Precies, ik lach erom.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:43 schreef Frishe het volgende:
Hedendaags feminisme wordt voornamelijk aangehangen door vrouwen.
Dat vind ik ervan
Wel handig als je al je developertechnische vraagstukken daar kan droppen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef GlowMouse het volgende:
Ze doen alsof ook de doorgewinterde techneut met zijn vragen terechtkwam. Ik had vandaag een probleem met de Velocity Template engine. Misschien moet ik het eens proberen.
Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weetquote:Op zondag 16 mei 2010 22:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wel handig als je al je developertechnische vraagstukken daar kan droppen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weetToen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
Terecht, als je het niet kan, moet je niet gaan klagen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weetToen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
Ja, die ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:12 schreef Dartanion het volgende:
Als een reclame een product laat zien wat jij niet nodig hebt. Klaag je dan altijd steen en been?
Doe je ook zo moeilijk over al die tena lady en maandverband reclames?
Nee dat niet, maar ik erger mij er ook niet aan. Ik accepteer dat de TV een medium is waarmee je meer mensen bereikt kan je eigenlijke doelgroep. En dat ik dus reclames moet verduren die voor anderen zijn bedoelt en anderen reclames moeten doorstaan die voor mij bestemt zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij kijkt graag maandverbandreclame en Tena Lady-reclame?
En als je je daaraan stoort ben je meteen een autist?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik erger mij er ook niet aan. Ik accepteer dat de TV een medium is waarmee je meer mensen bereikt kan je eigenlijke doelgroep. En dat ik dus reclames moet verduren die voor anderen zijn bedoelt en anderen reclames moeten doorstaan die voor mij bestemt zijn.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Terecht, als je het niet kan, moet je niet gaan klagen.
Jawel, want 1 telt voor 10quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
Xs4all is toch die provider die je 10x te veel laat betalen? Dat die überhaupt nog klanten hebben.
Je bent niet voor niets een zonderling.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vond het wel een grappige reclame, eigenlijk. Snap jullie gezeik niet zo
Jij bent toch zo'n Apple fanboy?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
Xs4all is toch die provider die je 10x te veel laat betalen? Dat die überhaupt nog klanten hebben.
Als je nou kwaliteit kreeg bij Xs4all.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
10x teveel betalen en toch nog klanten hebben (Apple).
Bullshitquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
10x teveel betalen en toch nog klanten hebben (Apple).
Dikke Lennart houdt wel van jongquote:Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef Gevalon het volgende:
Die dikke ziet er uit als een kinderverkrachter. En volgens mij typen ze gewoon in google wat de klant wil weten
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef Aestivate het volgende:
[..]
10x teveel betalen en toch nog klanten hebben (Apple).
Ik heb ze al gebeld, het WC papier was op. Gevraagd of dat kranten papier kankerverwekkend is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:12 schreef TwisterNederland het volgende:
potentieel topic wanneer iemand gaat bellen...
Hebben ze die ooit gehad?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Adames het volgende:
XS4all, te dure troep.
De hoge naam van vroeger zijn ze ook al lang kwijt.
Ja, want toen er alleen nog maar concurrenten waren zoals HetNet en Zonnet hadden ze de grootste bek.quote:
Toen internet opstarten nog een hele kunst was hadden ze een goede helpdesk. Die had je toen ook wel nodig.quote:
quote:
Iedereen houdt toch van jong?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dikke Lennart houdt wel van jong
Helaas komt de xs4sll reclame nog sporadisch op tv. Ik kan ondertussen die dikke pad op het einde wel wurgenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:12 schreef Crutch het volgende:
Ik heb de reclame al een tijdje niet meer gezien. De helpdesk zal het wel te druk hebben met kooktips, huisdierenpsychologie, kantklostechnieken en kinderverhaaltjes voorlezen.
Wat gek. Als je niet weet waar je mee bezig bent, blijf er dan alsjeblieft van af.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
Ik moet nog zien dat zo'n snotneus het antwoord weetToen ik er eerder kwam met een routingissue werd ik bij de gewone helpdesk uitgelachen ('u verandert allerlei instellingen in het modem en verwacht dat wij u daarmee helpen').
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef sannie456 het volgende:
Lijkt me trouwens niet raar dat als jij zelf gaat lopen prutsen met instellingen dat je dan niet kan verwachten dat xs4all t voor je gaat oplossen.. Je koopt toch ook geen cake om zelf te bakken in de winkel en gaat vervolgens klagen dat t niet werkt en dat ze t voor je moeten oplossen omdat je je cake zelf verprutst hebt?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat gek. Als je niet weet waar je mee bezig bent, blijf er dan alsjeblieft van af.
Kennelijk stond het dan toch niet allemaal goed.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:42 schreef GlowMouse het volgende:
Ik verwacht van een meegeleverde router dat ik hem in een bestaand netwerk kan plaatsen zonder alle pc's om te nummeren. Waarom zou xs4all daar niet bij helpen?
[..]
Ik wist dat wel, het stond allemaal goed, maar dat flutding deed het gewoon niet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:53 schreef sannie456 het volgende:
Als je van te voren vraagt of ze het allemaal voor je kunnen installeren dan is er helemaal niks aan t handje en helpen ze je.. Overigens helpen ze je ook als je t zelf verprutst hebt, alleen hoeven ze dat niet te doen..
Pics?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Zolang huppeltrut Kiki van Telfort niet voorkomt in de reclame, hoor je mij niet klagen...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef sannie456 het volgende:
Lijkt me trouwens niet raar dat als jij zelf gaat lopen prutsen met instellingen dat je dan niet kan verwachten dat xs4all t voor je gaat oplossen.. Je koopt toch ook geen cake om zelf te bakken in de winkel en gaat vervolgens klagen dat t niet werkt en dat ze t voor je moeten oplossen omdat je je cake zelf verprutst hebt?
K vraag me eerder af wat de gemiddelde intelligentie van de mensen die hier lopen te klagen is, dan dat ik me dat afvraag over de mensen bij de internetvraagbaak van xs4all.
Ik zag hem ook afgelopen week.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Crutch het volgende:
Bijna een jaar later en ze zenden die crap nog steeds uit.
Berrie4all, kan de oude versie niet meer vinden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zag hem ook afgelopen week.
In het oorspronkelijke filmpje zat trouwens een gezochte oplichter. dit kwam aan het licht door een uitzending van Tros Opgelicht. Later is het betreffende fragment er uit geknipt.
niet kopen bij xs4all allemaal oplichters !!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik zag hem ook afgelopen week.
In het oorspronkelijke filmpje zat trouwens een gezochte oplichter. dit kwam aan het licht door een uitzending van Tros Opgelicht. Later is het betreffende fragment er uit geknipt.
lolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:26 schreef Crutch het volgende:
Het gaat om deze uitzending van TROS Opgelicht: http://www.opgelicht.nl/uitzending/2011/berrie-segveld/
Commercialfragment vanaf 21:20.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |