Okee okeequote:Op zondag 16 mei 2010 19:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wel de verkeerde afkorting dus. BEGREPEN?
Stomme dikgedrukte caps lock
Pak er dan een andere tv bij, hoe kun je nou zonder Albertoquote:Op zondag 16 mei 2010 19:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben er vanavond trouwens niet bijGa niet 2 uur naar ruis zitten kijken
Oja ik heb nog een andere tv in m'n broekzak zitten nu je het zegtquote:Op zondag 16 mei 2010 19:21 schreef TheKC het volgende:
[..]
Pak er dan een andere tv bij, hoe kun je nou zonder Alberto
ECHT? WAT EEN TOEVALquote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oja ik heb nog een andere tv in m'n broekzak zitten nu je het zegt
Claim een andere TV in het huis danquote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oja ik heb nog een andere tv in m'n broekzak zitten nu je het zegt
Zal wel meevallan toch?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee. Dan is je leven echt voorbij, als je mod wordt op FOK!
Ik heb 1 keer wat over moderators gezegd en iedereen werd meteen boos. Dus ik zou niet al teveel zeggenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee. Dan is je leven echt voorbij, als je mod wordt op FOK!
Je kan toch ook op die tv kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zou het opvallen als ik de tv uit de huiskamer meeneem naar boven?
Dat zeker, ze zou inmiddels wel een miljoen hebben?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:16 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ze heeft het overigens wel goed gedaan, dik cashen natuurlijk met haar boek
Neem je eigen TV uit je broertjes kamer meequote:Op zondag 16 mei 2010 19:20 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ben er vanavond trouwens niet bijGa niet 2 uur naar ruis zitten kijken
CUM?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kwam er achter dat supertuxx best veel in CUM post
Hangt er vanaf of er iemand thuis is.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zou het opvallen als ik de tv uit de huiskamer meeneem naar boven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |