Je leven is toch al voorbij als je post op FOK!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee. Dan is je leven echt voorbij, als je mod wordt op FOK!
Er zijn mensen wel korter mod geweestquote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Er was toch ook een keer een mod overspannen geraakt omdat ze dacht dat ze FOK! continu in de gaten moest houden? Die gaf het na een week op ofzo
-1 pijnlijkquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Je leven is toch al voorbij als je post op FOK!
Nee dit is m'n eigen tv, alleen de kabel is bagger oid. Beneden was het beeld gewoon goed (ja ik sliep benedenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neem je eigen TV uit je broertjes kamer mee
Relaxquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee dit is m'n eigen tv, alleen de kabel is bagger oid. Beneden was het beeld gewoon goed (ja ik sliep beneden)
oh, dat is wel meer dan eens gebeurd hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Er was toch ook een keer een mod overspannen geraakt omdat ze dacht dat ze FOK! continu in de gaten moest houden? Die gaf het na een week op ofzo
Ik moet wel gekozen wordenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wanneer word je mod dan
Ik ben eten
Zo'n gevoel had ik alquote:Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee niet pijnlijk. Hier hebben de meesten zich al bij neergelegd
Dan kom je niet meer aan slapen toequote:Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh, dat is wel meer dan eens gebeurd hoor
volgens mij was er zelfs ooit een KLB-mod die elke vloek ging zitten editten
Bah.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee:
CUM #5: 18+ van Rotten, Ogrish, YNC, Uncoverreality......
Prachtigquote:Op zondag 16 mei 2010 19:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh, dat is wel meer dan eens gebeurd hoor
volgens mij was er zelfs ooit een KLB-mod die elke vloek ging zitten editten
Smakelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En wanneer word je mod dan
Ik ben eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |