Kan ook voorkomen als je grieperig bent of ertegenaan hangtquote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef trovey het volgende:
'S avonds laat in bed je hartslag in je oren horen-hoge bloeddruk (dat was althans bij mij wel het geval)
quote:Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Kan ook voorkomen als je grieperig bent of ertegenaan hangt
Knoflook verlaagt de bloeddruk welquote:Op zondag 18 april 2010 01:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij dus duidelijk niet met een gemeten bloeddruk bij de huisarst van 120 onderdruken 170 bovendruk
, nadat ik medicijnen kreeg en de bloeddruk dus weer zakte was het verschijnsel ook weer verdwenen....helaas kom ik ook nooit meer van die medicijnen af
Check met zeer lage bloeddrukquote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef trovey het volgende:
'S avonds laat in bed je hartslag in je oren horen-hoge bloeddruk (dat was althans bij mij wel het geval)
quote:Op zondag 18 april 2010 01:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Knoflook verlaagt de bloeddruk wel
eet je veel zout?
Pff ja die huisartsen soms ook...quote:Op zondag 18 april 2010 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Check met zeer lage bloeddrukIk dácht 80/45, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben zelf achter een aantal voedselallergieen gekomen. Huisarts wilde niet testen, die zei dat allergieen niet op latere leeftijd kunnen ontstaan en dat je altijd daarmee geboren wordt.
Tot ik half in shock raakte van een miniscuul beetje aardappel (meerdere keren), en ook allergie voor kiwi, ananas, banaan, sinaasappel, latex, etc. Toen geloofde hij me
Ah. De befaamde latex/kiwi kruisallergie. Sterkte ermee.quote:Op zondag 18 april 2010 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tot ik half in shock raakte van een miniscuul beetje aardappel (meerdere keren), en ook allergie voor kiwi, ananas, banaan, sinaasappel, latex, etc. Toen geloofde hij me
quote:Op zondag 18 april 2010 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ben zelf achter een aantal voedselallergieen gekomen. Huisarts wilde niet testen, die zei dat allergieen niet op latere leeftijd kunnen ontstaan en dat je altijd daarmee geboren wordt.
WTF! Wat erg...quote:Op zondag 18 april 2010 02:05 schreef FANN het volgende:
geen eigen ervaring maar ervaring van zus, haar tong zwol plotseling op, zo heftig dat ze bijna
stikte, bleek van de banketstaaf te zijn, allergisch voor amandelspijs
Lage bloeddruk kun je ook behoorlijk ziek van zijn!quote:Op zondag 18 april 2010 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En dat noem je onzin?quote:Op zondag 18 april 2010 02:07 schreef Lort het volgende:
Wat is dit voor quasi-geneeskunde, hou alsjeblieft op met die onzin.
Ik kan ook leuk zeggen: Jaaa ik heb diarree omdat ik vanmorgen brood met kaas op had.
dokter of spoeddienst iets dergelijk gebeld en tong is geslonken door waterijsjes te sabbelen,quote:
..besef wel, er zijn mensen die echt ziek worden door een broodje met kaas...dus zo stompzinnig is dit alles niet!quote:
Ok ijs helpt dus!quote:Op zondag 18 april 2010 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
dokter of spoeddienst iets dergelijk gebeld en tong is geslonken door waterijsjes te sabbelen,
geen waterijs in huis is ijsblokjes ook goed, maar schrikken was het wel![]()
en ik had de amandelstaaf meegenomen
Ken iemand met een kind die altijd last had van diarree,quote:Op zondag 18 april 2010 02:07 schreef Lort het volgende:
Wat is dit voor quasi-geneeskunde, hou alsjeblieft op met die onzin.
Ik kan ook leuk zeggen: Jaaa ik heb diarree omdat ik vanmorgen brood met kaas op had.
Droge huid, gebruik eucerin!quote:Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef childintime het volgende:
Grappig van die zoetstoffen. Bij veel light artikelen die verkocht worden staat een merkje van "gezonde keuze". Light artikelen met zoetstoffen zijn helemaal niet gezond. Zoetstoffen kunnen zelfs slechter voor je zijn dan suiker.
Ik drink weleens coca cola als ik misselijk ben. Het helpt enorm, de misselijkheid is direct over![]()
Ik heb in periodes dat er een droge lucht is (zoals nu) erg veel last van jeuk na het douchen. Echt zo'n extreme jeuk, om gek van te worden. Ik kreeg Triamciolon voorgeschreven, een hormoonzalf. Maar ik ben er inmiddels achter gekomen dat als ik alleen maar doucheolie gebruik zonder parfum en insmeer met een vette creme (vaseline oid) ik er geen last van heb en dus die hormoonzalf niet hoef te gebruiken.
Waterbakjes aan de verwarming kunnen weer leiden tot Legionella besmetting......Of je zou ze dagelijks moeten verversen en helemaal schoon moeten maken. Tegen een verstopte neus werkt een ui ook heel goed, je moet alleen wel tegen de lucht kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |