Precies, ik lach erom.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Frishe het volgende:
Hedendaags feminisme wordt voornamelijk aangehangen door vrouwen.
Dat vind ik ervan
Wel handig als je al je developertechnische vraagstukken daar kan droppen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef GlowMouse het volgende:
Ze doen alsof ook de doorgewinterde techneut met zijn vragen terechtkwam. Ik had vandaag een probleem met de Velocity Template engine. Misschien moet ik het eens proberen.
Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weetquote:Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wel handig als je al je developertechnische vraagstukken daar kan droppen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weetToen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
Terecht, als je het niet kan, moet je niet gaan klagen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weetToen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
Ja, die ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef Dartanion het volgende:
Als een reclame een product laat zien wat jij niet nodig hebt. Klaag je dan altijd steen en been?
Doe je ook zo moeilijk over al die tena lady en maandverband reclames?
Nee dat niet, maar ik erger mij er ook niet aan. Ik accepteer dat de TV een medium is waarmee je meer mensen bereikt kan je eigenlijke doelgroep. En dat ik dus reclames moet verduren die voor anderen zijn bedoelt en anderen reclames moeten doorstaan die voor mij bestemt zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij kijkt graag maandverbandreclame en Tena Lady-reclame?
En als je je daaraan stoort ben je meteen een autist?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik erger mij er ook niet aan. Ik accepteer dat de TV een medium is waarmee je meer mensen bereikt kan je eigenlijke doelgroep. En dat ik dus reclames moet verduren die voor anderen zijn bedoelt en anderen reclames moeten doorstaan die voor mij bestemt zijn.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Terecht, als je het niet kan, moet je niet gaan klagen.
Jawel, want 1 telt voor 10quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
Xs4all is toch die provider die je 10x te veel laat betalen? Dat die überhaupt nog klanten hebben.
Je bent niet voor niets een zonderling.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vond het wel een grappige reclame, eigenlijk. Snap jullie gezeik niet zo
Jij bent toch zo'n Apple fanboy?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
Xs4all is toch die provider die je 10x te veel laat betalen? Dat die überhaupt nog klanten hebben.
Als je nou kwaliteit kreeg bij Xs4all.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
10x teveel betalen en toch nog klanten hebben (Apple).
Bullshitquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dikke Lennart houdt wel van jongquote:Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef Gevalon het volgende:
Die dikke ziet er uit als een kinderverkrachter. En volgens mij typen ze gewoon in google wat de klant wil weten
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik heb ze al gebeld, het WC papier was op. Gevraagd of dat kranten papier kankerverwekkend is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef TwisterNederland het volgende:
potentieel topic wanneer iemand gaat bellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |