingehuurde mensen van een castingbureau aangezien geen van de betreffende personen daar werkt in die functie. Die ene marja is van o.a. dit burea netzo als al die andere gasten
Samson_en_Gertdinsdag 15 juni 2010 @ 00:03
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dikke Lennart houdt wel van jong
Iedereen houdt toch van jong?
Liever een jong meisje, dan een ouwe verzuurde taart.
Crutchdinsdag 15 juni 2010 @ 00:12
Ik heb de reclame al een tijdje niet meer gezien. De helpdesk zal het wel te druk hebben met kooktips, huisdierenpsychologie, kantklostechnieken en kinderverhaaltjes voorlezen.
Oscar.zaterdag 26 juni 2010 @ 17:09
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Crutch het volgende:
Ik heb de reclame al een tijdje niet meer gezien. De helpdesk zal het wel te druk hebben met kooktips, huisdierenpsychologie, kantklostechnieken en kinderverhaaltjes voorlezen.
Helaas komt de xs4sll reclame nog sporadisch op tv. Ik kan ondertussen die dikke pad op het einde wel wurgen
sannie456donderdag 15 juli 2010 @ 14:04
Wat een kansloze discussie dit, echter kan ik het niet over mijn hartje verkrijgen hier niet eens even heerlijk op in te gaan..

Ten eerste zijn alle mensen die te zien zijn in de reclame ook daadwerkelijke werknemers van XS4ALL, zij het dat niet alle medewerkers die te zijn zien deze functie ook daadwerkelijk hebben. De meesten zijn mensen met een andere functie, en al zeker geen callcentermedewerkers. XS4ALL werkt niet samen met callcenters als het de klantenservice betreft. Particuliere klanten verkoop wordt uiteraard bij bijna ieder bedrijf door een callcenter gedaan.

Verder ben ik er overigens van op de hoogte dat een ieder zijn mening mag uiten, maar om nou over iemand te zeggen dat hij eruit ziet als een kinderverkrachter.. vind ik nogal een behoorlijke uitspraak...

Lijkt me trouwens niet raar dat als jij zelf gaat lopen prutsen met instellingen dat je dan niet kan verwachten dat xs4all t voor je gaat oplossen.. Je koopt toch ook geen cake om zelf te bakken in de winkel en gaat vervolgens klagen dat t niet werkt en dat ze t voor je moeten oplossen omdat je je cake zelf verprutst hebt?

K vraag me eerder af wat de gemiddelde intelligentie van de mensen die hier lopen te klagen is, dan dat ik me dat afvraag over de mensen bij de internetvraagbaak van xs4all.
biertankdonderdag 15 juli 2010 @ 14:24
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef sannie456 het volgende:
knip
goeie troll.
Aliceydonderdag 15 juli 2010 @ 14:28
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:

Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weet Toen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
Wat gek. Als je niet weet waar je mee bezig bent, blijf er dan alsjeblieft van af.
GlowMousedonderdag 15 juli 2010 @ 14:42
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef sannie456 het volgende:
Lijkt me trouwens niet raar dat als jij zelf gaat lopen prutsen met instellingen dat je dan niet kan verwachten dat xs4all t voor je gaat oplossen.. Je koopt toch ook geen cake om zelf te bakken in de winkel en gaat vervolgens klagen dat t niet werkt en dat ze t voor je moeten oplossen omdat je je cake zelf verprutst hebt?

Ik verwacht van een meegeleverde router dat ik hem in een bestaand netwerk kan plaatsen zonder alle pc's om te nummeren. Waarom zou xs4all daar niet bij helpen?
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat gek. Als je niet weet waar je mee bezig bent, blijf er dan alsjeblieft van af.

Ik wist dat wel, het stond allemaal goed, maar dat flutding deed het gewoon niet.
Aliceydonderdag 15 juli 2010 @ 14:44
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:42 schreef GlowMouse het volgende:

Ik verwacht van een meegeleverde router dat ik hem in een bestaand netwerk kan plaatsen zonder alle pc's om te nummeren. Waarom zou xs4all daar niet bij helpen?
[..]


Ik wist dat wel, het stond allemaal goed, maar dat flutding deed het gewoon niet.
Kennelijk stond het dan toch niet allemaal goed.
sannie456donderdag 15 juli 2010 @ 14:53
Als je van te voren vraagt of ze het allemaal voor je kunnen installeren dan is er helemaal niks aan t handje en helpen ze je.. Overigens helpen ze je ook als je t zelf verprutst hebt, alleen hoeven ze dat niet te doen..
Crutchdonderdag 15 juli 2010 @ 15:37
sannie4all werkt zelf bij xs4all.
GlowMousedonderdag 15 juli 2010 @ 15:41
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:53 schreef sannie456 het volgende:
Als je van te voren vraagt of ze het allemaal voor je kunnen installeren dan is er helemaal niks aan t handje en helpen ze je.. Overigens helpen ze je ook als je t zelf verprutst hebt, alleen hoeven ze dat niet te doen..

Voor dit apparaat ST510 was het de enige mogelijkheid om het ip-adres te wijzigen, dus als ze me zouden hebben kunnen helpen, hadden ze dat wel gedaan. Ook achteraf, want ze zouden het gewoon moeten kennen.
sannie456donderdag 15 juli 2010 @ 15:41
ehm.. neeeee.. is niet bepaald mijn branche..
fs180donderdag 15 juli 2010 @ 15:43
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 03:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Zolang huppeltrut Kiki van Telfort niet voorkomt in de reclame, hoor je mij niet klagen...
Pics?
Aestivatedonderdag 15 juli 2010 @ 19:01
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef sannie456 het volgende:
Lijkt me trouwens niet raar dat als jij zelf gaat lopen prutsen met instellingen dat je dan niet kan verwachten dat xs4all t voor je gaat oplossen.. Je koopt toch ook geen cake om zelf te bakken in de winkel en gaat vervolgens klagen dat t niet werkt en dat ze t voor je moeten oplossen omdat je je cake zelf verprutst hebt?

K vraag me eerder af wat de gemiddelde intelligentie van de mensen die hier lopen te klagen is, dan dat ik me dat afvraag over de mensen bij de internetvraagbaak van xs4all.

Wat een kansloze opmerking...
Als xs4all daar geen gedoe mee wil hebben moeten ze alle mogelijkheden behalve de standaardmogelijkheden blokkeren. Dat ze dat niet doen betekend niet dat ze alle randapparatuur en alles 100% ondersteunen, maar dan kunnen ze wel met allerlei zaken helpen. Simpele maar ook iets meer geavanceerdere huis- tuin en keuken dingen (zoals DHCP, IP toekenning, printer delen, poorten open/dicht). Doen veel bedrijven zeker wel. Veel dieper dan de basics hoeven de medewerkers niet te gaan en dat is ook vaak niet nodig. Als je maar weet wat je product wel of niet kan en hoe dit in hoofdlijnen werkt.

Nee modem is afgeleverd met internet instellingen voor Xs4all, zie zelf maar hoe je alles aansluit wij weten verder van niks. Die cakefabrikant is vaak ook nog beleefd genoeg om je tips te geven of de situatie uit te leggen, niemand gaat direct agressief klagen maar gewoon informeren, waar is die fucking helpdesk anders voor?
Crutchzaterdag 11 juni 2011 @ 16:50
Bijna een jaar later en ze zenden die crap nog steeds uit. :')
Ronaldzaterdag 11 juni 2011 @ 17:09
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Crutch het volgende:
Bijna een jaar later en ze zenden die crap nog steeds uit. :')
Ik zag hem ook afgelopen week.

In het oorspronkelijke filmpje zat trouwens een gezochte oplichter. dit kwam aan het licht door een uitzending van Tros Opgelicht. Later is het betreffende fragment er uit geknipt.
Crutchzaterdag 11 juni 2011 @ 17:17
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik zag hem ook afgelopen week.

In het oorspronkelijke filmpje zat trouwens een gezochte oplichter. dit kwam aan het licht door een uitzending van Tros Opgelicht. Later is het betreffende fragment er uit geknipt.
Berrie4all, kan de oude versie niet meer vinden.
DrTanzaterdag 11 juni 2011 @ 17:19
Veel plezier met al die computerprobleempjes van mensen oplossen, xs4all. Oja en als je thuis bent, oma heeft weer de televisie in de kluns en mamma haar laptop doet weer raar.
DrTanzaterdag 11 juni 2011 @ 17:20
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik zag hem ook afgelopen week.

In het oorspronkelijke filmpje zat trouwens een gezochte oplichter. dit kwam aan het licht door een uitzending van Tros Opgelicht. Later is het betreffende fragment er uit geknipt.
niet kopen bij xs4all allemaal oplichters !! :( :*(
ATOMIC_FUUUzaterdag 11 juni 2011 @ 17:20
Alsof reclame niet één grote klacht is. :')

Tevens is de video verwijderd.
Crutchzaterdag 11 juni 2011 @ 17:26
Het gaat om deze uitzending van TROS Opgelicht: http://www.opgelicht.nl/uitzending/2011/berrie-segveld/

Commercialfragment vanaf 21:20.
Ouqzmaandag 13 juni 2011 @ 19:15
Is er ook een 0800-nummer variant voor die helpdesk?
essentieelmaandag 13 juni 2011 @ 19:20
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:
Het gaat om deze uitzending van TROS Opgelicht: http://www.opgelicht.nl/uitzending/2011/berrie-segveld/

Commercialfragment vanaf 21:20.
lol :')
essentieelmaandag 13 juni 2011 @ 19:28
2e2piip.jpg