abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 01:47:10 #1
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436226
Ik had bv jarenlang hyperventilatie dacht de huisarts, ik zelf dus ook.
Maar na jaren zelf uitzoeken kwam ik er uiteindelijk achter dat ik hooikoorts had en best allergisch reageerde op zoet en smaakstoffen.
Ik gebruik nu alleen nog maar duurdere merken qua voedingsmiddelen en dat gaat prima en bij hooikoorts dus zyrtec. En niet elke dag maar om de week 3 dagen een tablet en dan gaat het prima.

Ik was bv erg snotterig een tijdlang, bleek te komen door een tandpasta die het speeksel beinvloede, zg in goede mate, bij mij dus het tegendeel.

Kon een tijdlang niet snel de slaap vatten sávonds, had een raar gevoel in mijn keel enzo...
bleek te komen door zoetstoffen in de tandpasta.

Ik had een tijdje last van nekpijn, kwam simpelweg door tocht dankzij de roostertjes in je slaapkamerraam.

Idem een tijdlang erge last van mijn maag gehad, bleek te komen dankzij coca cola, ik dronk eerst een tijdlang pepsi, daar kreeg ik vaak weer hyperklachten van..maar de coca cola maakte dat ik mega last kreeg van zuurbranden in de maag.

Verstopte neus,...kwam door te droge lucht in huis, waterbakjes vullen helpt prima.

Misschien meer mensen met tips inzake gezondheid, waar mensen vaak niet bij stilstaan omdat het bv nog niet bekend is?
Snollebolt
pi_80436298
'S avonds laat in bed je hartslag in je oren horen-hoge bloeddruk (dat was althans bij mij wel het geval )
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 18 april 2010 @ 01:55:14 #3
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436334
Wazig vaag worden, niet kunnen concentreren...
oververmoeidheid of te weinig gegeten
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 01:55:39 #4
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436341
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef trovey het volgende:
'S avonds laat in bed je hartslag in je oren horen-hoge bloeddruk (dat was althans bij mij wel het geval )
Kan ook voorkomen als je grieperig bent of ertegenaan hangt
Snollebolt
pi_80436378
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Kan ook voorkomen als je grieperig bent of ertegenaan hangt

Bij mij dus duidelijk niet met een gemeten bloeddruk bij de huisarst van 120 onderdruk en 170 bovendruk , nadat ik medicijnen kreeg en de bloeddruk dus weer zakte was het verschijnsel ook weer verdwenen....helaas kom ik ook nooit meer van die medicijnen af
Optimist tot in de kist
  zondag 18 april 2010 @ 01:58:58 #6
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436380
Hoge bloeddruk veel yoghurt nemen en bv griekse yoghurt eten...inclu knoflook en komkommer...
Knoflook is ook erg goed bij een aankomende griep

Bij spastische darm neem bij de reform winkel die karnemelk met de darmbacterie helpt soms erg goed.
Vlozaad werkt hierbij ook erg geweldig
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 01:59:26 #7
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436387
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:58 schreef trovey het volgende:

[..]

Bij mij dus duidelijk niet met een gemeten bloeddruk bij de huisarst van 120 onderdruk en 170 bovendruk , nadat ik medicijnen kreeg en de bloeddruk dus weer zakte was het verschijnsel ook weer verdwenen....helaas kom ik ook nooit meer van die medicijnen af
Knoflook verlaagt de bloeddruk wel
eet je veel zout?
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 02:00:08 #8
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436397
Via via, mensen die migraine hadden kwam door tocht in de slaapkamer...
slecht matras en of schoeisel
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 02:01:59 #9
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_80436421
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef trovey het volgende:
Check met zeer lage bloeddruk Ik dácht 80/45, maar dat weet ik niet zeker.

Ik ben zelf achter een aantal voedselallergieen gekomen. Huisarts wilde niet testen, die zei dat allergieen niet op latere leeftijd kunnen ontstaan en dat je altijd daarmee geboren wordt.

Tot ik half in shock raakte van een miniscuul beetje aardappel (meerdere keren), en ook allergie voor kiwi, ananas, banaan, sinaasappel, latex, etc. Toen geloofde hij me
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 18 april 2010 @ 02:04:39 #10
244933 trovey
Nachtoele
pi_80436440
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Knoflook verlaagt de bloeddruk wel
eet je veel zout?

Nee...hoge bloeddruk (en hart- en vaatziektes) is een familiekwaaltje....deel van de grootouders hadden het, beide ouders hadden het en mijn broer en ik kregen het ook ..was een kwestie van wachten wanneer het zou optreden, ik kreeg het eerst en mijn broer was een tijdje daarna aan de beurt.
Optimist tot in de kist
pi_80436451
geen eigen ervaring maar ervaring van zus, haar tong zwol plotseling op, zo heftig dat ze bijna
stikte, bleek van de banketstaaf te zijn, allergisch voor amandelspijs
  zondag 18 april 2010 @ 02:05:37 #12
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436452
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik ben zelf achter een aantal voedselallergieen gekomen. Huisarts wilde niet testen, die zei dat allergieen niet op latere leeftijd kunnen ontstaan en dat je altijd daarmee geboren wordt.

Tot ik half in shock raakte van een miniscuul beetje aardappel (meerdere keren), en ook allergie voor kiwi, ananas, banaan, sinaasappel, latex, etc. Toen geloofde hij me
Pff ja die huisartsen soms ook...

Ik had zo een reactie na het eten van vis...kom bij die huisarts was nog voor ze begrepen dat het dus echt wel een allergische reactie was, oh zegt hij..keek even op zijn pc;tje...
eh dit is hyperventilatie..ja doei!!!!!
Ik zeg echt niet man..mijn keel zit helemaal dicht, ik krijg geen lucht!
Man doe wat!
Nee hoor kon weer gaan! ( het stond toch in die pc! Gaan we nou krijgen hysterisch wijf!)

Nou ging naar huis en heb veel water gedronken dat helpt dus goed als je een allergische reactie hebt en na een half uur zakte het pas weer weg...
Ik durf dus nu geen vis meer te eten...
Snollebolt
pi_80436456
quote:

[..]
Ah. De befaamde latex/kiwi kruisallergie. Sterkte ermee.
  zondag 18 april 2010 @ 02:06:02 #14
244933 trovey
Nachtoele
pi_80436457
quote:

[..]

80 is een goed getal voor je onderdruk...de bovendruk zou toch echt boven de 100 moeten liggen
Optimist tot in de kist
  zondag 18 april 2010 @ 02:06:10 #15
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436460
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:05 schreef FANN het volgende:
geen eigen ervaring maar ervaring van zus, haar tong zwol plotseling op, zo heftig dat ze bijna
stikte, bleek van de banketstaaf te zijn, allergisch voor amandelspijs
WTF! Wat erg...
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 02:07:29 #16
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_80436471
Wat is dit voor quasi-geneeskunde, hou alsjeblieft op met die onzin.

Ik kan ook leuk zeggen: Jaaa ik heb diarree omdat ik vanmorgen brood met kaas op had.
How does it feel? To treat me like you do.
  zondag 18 april 2010 @ 02:07:44 #17
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436474
quote:

[..]

Lage bloeddruk kun je ook behoorlijk ziek van zijn!
Heb er ook bij tijd en wijle last van...kan ook komen door te weinig rust.
Vaag wordt je daar van zeg...
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 02:07:59 #18
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436479
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:07 schreef Lort het volgende:

Ik kan ook leuk zeggen: Jaaa ik heb diarree omdat ik vanmorgen brood met kaas op had.
En dat noem je onzin?
Snollebolt
pi_80436482
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

WTF! Wat erg...
dokter of spoeddienst iets dergelijk gebeld en tong is geslonken door waterijsjes te sabbelen,
geen waterijs in huis is ijsblokjes ook goed, maar schrikken was het wel

en ik had de amandelstaaf meegenomen
  zondag 18 april 2010 @ 02:09:12 #20
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_80436493
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:07 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

En dat noem je onzin?

Ja.
How does it feel? To treat me like you do.
  zondag 18 april 2010 @ 02:11:20 #21
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436514
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:09 schreef Lort het volgende:

[..]

Ja.
..besef wel, er zijn mensen die echt ziek worden door een broodje met kaas...dus zo stompzinnig is dit alles niet!
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 02:11:39 #22
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436515
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:08 schreef FANN het volgende:

[..]

dokter of spoeddienst iets dergelijk gebeld en tong is geslonken door waterijsjes te sabbelen,
geen waterijs in huis is ijsblokjes ook goed, maar schrikken was het wel

en ik had de amandelstaaf meegenomen
Ok ijs helpt dus!
Goede tip!
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 02:13:01 #23
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_80436526
Grappig van die zoetstoffen. Bij veel light artikelen die verkocht worden staat een merkje van "gezonde keuze". Light artikelen met zoetstoffen zijn helemaal niet gezond. Zoetstoffen kunnen zelfs slechter voor je zijn dan suiker.

Ik drink weleens coca cola als ik misselijk ben. Het helpt enorm, de misselijkheid is direct over

Ik heb in periodes dat er een droge lucht is (zoals nu) erg veel last van jeuk na het douchen. Echt zo'n extreme jeuk, om gek van te worden. Ik kreeg Triamciolon voorgeschreven, een hormoonzalf. Maar ik ben er inmiddels achter gekomen dat als ik alleen maar doucheolie gebruik zonder parfum en insmeer met een vette creme (vaseline oid) ik er geen last van heb en dus die hormoonzalf niet hoef te gebruiken.

Waterbakjes aan de verwarming kunnen weer leiden tot Legionella besmetting...... Of je zou ze dagelijks moeten verversen en helemaal schoon moeten maken. Tegen een verstopte neus werkt een ui ook heel goed, je moet alleen wel tegen de lucht kunnen
  zondag 18 april 2010 @ 02:13:37 #24
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436532
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:07 schreef Lort het volgende:

Ken iemand met een kind die altijd last had van diarree,
kind bleek allergisch voor tarwe!?
Ken iemand met een kind die een anafylactische shock kreeg na een flinterje ei ...in koekjes...waar dan ook in!
vergis je niet dit kan fatale gevolgen hebben hoor!
Het is niet niets als dat je overkomt of als je ziet dat het een ander overkomt.
Snollebolt
  zondag 18 april 2010 @ 02:16:26 #25
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80436558
quote:
Op zondag 18 april 2010 02:13 schreef childintime het volgende:
Grappig van die zoetstoffen. Bij veel light artikelen die verkocht worden staat een merkje van "gezonde keuze". Light artikelen met zoetstoffen zijn helemaal niet gezond. Zoetstoffen kunnen zelfs slechter voor je zijn dan suiker.

Ik drink weleens coca cola als ik misselijk ben. Het helpt enorm, de misselijkheid is direct over

Ik heb in periodes dat er een droge lucht is (zoals nu) erg veel last van jeuk na het douchen. Echt zo'n extreme jeuk, om gek van te worden. Ik kreeg Triamciolon voorgeschreven, een hormoonzalf. Maar ik ben er inmiddels achter gekomen dat als ik alleen maar doucheolie gebruik zonder parfum en insmeer met een vette creme (vaseline oid) ik er geen last van heb en dus die hormoonzalf niet hoef te gebruiken.

Waterbakjes aan de verwarming kunnen weer leiden tot Legionella besmetting...... Of je zou ze dagelijks moeten verversen en helemaal schoon moeten maken. Tegen een verstopte neus werkt een ui ook heel goed, je moet alleen wel tegen de lucht kunnen
Droge huid, gebruik eucerin!
Geweldig spul! Zelfs bij -normale- mensen verdwijnen pukkeltjes etc!
Heel veel vrouwen hebben een zg schimmelinfectie down there...komt puur door wasmiddels met teveel parfums!
Gebruik dan bv eens een tijdje de oudste waspoeder ooit
Sunil!
Schimmels daar...under je weet wel kunnen ook komen omda de man zich soms afrukt met zeep-douche- of cremes....
ja ja allemaal informatie via etc...ik vergeet nooit iets tot nu toe!
Laten we dat zo houden aub
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')