Lekker gegetenquote:
ja sorry xD Ik moest het gewoon even kwijt en zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik speel graag Mona....maar dit is geen SC-topic >>>>daar heb je die envelopjes voor
Welkom in Fryslân.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef heavenstar het volgende:
Als ik nu nog naar ergens heel ver weg zou kunnen verhuizen zou ik het meteen doen.....
quote:
Ja, maar soms hé.quote:
Meer dan eens, ja.quote:
ik hoorde toevallig laatst dat alcohol juist helemaal niet helpt om eerder in slaap te komen. Maar weet niet of dat ook voor jou geldt... Hoe dan ook: ik snap je gevoel....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:45 schreef dude_flipper12 het volgende:
Als een alcoholist (ofwel ik drink bier om in slaap te komen in mijn eentje op mijn kamer, want anders denk ik te veel na en kan ik niet slapen xD)
Nou ja ik kom er wel van in slaap, maar ik weet niet of ik dan ook echt goed slaap, volgens mij niet echt, Maar beter een beetje slaap dan geen smaak :pquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik hoorde toevallig laatst dat alcohol juist helemaal niet helpt om eerder in slaap te komen. Maar weet niet of dat ook voor jou geldt... Hoe dan ook: ik snap je gevoel....
Dilemma's <-> Uitdagingen. Keuzes keuzes (..)quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:56 schreef heavenstar het volgende:
Dubbel: mijn baas heeft me aangeboden om voor een paar maanden in Frankrijk te werken zodat ik daar een afdeling kan opzetten. Super leuk natuurlijk en ben super blij en trots maar ja....![]()
*schop geeft*quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef dude_flipper12 het volgende:
Goed "gesprek" gehad. Ik voel me nu zooo veel beter hè. Echt geniaal hoeveel verschil ene gesprek kan maken. Met name hoe ik me blij kan voelen door een bevestiging dat iets niet gaat werken.Beter zeker weten dat iets niks wordt dan twijfelen blijkbaar
Klinkt als een once in a lifetime offer.......quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:56 schreef heavenstar het volgende:
Dubbel: mijn baas heeft me aangeboden om voor een paar maanden in Frankrijk te werken zodat ik daar een afdeling kan opzetten. Super leuk natuurlijk en ben super blij en trots maar ja....![]()
>>> uhm het is eigenlijk een beetje offtopic...stuur anders een pm....maar wat dacht je van een begroting maken... zorgde bij mij igg wel voor veel rust...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:38 schreef jantjeschmit het volgende:
gaat niet goed.. ik weet niet of iemand zich in mijn situatie kan verplaatsen, maar ik heb sinds kort een baan van 32 uur met een uur reistijd. Ik had een aantal maand niks gedaan en geleefd van mn lening, ondanks ik gestopt was met school. In september pak ik weer een andere studie op, maar ik voel me gewoon slecht. Ik kom rond (denk ik), ik heb mensen waarmee ik kan praten, ik ben zover ik weet gelukkig, maar... iets in me zegt dat er iets niet klopt. Ik loop de hele dag met een zenuwachtig (paniekerig) gevoel ik mn maag en ik moet telkens denken aan hoe ik wel niet rond kan komen. Ik ben me bewust van hetgeen wat ik voel en dat dit niet reeel is. Ik bedoel, ik weet dat ik rond kom.. maar mn gevoel (en daar kan ik niets aan doen) zegt iets anders. Het is zo frustrerend omdat ik weet dat ik het juist heb, maar dat mn gevoel (en ik ben een emotioneel persoon) zegt dat ik op het verkeerde spoor zit.
zwaar balen idd.... ik heb voor het muziekprobleem een tip>>> ik had juist een te stille doch gehorige werkhok... ik plug nu gewoon mijn koptelefoon in...fijn mijn eigen muziekjes luisterenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga het er nu allemaal even uitschreeuwen:
1. Mijn goede laptop is kaduuk. Processor raakt oververhit, nadat vorige week iemand 'm schoongeblazen heeft. Nu werk ik op een Acer die het geluid van een straaljager produceert, en het kreng is tyfustraag.
Mijn garantie van de goede laptop is een half jaar verlopen, dus kut.
2. Mijn werk is klote. Mijn collega drijft me tot totale waanzin, waardoor ik mijn uren doorbreng met op mijn tenen lopen, een grijs muisje spelen en genieten van totale stilte, aangezien mijn collega geen radio/muziek duldt.
3. Ik dacht, doe eens wat anders. Dus ipv de lekkere wijn die ik normaal altijd pak, zit ik nu aan de Willowbank, die niet te pruimen is.
4. Ik kan mezelf niet aanzetten tot dingen doen. Van de afwas, tot stofzuigen, tot op tijd naar bed gaan.
Plus; ik ben wel (morgen) een maand gestopt met roken, waarvoor creds.
Ik denk dat ik er ff uit moet.
Het nadeel is dat dat dus niet kan op mijn werk. Telefoon gaat non-stop, mensen voor mijn neus die dingen willen/ gedaan moeten hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zwaar balen idd.... ik heb voor het muziekprobleem een tip>>> ik had juist een te stille doch gehorige werkhok... ik plug nu gewoon mijn koptelefoon in...fijn mijn eigen muziekjes luisteren
Nou. Stand van zaken:quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga het er nu allemaal even uitschreeuwen:
1. Mijn goede laptop is kaduuk. Processor raakt oververhit, nadat vorige week iemand 'm schoongeblazen heeft. Nu werk ik op een Acer die het geluid van een straaljager produceert, en het kreng is tyfustraag.
Mijn garantie van de goede laptop is een half jaar verlopen, dus kut.
2. Mijn werk is klote. Mijn collega drijft me tot totale waanzin, waardoor ik mijn uren doorbreng met op mijn tenen lopen, een grijs muisje spelen en genieten van totale stilte, aangezien mijn collega geen radio/muziek duldt.
3. Ik dacht, doe eens wat anders. Dus ipv de lekkere wijn die ik normaal altijd pak, zit ik nu aan de Willowbank, die niet te pruimen is.
4. Ik kan mezelf niet aanzetten tot dingen doen. Van de afwas, tot stofzuigen, tot op tijd naar bed gaan.
Plus; ik ben wel (morgen) een maand gestopt met roken, waarvoor creds.
Ik denk dat ik er ff uit moet.
Dat is echt K....u...tquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Onder andere... weer afgewezen voor een baan![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef Houniet het volgende:
Vrolijk door Heineken. Iedereen die zich kut voelt moet deze even kijken
.
Nee sommige uitlatingen van mensen zijn wel bedroevend triest zeg maar.. en it's worth one big:quote:
I know that feelingquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef laforest het volgende:
Zo geil dat het zelfs R Kelly met een 15-jarige nog zou laten verbleken.
Ik heb wel een slecht vermoeden wat je bedoelt, maar zou je dat nader toe willen lichten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee sommige uitlatingen van mensen zijn wel bedroevend triest zeg maar.. en it's worth one big:.
Maar ofcourse verder prima
Nadere toelichting zwaar overbodigquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik heb wel een slecht vermoeden wat je bedoelt, maar zou je dat nader toe willen lichten?
OT: Nog steeds heul goed..
Het maakt je zwart lelijk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nadere toelichting zwaar overbodig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |