Wouter Bos met Guusje Nadorst?? Yeah right, dan had ze m eerst dronken gevoerd zekerquote:Op zondag 16 mei 2010 19:21 schreef Coos het volgende:
Ik las net dit.
[..]
Daar geloof ik nu helemaal niets van!!![]()
En nu echt de keuken in om wat Haute Culinairs te gaan doen.
Daar zijn we zuigende vrouwen voorquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Fipo
Zelfs in mijn eigen topic lukt 't niet![]()
![]()
Ik denk eerder dat hij haar dronken heeft moeten voeren. Dat lijkt mij geen probleem, want zij is een stoere kerel, zo is ooit bewezen. Maar Guusje en sex, dat lijkt mij water en vuur.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wouter Bos met Guusje Nadorst?? Yeah right, dan had ze m eerst dronken gevoerd zeker
Ik zeul niet met hout en bomen enz.. Oh fuckquote:
En wij kunnen weer de tering krijgen?quote:
Teringquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij kunnen weer de tering krijgen?
Wil je ook FA worden?
Ik ook niet, daar hebben we toch stoere mannen voor?!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeul niet met hout en bomen enz.. Oh fuck
Ja hoor watjes mogen ook.. Ik heb ook al de knopjes nogquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mogen niet stoere mannen hier ook komen?
Ja hoor, ik ben er toch ook?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mogen niet stoere mannen hier ook komen?
Dat spuit ik onder mijn armenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wij kunnen weer de tering krijgen?
Wil je ook FA worden?
Maar daar komen toch alemaal lekker kerels op af en dan sta ik ineens onder een waterval enzo.. (dan heb je het toch niet meer nodig?)quote:Op zondag 16 mei 2010 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is wel goedkope shit muis, dat kan vast beter
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar daar komen toch alemaal lekker kerels op af en dan sta ik ineens onder een waterval enzo.. (dan heb je het toch niet meer nodig?)
Krijg je als vrouwen zelf klussen hè! Wordt het niet eens tijd de hoofdleiding dicht te draaien?quote:
Mijn vriend maakt elke week weer haardhout. Vers gekapt en met opgerolde mouwen komt ie bezweet binnen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar hebben we toch stoere mannen voor?!
Ben juist blij dat ze er zijn, anders zou ik zelf het haardhout moeten halen
Ze overdrijven dat "met bomen zeulen" graag een beetje
Hoezo dooie puntjesquote:
Dan komt die FA ook wel van pas, met de wilde frisheid van limoenenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriend maakt elke week weer haardhout. Vers gekapt en met opgerolde mouwen komt ie bezweet binnen.
Maar fris is ie nietquote:
Kun je tegenwoordig ook gekloofd en al kopen, scheelt maar 15 euro per m3quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriend maakt elke week weer haardhout. Vers gekapt en met opgerolde mouwen komt ie bezweet binnen.
Hout brand veel lekkerder als het zelf is gekloofdquote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook gekloofd en al kopen, scheelt maar 15 euro per m3
Jij klooft ook al tegenwoordig?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hout brand veel lekkerder als het zelf is gekloofd
TIS een nep haardquote:Op zondag 16 mei 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komt die FA ook wel van pas, met de wilde frisheid van limoenen
Smeulend is wel een goede omschrijvingquote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
t "Is net als de SC een smeulend vuur, een brandhaard
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo dooie puntjes.. Geen haar meer op je hoofd
Daar doe ik niet aan, ik wilde een tijdje geleden wel graag een houtkachel, maar omdat dan hele boel hier in huis overhoop moest heb ik een nieuwe keuken + vloer gekozen, alsof dat niet binnen 3 dagen gebeurd wasquote:
Niks geklooi van pyromaantjes met stukjes hout.quote:
En nu wil jij natuurlijk alsnog zo'n houtkachelquote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, ik wilde een tijdje geleden wel graag een houtkachel, maar omdat dan hele boel hier in huis overhoop moest heb ik een nieuwe keuken + vloer gekozen, alsof dat niet binnen 3 dagen gebeurd was![]()
Maar in Frankrijk hadden we een houtkachel en daar ging door mijn zwager gekloofd hout in. En lekker dat het rook
Zwaardvis is een aanrader..quote:
en hamerhaai?quote:
Eigenlijk vond ik dat wel leuk. Mijn ouders hadden een echte. Kon er uren mee kutten. En er van alles in mikken.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niks geklooi van pyromaantjes met stukjes hout.
Een soort van Noekjequote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik dat wel leuk. Mijn ouders hadden een echte. Kon er uren mee kutten. En er van alles in mikken.
Sinasappel schillen enz.. Maar dit is een sfeer ding. Met knopjes
Simpel. Bakken als een stukje vlees. Het hangt er af van hoe dik de stukken zijn zeg maar. Paar minuten aan elke kant. Maar niet te lang. Is redelijk snel klaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen of ze het hier in de viswinkel hebben. Hoe maak je dat klaar?
Duhhhquote:Op zondag 16 mei 2010 19:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een soort van Noekje
Edit: en toen die nog blauw was, had ze ook knopjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |