Lijkt mij dat de felicitatiekaartjes pas na de geboortekaartjes komen toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef amaranta het volgende:
Nee. Het is niet vreemd. Ze zullen er wel hun reden voor hebben.
Kaartjes zijn niet super goedkoop en misschien hebben ze alleen afgenomen voor familie.
Heb jij een felicitatiekaart bij hun in de bus gedaan?
Ik heb overigens bij beide buren een kaart in de bus gedaan, en met de ene buren heb ik amper contact.
hoezo? Ik kreeg heel veel kaarten van mensen van onze kerk, echt niet dat die allemaal persoonlijk een kaartje hebben gekregen hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb toendertijd wel alle buren op 'ons' huizen rij een kaartje gedaan, kleine moeite.
Maar ik zou mezelf er niet zo druk over maken.
[..]
Lijkt mij dat de felicitatiekaartjes pas na de geboortekaartjes komen toch?
O nou ja dat kan toch.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoezo? Ik kreeg heel veel kaarten van mensen van onze kerk, echt niet dat die allemaal persoonlijk een kaartje hebben gekregen hoor.
Sektes kun je toch niet met buren vergelijken?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoezo? Ik kreeg heel veel kaarten van mensen van onze kerk, echt niet dat die allemaal persoonlijk een kaartje hebben gekregen hoor.
Wel. Ik heb je zelf gezien. Vanmorgen nog.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Nee das waar, met m'n buren dans ik niet naakt in het bos om een vuurtje heen.
oh sorry, gaat het? Mijn goddelijke lichaam hoort ook niet bedekt te zijn met kleding.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel. Ik heb je zelf gezien. Vanmorgen nog.
ja was een fascinerende ode aan jullie buurthuisquote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oh sorry, gaat het? Mijn goddelijke lichaam hoort ook niet bedekt te zijn met kleding.
jij wel jaquote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, ik had me in elk geval geschoren voor de gelegenheid.
Hehe, nope. Ik ben zo'n buurman die ieder lekker z'n gang laat gaan (tenzij ik er last van heb), maar dit voorval vond ik wat vreemd. Ik lig er ook niet wakker van. Als ze me geen kaartje sturen dan zij het zo... Ik vroeg me dus alleen af of het vaker gebeurt/ normaal is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een zielig topic![]()
Ben je zo'n vervelende opdringerige buurvrouwman?
het was ook geen kwijl...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |