Lijkt mij dat de felicitatiekaartjes pas na de geboortekaartjes komen toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef amaranta het volgende:
Nee. Het is niet vreemd. Ze zullen er wel hun reden voor hebben.
Kaartjes zijn niet super goedkoop en misschien hebben ze alleen afgenomen voor familie.
Heb jij een felicitatiekaart bij hun in de bus gedaan?
Ik heb overigens bij beide buren een kaart in de bus gedaan, en met de ene buren heb ik amper contact.
hoezo? Ik kreeg heel veel kaarten van mensen van onze kerk, echt niet dat die allemaal persoonlijk een kaartje hebben gekregen hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb toendertijd wel alle buren op 'ons' huizen rij een kaartje gedaan, kleine moeite.
Maar ik zou mezelf er niet zo druk over maken.
[..]
Lijkt mij dat de felicitatiekaartjes pas na de geboortekaartjes komen toch?
O nou ja dat kan toch.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoezo? Ik kreeg heel veel kaarten van mensen van onze kerk, echt niet dat die allemaal persoonlijk een kaartje hebben gekregen hoor.
Sektes kun je toch niet met buren vergelijken?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoezo? Ik kreeg heel veel kaarten van mensen van onze kerk, echt niet dat die allemaal persoonlijk een kaartje hebben gekregen hoor.
Wel. Ik heb je zelf gezien. Vanmorgen nog.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Nee das waar, met m'n buren dans ik niet naakt in het bos om een vuurtje heen.
oh sorry, gaat het? Mijn goddelijke lichaam hoort ook niet bedekt te zijn met kleding.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel. Ik heb je zelf gezien. Vanmorgen nog.
ja was een fascinerende ode aan jullie buurthuisquote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oh sorry, gaat het? Mijn goddelijke lichaam hoort ook niet bedekt te zijn met kleding.
jij wel jaquote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, ik had me in elk geval geschoren voor de gelegenheid.
Hehe, nope. Ik ben zo'n buurman die ieder lekker z'n gang laat gaan (tenzij ik er last van heb), maar dit voorval vond ik wat vreemd. Ik lig er ook niet wakker van. Als ze me geen kaartje sturen dan zij het zo... Ik vroeg me dus alleen af of het vaker gebeurt/ normaal is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:16 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een zielig topic![]()
Ben je zo'n vervelende opdringerige buurvrouwman?
het was ook geen kwijl...quote:
Bespaar me de verdere sektedetails maarquote:
Je mag mij alles vertellen over je bevalling.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook best over m'n bevalling praten, maar ik weet niet of het er dan beter op wordt.
ehm...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je mag mij alles vertellen over je bevalling.![]()
OT, misschien wil TS ook wel het verhaal van zijn buurvrouw horen.
Zo duur zijn die kaartjes toch niet? Wij waren iets van 200 euro kwijt aan de kaartjes en de advertenties in de kranten waren zelfs duurder.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:57 schreef Popples het volgende:
wij hebben niemand een geboortekaartje gestuurd.
we hebben het geld voor de kinderen apart gezet.
ik bedoel iedereen krijgt een leuk kaartje in de bus. lees het en flikkert het weg. kan ik net zo goed het geld apart zetten voor de meiden hebben ze veel meer aan later.
duur is relatief, niet iedereen heeft hetzelfde te besteden en bovenal, niet iedereen wíl hetzelfde bestedenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Zo duur zijn die kaartjes toch niet? Wij waren iets van 200 euro kwijt aan de kaartjes en de advertenties in de kranten waren zelfs duurder.
Wij zenden altijd de buren een kaart en mensen die ons een felicitatiekaart sturen en die geen geboortekaartje gekregen hebben sturen we er alsnog eentje.
Ja, dat is waar. Maar helemaal geen kaartjes sturen vind ik echt niet leuk. Ik kijk nog vaak naar mijn eigen geboortekaartje en mijn vrouw ook. Dat zou ik ook weer niet willen missen.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef huuphuup het volgende:
duur is relatief, niet iedereen heeft hetzelfde te besteden en bovenal, niet iedereen wíl hetzelfde besteden
Kunnen ze helpen graven in de tuin...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:33 schreef felixvulgaris het volgende:
Ik vind het van goed fatsoen getuigen om je directe buren een geboortekaartje te geven. Je zadelt die mensen op met jarenlang geluidsoverlast, dus een kaartje is wel het minste wat daar tegenover kan staan. Bovendien kan het de aanzet zijn tot een goede relatie tussen je nieuwe kind en de buren.
Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat mensen die hun Fok!-vriendjes meer spreken dan hun naaste buren, niet zo'n behoefte hebben om hun buren een kaartje te geven.
Lange vakantie.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef DuchessX het volgende:
Wij hebben wel kaartjes in de bus gedaan bij onze buren, ook kaartjes teruggehad. Een buurvrouw schreef in haar kaartje dat ze na haar a.s. vakantie op kraamvisite zou komen maar uiteindelijk is ze nooit geweest (onze dochter is bijna 9 maanden nu).
Dat heb ik hier ook, wel cadeautje gekregen (geboortekaartje had ze nageschilderd op een tegeltje, erg erg leuk!) , maar ze komen maar niet langsquote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef DuchessX het volgende:
Wij hebben wel kaartjes in de bus gedaan bij onze buren, ook kaartjes teruggehad. Een buurvrouw schreef in haar kaartje dat ze na haar a.s. vakantie op kraamvisite zou komen maar uiteindelijk is ze nooit geweest (onze dochter is bijna 9 maanden nu).
op dat moment hadden wij het even niet breed. dus hebben wij het zo opgelostquote:Op maandag 17 mei 2010 11:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Zo duur zijn die kaartjes toch niet? Wij waren iets van 200 euro kwijt aan de kaartjes en de advertenties in de kranten waren zelfs duurder.
Wij zenden altijd de buren een kaart en mensen die ons een felicitatiekaart sturen en die geen geboortekaartje gekregen hebben sturen we er alsnog eentje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |