Wouter Bos met Guusje Nadorst?? Yeah right, dan had ze m eerst dronken gevoerd zekerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:21 schreef Coos het volgende:
Ik las net dit.
[..]
Daar geloof ik nu helemaal niets van!!![]()
En nu echt de keuken in om wat Haute Culinairs te gaan doen.
Daar zijn we zuigende vrouwen voorquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fipo
Zelfs in mijn eigen topic lukt 't niet![]()
![]()
Ik denk eerder dat hij haar dronken heeft moeten voeren. Dat lijkt mij geen probleem, want zij is een stoere kerel, zo is ooit bewezen. Maar Guusje en sex, dat lijkt mij water en vuur.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wouter Bos met Guusje Nadorst?? Yeah right, dan had ze m eerst dronken gevoerd zeker
Ik zeul niet met hout en bomen enz.. Oh fuckquote:
En wij kunnen weer de tering krijgen?quote:
Teringquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij kunnen weer de tering krijgen?
Wil je ook FA worden?
Ik ook niet, daar hebben we toch stoere mannen voor?!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeul niet met hout en bomen enz.. Oh fuck
Ja hoor watjes mogen ook.. Ik heb ook al de knopjes nogquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mogen niet stoere mannen hier ook komen?
Ja hoor, ik ben er toch ook?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mogen niet stoere mannen hier ook komen?
Dat spuit ik onder mijn armenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je ook FA worden?
Maar daar komen toch alemaal lekker kerels op af en dan sta ik ineens onder een waterval enzo.. (dan heb je het toch niet meer nodig?)quote:Op zondag 16 mei 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wel goedkope shit muis, dat kan vast beter
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar daar komen toch alemaal lekker kerels op af en dan sta ik ineens onder een waterval enzo.. (dan heb je het toch niet meer nodig?)
Krijg je als vrouwen zelf klussen hè! Wordt het niet eens tijd de hoofdleiding dicht te draaien?quote:
Mijn vriend maakt elke week weer haardhout. Vers gekapt en met opgerolde mouwen komt ie bezweet binnen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar hebben we toch stoere mannen voor?!
Ben juist blij dat ze er zijn, anders zou ik zelf het haardhout moeten halen
Ze overdrijven dat "met bomen zeulen" graag een beetje
Hoezo dooie puntjesquote:
Dan komt die FA ook wel van pas, met de wilde frisheid van limoenenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriend maakt elke week weer haardhout. Vers gekapt en met opgerolde mouwen komt ie bezweet binnen.
Maar fris is ie nietquote:
Kun je tegenwoordig ook gekloofd en al kopen, scheelt maar 15 euro per m3quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriend maakt elke week weer haardhout. Vers gekapt en met opgerolde mouwen komt ie bezweet binnen.
Hout brand veel lekkerder als het zelf is gekloofdquote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook gekloofd en al kopen, scheelt maar 15 euro per m3
Jij klooft ook al tegenwoordig?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hout brand veel lekkerder als het zelf is gekloofd
TIS een nep haardquote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komt die FA ook wel van pas, met de wilde frisheid van limoenen
Smeulend is wel een goede omschrijvingquote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
t "Is net als de SC een smeulend vuur, een brandhaard
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo dooie puntjes.. Geen haar meer op je hoofd
Daar doe ik niet aan, ik wilde een tijdje geleden wel graag een houtkachel, maar omdat dan hele boel hier in huis overhoop moest heb ik een nieuwe keuken + vloer gekozen, alsof dat niet binnen 3 dagen gebeurd wasquote:
Niks geklooi van pyromaantjes met stukjes hout.quote:
En nu wil jij natuurlijk alsnog zo'n houtkachelquote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, ik wilde een tijdje geleden wel graag een houtkachel, maar omdat dan hele boel hier in huis overhoop moest heb ik een nieuwe keuken + vloer gekozen, alsof dat niet binnen 3 dagen gebeurd was![]()
Maar in Frankrijk hadden we een houtkachel en daar ging door mijn zwager gekloofd hout in. En lekker dat het rook
Zwaardvis is een aanrader..quote:
en hamerhaai?quote:
Eigenlijk vond ik dat wel leuk. Mijn ouders hadden een echte. Kon er uren mee kutten. En er van alles in mikken.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niks geklooi van pyromaantjes met stukjes hout.
Een soort van Noekjequote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik dat wel leuk. Mijn ouders hadden een echte. Kon er uren mee kutten. En er van alles in mikken.
Sinasappel schillen enz.. Maar dit is een sfeer ding. Met knopjes
Simpel. Bakken als een stukje vlees. Het hangt er af van hoe dik de stukken zijn zeg maar. Paar minuten aan elke kant. Maar niet te lang. Is redelijk snel klaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen of ze het hier in de viswinkel hebben. Hoe maak je dat klaar?
Duhhhquote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een soort van Noekje
Edit: en toen die nog blauw was, had ze ook knopjes![]()
Ja en nu al in de danger zone. Ongewildquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu al in de danger zone. Ongewild![]()
*Krassss
Al gaat mijn wegquote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en nu al in de danger zone. Ongewild![]()
*Krassss
Dat heb ik al gehad. Maar thanksquote:Op zondag 16 mei 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al gaat mijn weg
door een donker dal,
ik vrees geen gevaar,
want u bent bij mij,
uw stok en uw staf,
zij geven mij moed.
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al gehad. Maar thanksIk heb moed
Goffer, ik heb geen Belgie2quote:Op zondag 16 mei 2010 20:16 schreef Coos het volgende:
Teun Panorama Belgie2
Armoedzaaier.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goffer, ik heb geen Belgie2![]()
Wat is daar te zien Coos?
Ja duh, ik kijk gratis tv, signaal stond hier gewoon op de kabel. Ik kan ze dan slecht gaan bellen om ze vertellen dat ze wat meer zenders door moeten gaan gevenquote:
Nee,,,dat gaat niet..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja duh, ik kijk gratis tv, signaal stond hier gewoon op de kabel. Ik kan ze dan slecht gaan bellen om ze vertellen dat ze wat meer zenders door moeten gaan geven
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je ook FA worden?
Haai Marrije. Wat heb je vandaag weggeduwd ...quote:
Je bent wel grappig met zwaardvis opquote:Op zondag 16 mei 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Haai Marrije. Wat heb je vandaag weggeduwd ...
Shit ik weet niet of het goedkoper is als weetquote:Op zondag 16 mei 2010 20:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent wel grappig met zwaardvis op
Ik ga morgen gelijk kijken of ik het ook kan krijgen hier
Valt mee, normaal worden de boodschappen in het weekend gedaan maar dat is er nu niet van gekomen. En ik heb ook al geen avondeten gehad want ik hou niet van kalkoen. Nu je erover begint heb ik wel trek. Ik ga maar wat noedels klaar maken.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Haai Marrije. Wat heb je vandaag weggeduwd ...
Hhehehehe ...quote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt mee, normaal worden de boodschappen in het weekend gedaan maar dat is er nu niet van gekomen. En ik heb ook al geen avondeten gehad want ik hou niet van kalkoen. Nu je erover begint heb ik wel trek. Ik ga maar wat noedels klaar maken.
Ik rook niet, 't wordt dus zwaardvisquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit ik weet niet of het goedkoper is als weet
Ik heb het niet gerooktquote:
Kalkoen wtf .... Jemig sta je daar vet zwanger met zo'n vogelquote:Op zondag 16 mei 2010 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valt mee, normaal worden de boodschappen in het weekend gedaan maar dat is er nu niet van gekomen. En ik heb ook al geen avondeten gehad want ik hou niet van kalkoen. Nu je erover begint heb ik wel trek. Ik ga maar wat noedels klaar maken.
Dus daar hebben ze wel "beschavingen"?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
Zit hier een hele interessante film te kijken, heel visionair ! Gedegen, goed onderbouwde kijk op toekomstige technologische ontwikkelingen, met een vleugje internationale samenwerking als gevolg van de ontdekking van en door buitenlandse beschavingen![]()
Transformers
De COS is echt doodquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
Zit hier een hele interessante film te kijken, heel visionair ! Gedegen, goed onderbouwde kijk op toekomstige technologische ontwikkelingen, met een vleugje internationale samenwerking als gevolg van de ontdekking van en door buitenlandse beschavingen![]()
Transformers
Jahquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De SC toch ook? Geen moer te beleven hier, iedere dag zo ongeveer hetzelfde riedeltje
Zelfs dat de laatste tijd niet meerquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De SC toch ook? Geen moer te beleven hier, iedere dag zo ongeveer hetzelfde riedeltje
Die staat hier ook opquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
Transformers
't Gaat een weekje naar de Provence en dan moet er thuis gelijk Franse stoofschotel en haricots verts op tafel komenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me best lastig rollen in een jointje, zwaardvis!![]()
Ik heb vanavond Franse stoofschotel met daarbij haricots verts en aardappelpuree gegeten. Het stoofvlees natuurlijk gisteren al gemaakt, want de volgende dag is het nog lekkerder
Soms is dat niet waar. Dat zijn de leuke koffie momentenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als ik 's morgens wakker wordt, dan kan ik die SC tot 23:00 uur 's avonds compleet uittekenen
En toch ben je dr niet weg te slaanquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tis een soort van familie ofzo.. Ik heb er ook last vanquote:
Ja, tis niet wat je zegt een wervelende show om je vingers bij af te likken hèquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is net een radioprogramma, van 9 tot 10 Pietje Puk, van 10 tot 12 Copycat. En op elk heel uur Deisyy (omdat ik mezelf dan een break gun)quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als ik 's morgens wakker wordt, dan kan ik die SC tot 23:00 uur 's avonds compleet uittekenen
Ja die zit met een verprutste klerenkast. En die mept ook nog esquote:
Ik heb ook een soort haat/liefde verhouding met deze SCquote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een soort van familie ofzo.. Ik heb er ook last van
Goed hequote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Gaat een weekje naar de Provence en dan moet er thuis gelijk Franse stoofschotel en haricots verts op tafel komen
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, tis niet wat je zegt een wervelende show om je vingers bij af te likken hè
Nee hoor tegengassies zijn welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is net een radioprogramma, van 9 tot 10 Pietje Puk, van 10 tot 12 Copycat. En op elk heel uur Deisyy (omdat ik mezelf dan een break gun)
nee serieus ik wilde weten hoe het met de zus van Dees is met die Champix zooi enzo..quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zit met een verprutste klerenkast. En die mept ook nog es
Moi?!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zit met een verprutste klerenkast. En die mept ook nog es
Happerdehapquote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom er steeds minder hoor. De afgelopen week ben ik er echt niet zo heel vaak geweest
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, tis niet wat je zegt een wervelende show om je vingers bij af te likken hè
Af en toe is het wel grappig nog, zoals met Bongetje laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och, als ik inlog ben jij er, dat heeft wel iets vertrouwdsquote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kom er steeds minder hoor. De afgelopen week ben ik er echt niet zo heel vaak geweest
ow dan mag meneer Hondjes wel dekking zoekenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef hondjes het volgende:
Ze zijn hier aan het knallen........
Om de zwerfhonden te verjagen,,zeggen mijn buren ??????????????????????
Doe niet zo stoer, jij zit de hele dag op Fok!quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, als ik inlog ben jij er, dat heeft wel iets vertrouwds
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
nee serieus ik wilde weten hoe het met de zus van Dees is met die Champix zooi enzo..
Vlak de nacht niet uitquote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer, jij zit de hele dag op Fok!
Heeft ze ook niet gewoon een mega-dip vanwege het niet meer roken?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, lieve Fannepan die vraag heb ik helemaal gemist, ik negeer je heus niet, alsjeblieft wens me niet de tering![]()
Het gaat al een beetje beter met mijn zus, we hebben de afgelopen dagen heel wat afgepraat, man die had ze het zwaar. Wat een troep die Champix voor sommige mensen kan zijn
Aan het af knallen dan ? Anders komen ze weer terug.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:59 schreef hondjes het volgende:
Ze zijn hier aan het knallen........
Om de zwerfhonden te verjagen,,zeggen mijn buren ??????????????????????
ja dat dacht ik al dat je het niet gezien had en nee ik ga je niet de tering wensenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, lieve Fannepan die vraag heb ik helemaal gemist, ik negeer je heus niet, alsjeblieft wens me niet de tering![]()
Het gaat al een beetje beter met mijn zus, we hebben de afgelopen dagen heel wat afgepraat, man die had ze het zwaar. Wat een troep die Champix voor sommige mensen kan zijn
straks heb ie een kogel in zijn achterstequote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef hondjes het volgende:
Dan mag ik hem wel binnen roepen....
Die loopt rustig met een gietertje de petunias water te geven...![]()
zag je die creep?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Heftig zo'n autobot, die rijden helemaal vanzelf, da's wat voor in de file Teun
Er zijn wat andere factoren die ook meespelen en door de Champix schijnt dat nog eens extra versterkt te worden.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heeft ze ook niet gewoon een mega-dip vanwege het niet meer roken?
Je kan ze ook nooit alleen laten hequote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef hondjes het volgende:
Dan mag ik hem wel binnen roepen....
Die loopt rustig met een gietertje de petunias water te geven...![]()
Sjesus ... Ik zou eigenlijk iedereen vermijden. Wat een doos.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Soms zie je zo´n topic in de newtopiclijst staan......
Baby geboren, geen kaartje?
Ik ben eens gaan zoeken en heb echt hele negatieve ervaringen van mensen gelezen, je moet maar net die pech hebben. Het blijft toch chemisch.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al dat je het niet gezien had en nee ik ga je niet de tering wensen![]()
Ja best wel troepzal wel 1 op de zoveel zijn die het overkomt maar je zal het maar
net zijn...
Ik hoop dat het wel van tijdelijke aard is, raar spul hoor.
Zender? Ik zit die VMBO-ers te kijken op SBS 6quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef Jian het volgende:
Heftig zo'n autobot, die rijden helemaal vanzelf, da's wat voor in de file Teun
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
RTL 4quote:Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zender? Ik zit die VMBO-ers te kijken op SBS 6
Ik kijk gewoon niet meer in de spiegel, dat helpt mij het beste tegen de pijnquote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef hondjes het volgende:
Hou er ook niet zo van...
Heb eens medicijnen gekregen tegen aangezichtspijn....dacht dat ik dead ging...
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
heb ik altijd gezegdquote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan zoeken en heb echt hele negatieve ervaringen van mensen gelezen, je moet maar net die pech hebben. Het blijft toch chemisch.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon niet meer in de spiegel, dat helpt mij het beste tegen de pijn
Ik niet maar je bedoelde het zelfde he?quote:
rtl 4, tsja ik begrijp ook niet hoe ie daar terecht is gekomen ?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zender? Ik zit die VMBO-ers te kijken op SBS 6
You can run but you can't hidequote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon niet meer in de spiegel, dat helpt mij het beste tegen de pijn
pppfftt jammer, las stoere mannen, denk daar moet ik ff bij wezen.quote:
Ik hou er niet van, al die nepzooi, 't moet wel een beetje echt zijn voor mijquote:Op zondag 16 mei 2010 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
rtl 4, tsja ik begrijp ook niet hoe ie daar terecht is gekomen ?
yepquote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pppfftt jammer, las stoere mannen, denk daar moet ik ff bij wezen.
maar dus allemaal watjes, mietjes en moederskindjes hier
Of een doos caramacsquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
You can run but you can't hide![]()
Net als die voorhoofdholteontsteking van Laysa
Zeg Heks, heb jij nog wel eens een volvette penis binnen handbereik eik?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ook niet moeten bedoelen, wat een drama om niksquote:
Ik vind het geloofwaardiger dan de politiekquote:Op zondag 16 mei 2010 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hou er niet van, al die nepzooi, 't moet wel een beetje echt zijn voor mij
Remlovequote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het geloofwaardiger dan de politiek
Ja die stinkt...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Remlovewas hier wel heel even, maar is alweer weg
Heb je kriebel?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Heks, heb jij nog wel eens een volvette penis binnen handbereik eik?
Ik heb alleen een achteruitkijkspiegel, gewoon omdat 't moet, maar anders wilde ik die ook niet meer.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef hondjes het volgende:
Die spiegels , die zo leuk vergroten , heb ik ook al het huis uitgegooid...
Je schrikt je toch te pletter, als je jezelf zo ziet....
had ik een keer met mijn zus had ik banketstaaf meegenomen met echte spijs, maar zequote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een doos caramacs![]()
En ik was nog wel degene die haar die pillen had aangeraden, maar ze vermoedt geen opzet in het spel
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik een keer met mijn zus had ik banketstaaf meegenomen met echte spijs, maar ze
is alergisch voor een hele boel zooi en toen zwol haar tong op![]()
vette paniek, moest ze ijs in haar mond doen en dat hielp toen slonk het een beetje en kon ze weer
een beetje normaal adem halen, had ik dus ook niet aan gedacht toen ik die banketstaaf kocht![]()
en zij dacht dat het zo'n nepspijs ding was dus die vrat vrolijk 3 stukken op![]()
Heb ik een keer gepost in LIF werd ik uitgelachen![]()
iemand vroeg tips over gezondheid nah doe ik ook nooit meer
stik dan maar denk ik dan
Ohhh wat cool !!!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
H'E muis !![]()
ik kan het niet langer voor me houden, kijk dan waar ik mee bezig ben ....
Gaat je wel weer een halve fles sose kosten en een schaal happies![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
had ik een keer met mijn zus had ik banketstaaf meegenomen met echte spijs, maar ze
vette paniek, moest ze ijs in haar mond doen en dat hielp toen slonk het een beetje en kon ze weer
een beetje normaal adem halen, had ik dus ook niet aan gedacht toen ik die banketstaaf kocht![]()
en zij dacht dat het zo'n nepspijs ding was dus die vrat vrolijk 3 stukken op![]()
Zoiets moet je ook niet posten in LIF...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie zijn veel te dik met elkaar, dat kan niet goed gaan. Ik voorspel een huge SC ruzie binnen nu en vier schilderijenquote:
Tja.. of uit gekafferd. Wees blijquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze je uitlachen mogen ze zo'n hele staaf in hun eentje opvreten.
Fok! is soms zo niet te doorgronden, doe je iets af met een lolletje dan is het niet goed en reageer je serieus dan word je uitgelachen
Die is niet voor mij hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie zijn veel te dik met elkaar, dat kan niet goed gaan. Ik voorspel een huge SC ruzie binnen nu en vier schilderijen
Wat ben jij toch lief aan het knutselenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
H'E muis !![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ow, dan blijf ik nog effe hangenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie zijn veel te dik met elkaar, dat kan niet goed gaan. Ik voorspel een huge SC ruzie binnen nu en vier schilderijen
Lekker Iemand Freselijk uitlachenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook niet posten in LIF...![]()
Wat is LIF eigenlijk
Cool a rooniequote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
H'E muis !![]()
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat zijn de mannen die je mot houwenquote:
Oh jaquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, daar ga jij niet over toch? Dat maken wij hier uit![]()
Uh pleasequote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie meten met twee maten. Als ik mijn boom sta te begieten dan heet het plots "not done"
lifestyle ofzoietsquote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook niet posten in LIF...![]()
Wat is LIF eigenlijk
er gaat niets boven wildplassenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie meten met twee maten. Als ik mijn boom sta te begieten dan heet het plots "not done"
Ahh leesvoerquote:Op zondag 16 mei 2010 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
lifestyle ofzoiets
dit topic was het
Tips- waar je zelf achter kwam - inzake je gezondheid
TS lachte me niet uit hoor..
gezeikdus op het laatst heb ik maar gezegd ''je hebt gelijk''
m.a.w. stik erin
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg Heks, heb jij nog wel eens een volvette penis binnen handbereik eik?
Ohhhhhhhhh............... Echt waar maar ik heb al een super mooie boven da haard.. Maar deze is ook rete cool.quote:
Ik doe het liefst oraal en heb ook ronde kop, interesse?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je weet toch dat ik tegenwoordig een elektrische tandenborstel gebruik, liest oral B met ronde kop
Veel te veel kale muren daar, en die witte kutkater van je is ook wit dus....quote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh............... Echt waar maar ik heb al een super mooie boven da haard.. Maar deze is ook rete cool.
Jongeman..ik was 17 jaar toen we elkaar leerde kennen en we hadden geen cent te makken .....quote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Goed salaris zeker? Dat helpt vaak best mee om een diamanten huwelijk te bereiken![]()
Het eerste cijfer heb ik al bijna binnenquote:
nee niet vandaag, misschien ander keertjequote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik doe het liefst oraal en heb ook ronde kop, interesse?
Dat ie je onverwacht op je schouder tikt en dan je, je dan onbewust, al doorplassend omdraait ........ Man, ik droom er soms vanquote:Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat een agent mij daarvoor een bekeuring geeft. Wildplassen in eigen tuin
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jongeman..ik was 17 jaar toen we elkaar leerde kennen en we hadden geen cent te makken .....
Jongeman zegt zequote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jongeman..ik was 17 jaar toen we elkaar leerde kennen en we hadden geen cent te makken .....
Is de COS misschien iets voor jequote:Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat ie je onverwacht op je schouder tikt en dan je, je dan onbewust, al doorplassend omdraait ........ Man, ik droom er soms van
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat ie je onverwacht op je schouder tikt en dan je, je dan onbewust, al doorplassend omdraait ........ Man, ik droom er soms van
Jullie pm-en regelmatig?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je weet toch dat ik tegenwoordig een elektrische tandenborstel gebruik, liest oral B met ronde kop
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jongeman zegt ze![]()
![]()
Ik zat je te platen Hondjes
Wel godver heb ik wat gemist.quote:
Ik dacht soséquote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Veel te veel kale muren daar, en die witte kutkater van je is ook wit dus....
Ik vind mijn muren wel ok.quote:
Nee joh doe es gek en laat je haar los .. Welkomquote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat toch niet lelijk tegen me doen hè, ik voel me toch al niet op m'n gemak
Dat je hem zo 'per ongeluk' in zijn uitgestreken gezicht swaffeltquote:Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:
Nou ja zeg, ik neem 'm altijd mee als ik ga datenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet door mij hoor hahahaa echt niet want dan ben je toch wel ver heen of van het padje af.
Dank je wel Teun, een beetje steun kan ik wel gebruiken, die Soury is zo venijnig altijdquote:Op zondag 16 mei 2010 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe es niet zo ambetant tegen mijn vrienden
jah skattie zijn ze ookquote:
Deissy verklaarquote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha nee, maar tijdje terug hadden we het ergens over, en ja Deissy zo een tandenborstel wordt ook voor die doeleinde gebruikt.
niet door mij hoor hahahaa echt niet want dan ben je toch wel ver heen of van het padje af.
Soury is een schatje, en binnenkort met atelierquote:Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je wel Teun, een beetje steun kan ik wel gebruiken, die Soury is zo venijnig altijd
Straks is mijn huis zwart wit geblokt. Maar ik moet eerst toestemming vragen aan de gemeentequote:
Ach waarom van je padje af, als je even niets beters bij de hand hebtquote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha nee, maar tijdje terug hadden we het ergens over, en ja Deissy zo een tandenborstel wordt ook voor die doeleinde gebruikt.
Jij loopt graag op de zaken vooruitquote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik neem 'm altijd mee als ik ga daten
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach waarom van je padje af, als je even niets beters bij de hand hebt![]()
Dit is geen sollicitatie naar SEX-mod
Nah nee ........quote:Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je wel Teun, een beetje steun kan ik wel gebruiken, die Soury is zo venijnig altijd
nouhouquote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks is mijn huis zwart wit geblokt. Maar ik moet eerst toestemming vragen aan de gemeente
Alleen als je na gebruik hetzelfde borsteltje erop laat zitten ......quote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt niet want dan ben je toch wel ver heen of van het padje af.
Joh ik vind het super. Die witte kat is geweldig. Maar je mot ook centjes verdienden. Je maakt zulke geweldige dingen. Denk es aan jezelfquote:Op zondag 16 mei 2010 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nouhouik had een voorstel willen doen ....
nee hoor![]()
nah ik ben nu weg
moet je dat schilderijtje nou of niet?
Bij sommigen maakt dat echt niet veel uitquote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als je na gebruik hetzelfde borsteltje erop laat zitten ......
jajajajaja dit is gewoon leuker, ik wil weer toastje met zalm ok'e?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik vind het super. Die witte kat is geweldig. Maar je mot ook centjes verdienden. Je maakt zulke geweldige dingen. Denk es aan jezelf![]()
Ze zei toch niet dat je 'm gratis kreeg ..quote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik vind het super. Die witte kat is geweldig. Maar je mot ook centjes verdienden. Je maakt zulke geweldige dingen. Denk es aan jezelf![]()
Ok... Verdullemequote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
jajajajaja dit is gewoon leuker, ik wil weer toastje met zalm ok'e?
Is dat compatablequote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpel:
[ afbeelding ]
i.p.v.
[ afbeelding ]
Ooooh, die onderste heeft meteen 2 tandenstokers erop, één voor tussen de kiezen en een kleintje voor tussen je voortanden, mooi ding, hartstikke handigquote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpel:
[ afbeelding ]
i.p.v.
[ afbeelding ]
Die raak jij wel kwijtquote:Op zondag 16 mei 2010 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
straks mot ze mijn schilderijtje niet eens zit ik met dat ding in mijn maag![]()
Noem het maar simpelquote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpel:
[ afbeelding ]
i.p.v.
[ afbeelding ]
quote:Details over Oral-B Prof. Care 8000 D19523
* Oplaadbare elektrische tandenborstel met 3-dimensionale poetsbeweging
* Aantal rotaties per minuut: 8800
* Aantal pulsaties per minuut: 40000
Grrrrrrrrrrrrrgrrrrrrrrrrrrrquote:
Nu snap ik ook waarom Teun een tandeborstel meeneemt als hij gaat daten.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als je na gebruik hetzelfde borsteltje erop laat zitten ......
Ik ga hier weer voor op mijn sodemieter krijgenquote:
Dacht al mijn tandenborstel is een stuk kleinerquote:Op zondag 16 mei 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet eens op ware grootte afgebeeld
Delen we een zak nootjesquote:Op zondag 16 mei 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hier weer voor op mijn sodemieter krijgen
Ik zie je graag lullenquote:
Ik ken een eigenaar van een coffeeshop in Den Haag die op het bureau verhaal ging halen over een onterechte bekeuring maar voor het bureau Hendrikstraat zijn auto met twee wielen op stoep had geparkeerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Hehehehehe.... Dat zijn echte mannenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken een eigenaar van een coffeeshop in Den Haag die op het bureau verhaal ging halen over een onterechte bekeuring maar voor het bureau Hendrikstraat zijn auto met twee wielen op stoep had geparkeerd.
Toen hij weer, nog steeds boos, buiten kwam stond er een agent een bon uit te schrijven. Terwijl die brogem stond te schrijven haalde hij zijn lul uit zijn broek en piste hem zo over zijn schoenen.![]()
Hij heeft wel, de wettelijke, zes uur in de cel gezeten en een flinke boete gehad.
Hilarisch tochquote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken een eigenaar van een coffeeshop in Den Haag die op het bureau verhaal ging halen over een onterechte bekeuring maar voor het bureau Hendrikstraat zijn auto met twee wielen op stoep had geparkeerd.
Toen hij weer, nog steeds boos, buiten kwam stond er een agent een bon uit te schrijven. Terwijl die brogem stond te schrijven haalde hij zijn lul uit zijn broek en piste hem zo over zijn schoenen.![]()
Hij heeft wel, de wettelijke, zes uur in de cel gezeten en een flinke boete gehad.
Hier op Fok bij Seksualiteit, maar als je denkt dat zo'n tandenborstel ver gaat dan zou ik daar niet gaan lezen Heksje, pffffff, die Liesjequote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh ga weg, waar dan![]()
slaap lekker FANN
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier op Fok bij Seksualiteit, maar als je denkt dat zo'n tandenborstel ver gaat dan zou ik daar niet gaan lezen Heksje, pffffff, die Liesje
Blijf maar hoor hier is meer reuring dan je denkquote:Op zondag 16 mei 2010 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier op Fok bij Seksualiteit, maar als je denkt dat zo'n tandenborstel ver gaat dan zou ik daar niet gaan lezen Heksje, pffffff, die Liesje
nou nieuwschierig als ik ben ga toch ff gluren, opende het topic en zag dit staan.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf maar hoor hier is meer reuring dan je denk
Nu ik vrienden ben met Teun voel ik me wat meer op m'n gemak bij al dat verbale geweld hier, dus misschien doe ik dat welquote:Op zondag 16 mei 2010 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf maar hoor hier is meer reuring dan je denk
Godverdomme en ik dan Lul ?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu ik vrienden ben met Teun voel ik me wat meer op m'n gemak bij al dat verbale geweld hier, dus misschien doe ik dat wel
Eh, gatsie Heks, da's toch hartstikke viesquote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nieuwschierig als ik ben ga toch ff gluren, opende het topic en zag dit staan.
Kontgaatje likken. Hoeveel mannen doen dat?
nou opende niet eens dat topic nee is niks voor mij hahahha echt de titel al
slaap lekker Teunquote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga langzaam afhaken, volgens mij hebben we de komende week een volle werkweek en pas volgende week weer een korte?
Moet goed rusten dan
ja volgens mij wel gadver bbbrrrrr ja laat mij dan maar lekker ouderwets wezenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Eh, gatsie Heks, da's toch hartstikke vies
Hihiquote:
Deze zijn te combineren!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Simpel:
[ afbeelding ]
i.p.v.
[ afbeelding ]
Ik zal wel eens bij Liesje informeren, misschien dat het na een goede uitleg allemaal wel meevaltquote:Op zondag 16 mei 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja volgens mij wel gadver bbbrrrrr ja laat mij dan maar lekker ouderwets wezen
Hoeft niet hoorquote:
Op Fok!.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh ga weg, waar dan![]()
slaap lekker FANN
5 cm ? en dat werkt ? mens ik voel me opeens een stuk minder onzekerquote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze zijn te combineren!![]()
[ afbeelding ]
Celebrator Tandenborstel Vibrator 3 St
Gemiddelde Prijs:¤ 9,95 —— De "Celebrator Tandenborstel Vibrator" is een opzetstukje dat mee vibreert met de bewegingen van je elektrische tandenborstel. Tijdens het vrijen, met jezelf of met een partner, kan je de Celebrator gebruiken en zo optimaal genieten.Het formaat van de Celebrator is heel compact en dus makkelijk mee te nemen. Jouw tandenborstel krijgt zo een multifunctioneel en plezierig karakter! Lengte 5 cm, doorsnede 1,2 cm. Kleur: Paars.
Merk: Media
Kijk mij eens SEXmod zijn dan.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gemiddelde Prijs:¤ 9,95 —— De "Celebrator Tandenborstel Vibrator" is een opzetstukje dat mee vibreert met de bewegingen van je elektrische tandenborstel. Tijdens het vrijen, met jezelf of met een partner, kan je de Celebrator gebruiken en zo optimaal genieten.Het formaat van de Celebrator is heel compact en dus makkelijk mee te nemen. Jouw tandenborstel krijgt zo een multifunctioneel en plezierig karakter! Lengte 5 cm, doorsnede 1,2 cm. Kleur: Paars.
Het was de bedoeling dat je me ging smeken om terug te komenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nieuwschierig als ik ben ga toch ff gluren, opende het topic en zag dit staan.
Kontgaatje likken. Hoeveel mannen doen dat?
nou opende niet eens dat topic nee is niks voor mij hahahha echt de titel al
Niet.quote:
Verbaal geweld? Hier?!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu ik vrienden ben met Teun voel ik me wat meer op m'n gemak bij al dat verbale geweld hier, dus misschien doe ik dat wel
Daar hebben ze hier nog een kelder voor ook joh.. Jahhhh echtquote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je me ging smeken om terug te komen![]()
Maar Liesje vind je dus regelmatig hier Seksualiteit
Jij bent onzeker over je lengte mbt clitorisstimulatie?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
5 cm ? en dat werkt ? mens ik voel me opeens een stuk minder onzeker
Neuken met een frisse mondquote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geschraapte kut kwam in me opquote:
Nee, misschien is het voor heksje beter idd.quote:
Clitorisstimulatie ? is dat net zoiets als op oorlelletje sabbelen ?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent onzeker over je lengte mbt clitorisstimulatie?
Je maakt haar belachelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, misschien is het voor heksje beter idd.
Heksje op KLB met een serieuze klacht, ik zie het zo voor mij.![]()
![]()
Ik ben niet zo van kelders, koud en vochtig enzo, behalve een wijnkelder, daar hou ik wel vanquote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben ze hier nog een kelder voor ook joh.. Jahhhh echt
Nee, ik was altijd wat bangig voor Soury, maar ik durf nu al gewoon wat tegen d'r te zeggen, het komt helemaal goedquote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verbaal geweld? Hier?!
Dan was je hier op de verkeerde momenten en o ja, het is hier geen Libelle-forum
Open er een topic over.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Clitorisstimulatie ? is dat net zoiets als op oorlelletje sabbelen ?
Haha ... duhquote:Op zondag 16 mei 2010 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik was altijd wat bangig voor Soury, maar ik durf nu al gewoon wat tegen d'r te zeggen, het komt helemaal goed
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, misschien is het voor heksje beter idd.
Heksje op KLB met een serieuze klacht, ik zie het zo voor mij.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |