abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81676070
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:38 schreef Purdey het volgende:

[..]

Nou,dan kunnen we elkaar een hand geven.Mijn pa heeft een Opel astra uit '96,dus daar valt ook weinig aan te verpesten Alhoewel hij er wel bloedzuinig op is,en hij altijd fris gewassen voor de deur staat.Deuk/kras/schadevrij

Rijles ging net aardig.Nja,alhoewel..Voor mijn gevoel dan.Instr. lief was iets minder te spreken.Ik reed zo roekeloos als wat Kwam in een smal weggetje in conflict met een vrachtwagen,dus ik hop,in zn achteruit.Totaal niet achter me kijkend..Had zo iemand hartstikke plat kunnen rijden,of een auto
Instr. zei dat hij het heel zorgwekkend vond dat ik dat het gevaar niet van in zag.En bij de kruispunten moest ik ineens in zn 1 naderen van 'm.En toen zei ik 'Maar dan moet ik eerst helemaal stil gaan staan haast,naar zn 1,dan hinder ik toch gewoon?' Een kwartier later zaten we nog te discusiëren.En toen zei instr. 'Luister Monique,je bent een fijne meid,maar ik heb hier geen zin meer in.Als je het niet wilt accepteren dat ik gelijk heb,dan houdt het hier op.' En ook daar wilde ik bijna over in discussie gaan..Geen zin om te accepteren,tsss het idee
Lijkt op mijn rijlessen . Het heeft totaal geen zin om met een instructeur in discussie te gaan.
Tap tap tap
pi_81676316
Ik heb geen behoefte om mijn gelijk te halen. Discussie gebruik ik alleen als doel om te leren van iemand anders perceptie.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:36:11 #183
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_81676681
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Fucking hell nu moet ik toch echt op gaan letten, ik schrok me net de pleuris. Ging bij het stoplicht van z'n 5 naar z'n 1....

Ik schakelde eerst naar z'n 2 maar ik bedacht me omdat ik nog iets te snel reed en het een lange bocht was, dus ik wil naar z'n 3 en tja.. voila
Met nog een redelijke vaart in z'n 1? Liet je de koppeling opkomen? Volgens mij moet je bij al een beetje snelheid behoorlijk moeite doen om hem in de 1e versnelling geduwd te krijgen, dat is al een teken dat je bij de verkeerde versnelling zit.

Je houdt, zoals eigenlijk veel mensen, je hand waarschijnlijk te veel om de pook waardoor deze niet goed naar neutraal kan.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:41:10 #184
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81676881
Eerst rustig naar zijn neutraal gaan werkt het best bij het schakelen
En niet in 1 streep door trekken wat ik in mijn eerste lessen nog wel eens deed
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:50:53 #185
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81677324
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Lijkt op mijn rijlessen . Het heeft totaal geen zin om met een instructeur in discussie te gaan.
Haha volgens mij lijken wij qua rijlessen sowieso waanzinnig veel op elkaar.We hebben niet voor niks al zo veel lessen achter de rug.Gek he,dat ik het nog altijd probeer om in discussie te gaan,terwijl je op de voorhand al verloren hebt Moest jij ook in juni afrijden Cherry?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_81677747
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha volgens mij lijken wij qua rijlessen sowieso waanzinnig veel op elkaar.We hebben niet voor niks al zo veel lessen achter de rug.Gek he,dat ik het nog altijd probeer om in discussie te gaan,terwijl je op de voorhand al verloren hebt Moest jij ook in juni afrijden Cherry?
Yep Een weekje eerder dan jij . Ik lach me rot als ik het haal, trouwens. Ik kan nog helemaal niet zelfstandig rijden merkte ik dinsdag .
Tap tap tap
pi_81677849
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef FastFox91 het volgende:
Ik heb geen behoefte om mijn gelijk te halen. Discussie gebruik ik alleen als doel om te leren van iemand anders perceptie.
Soms zijn er dingen waar ik echt knettergek van word. Dan zegt hij de ene week dit, en de volgende week weer dat. Dan valt m'n mond even open hoor. Maar dan komt het er altijd op neer dat ik het wel niet goed begrepen heb enzo, het ligt toch altijd aan mij. Dus ik ga er niet meer tegenin, want ik zal hem wel verkeerd begrepen hebben. Afgelopen week, toen ik stopte voor oranje licht terwijl hij zei dat het nog best kon, heb ik hem wel even heel raar aangekeken denk ik want hij zei er gelijk achteraan dat het niet fout was dat ik stopte, maar dat ik nog wel had kunnen doorrijden. 'Zonde, als je haast had, kon je nog wel doorrijden! Maar het is niet fout, je stopt netjes, goed ingeschat, maar het HAD nog gekund.'
En dat terwijl ik tot nu toe altijd te horen krijg: als je kunt stoppen voor oranje, altijd doen.
Tap tap tap
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:15:23 #188
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81678431
Het zal wel vrouw-eigen zijn of zo want ik herken me ook ontzettend in jullie verhaal. Al geef ik wel iets sneller toe meestal, ook al ben ik het er dan nog niet mee eens. Ik moet 16 juni op, zou lachen zijn als we het alle drie in 1 keer zouden halen
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 20 mei 2010 @ 16:15:35 #189
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81678437
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Yep Een weekje eerder dan jij . Ik lach me rot als ik het haal, trouwens. Ik kan nog helemaal niet zelfstandig rijden merkte ik dinsdag .
Oké,een hoop afrijders dan in juni.Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoor,zoals het vandaag ging was ik dik vet gezakt En hoe graag ik die datum ook wilde,ik heb nu ineens een soort 'Help!' gevoel,heel raar.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Soms zijn er dingen waar ik echt knettergek van word. Dan zegt hij de ene week dit, en de volgende week weer dat. Dan valt m'n mond even open hoor. Maar dan komt het er altijd op neer dat ik het wel niet goed begrepen heb enzo, het ligt toch altijd aan mij. Dus ik ga er niet meer tegenin, want ik zal hem wel verkeerd begrepen hebben. Afgelopen week, toen ik stopte voor oranje licht terwijl hij zei dat het nog best kon, heb ik hem wel even heel raar aangekeken denk ik want hij zei er gelijk achteraan dat het niet fout was dat ik stopte, maar dat ik nog wel had kunnen doorrijden. 'Zonde, als je haast had, kon je nog wel doorrijden! Maar het is niet fout, je stopt netjes, goed ingeschat, maar het HAD nog gekund.'
En dat terwijl ik tot nu toe altijd te horen krijg: als je kunt stoppen voor oranje, altijd doen.
Instructeurs zijn er goed in om verwarring te zaaien.En ook dat tweede punt klopt exact met die van mij.Van de week een mooi voorbeeld: We gingen een datum plannen bij de rijschool.Daar kun je alleen links fileparkeren,en dat had ik nog nooit gedaan.Stuurde ook precies de kant op voor rechts fileparkeren Instructeur:Hé,weet je niet meer hoe dit moet?' 'Dit hebben we nooit gedaan..' 'Tuurlijk wel.Je weet het gewoon niet meer..' Alsof ik gek ben
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:56:49 #190
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81691055
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Rijles in de spits, altijd leuk. Vooral als je de hele les in de file staat
Ach, ik rij normaal altijd om 9:30 uur in een poeprustig dorp/stadje, daar word je ook wel eens zat van hoor. Je leert er namelijk gewoon minder van dan zou kunnen. De spits-rijles beviel me wel, maar ik reed slecht.

Het was merkbaar druk en daar had ik op gehoopt. Helaas gingen we niet de snelweg op - die instructeur zag de file-bui ook al hangen waarschijnlijk - maar in de stad was het ook druk. Ik vind het lastig inschatten wanneer ik kan gassen. Zoals anderen al zeiden verschilt het per week of ik van hem er wel tussen moet of af moet wachten. Afijn, paar keer nèt iets te traag. Niet fout, maar het HAD eventueel eerder gekunt. Keer daarna op de rotonde erop geknald natuurlijk en zul je net zien dat iemand snel de rotonde om gescheurd kwam, nou ja die moest dus ff op me wachten, sorry! We hebben ook even onder de motorkap gekeken en de banden behandeld. Easy enough. Fileparkeren ging wéér fout Ik begin me echt af te vragen of dat wel goed komt voor het examen. Daarentegen vraag ik me ook af of de situaties wel gelijk zijn en of de spiegelstand (ik kies een punt met behulp van mijn rechterspiegel) en de hoek van het wegdek niet roet in het eten gooien. Ik kan het ECHT wel, maar om een of andere reden kom ik elke keer anders uit, terwijl ik wel hetzelfde koppel en snel stuur. Afijn, we merken het wel. Kijken ging slecht vandaag. Ik ging niet genoeg aan de kant bij straatjes van rechts voor het geval er iemand uit dat straatje kwam, ik miste wijzigingsborden compléét, maar dat deed de instructeur er ook om, want hij wist dat er een omleiding was. Tot 3 keer toe wou ik afslaan maar stond er een hek voor. Niet dat ik dat persoonlijk erg vind, gewoon richtingaanwijzer weer uit en weer op tempo komen, maar mijn instructeur vond het toch echt fout Al met al geen ramp van een les maar wel veel kleine foutjes die ik niet had hoeven maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:04:31 #191
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_81691446
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:56 schreef twiFight het volgende:

[..]

Fileparkeren ging wéér fout Ik begin me echt af te vragen of dat wel goed komt voor het examen. Daarentegen vraag ik me ook af of de situaties wel gelijk zijn en of de spiegelstand (ik kies een punt met behulp van mijn rechterspiegel) en de hoek van het wegdek niet roet in het eten gooien. Ik kan het ECHT wel, maar om een of andere reden kom ik elke keer anders uit, terwijl ik wel hetzelfde koppel en snel stuur. Afijn, we merken het wel.
Bij mij hielp het toen ik van de instructeur de spiegel helemaal op de grond mikte, zodat je het achterwiel kan zien. Kreeg daardoor een veel beter idee van waar dat achterwiel nou precies zit als m'n spiegel normaal staat, en nu gaat fileparkeren gewoon goed .
pi_81694424
Ik kan ook niet fileparkeren hoor. De ene keer gaat het goed, dan weer niet. Ik kan ook nog niet goed inparkeren, laat staan achteruit inparkeren. Bochtje achteruit kan ik dan weer wel (terwijl ik die eerst juist niet kon). Volgens mij hou ik me bij die andere dingen nog te veel op de richtpunten af: bochtje achteruit gaat bij mij op gevoel ondertussen.
Tap tap tap
pi_81696070
Ik ga met het parkeren ook allemaal op richtpunten af hoor. Spiegel gelijk met achterbank, spiegel gelijk met kentekenplaat, dat soort ongein. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken in een grotere auto...
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:24:36 #194
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_81696172
Ik vind bochtje achteruit ook vrij lastig; ik stuur altijd te veel in enzo. En dan moet ik veeel corrigeren.

Fileparkeren vind ik wel redelijk makkelijk sinds ik die formule heb losgelaten en het meer op gevoel en spiegels doe; nadeel daarbij is wel dat ik het gevoel heb dat ik minder om me heen kijk doordat ik zo met die rechter buitenspiegel bezig ben.. Hms.

En in een vak voor/achteruit oefen ik vaak in m'n eigen auto met m'n paps.. Het is niet de meest ideale oplossing maar ik vind dat toch wel zo lastig..

Over 10 jaar gaat het bij ons allemaal heel soepel.. toch?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:59:58 #195
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_81698474
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind bochtje achteruit ook vrij lastig; ik stuur altijd te veel in enzo. En dan moet ik veeel corrigeren.

Fileparkeren vind ik wel redelijk makkelijk sinds ik die formule heb losgelaten en het meer op gevoel en spiegels doe; nadeel daarbij is wel dat ik het gevoel heb dat ik minder om me heen kijk doordat ik zo met die rechter buitenspiegel bezig ben.. Hms.

En in een vak voor/achteruit oefen ik vaak in m'n eigen auto met m'n paps.. Het is niet de meest ideale oplossing maar ik vind dat toch wel zo lastig..

Over 10 jaar gaat het bij ons allemaal heel soepel.. toch?
Nou Zag toen ik aan het werk was iemand parkeren die stond gewoon echt met ene helft van de auto op een parkeerplek en andere helft weer een andere parkeerplek Dacht echt van dat ik slecht was
pi_81702068
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zijn jullie trouwens ook al een beetje aan het kijken voor het eerste autootje? Ik wel, al weet ik van mijzelf dat ik geen auto ga kopen. Ik woon op 10 min. fietsafstand naar mijn school en dus niet echt een auto nodig. Ik pak de auto van mijn pa wel als ik eens moet werken (20 min. fietsen), het regent, en de auto staat voor.
Okay, ik wil deze:

Kost wat, maar dan heb je ook wat.
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 02:43:23 #197
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_81704707
Mijn vriendin en ik zijn arm en hebben tevens een hypotheek, dus een fatsoenlijke auto zit er voorlopig niet in. Zo wel dan zullen we eerst een kleine zuinige auto zoeken, dan denk ik aan een Clio, een Polo, een Fiesta, een Swift, etc. Tevens zou ik graag een japanner willen maar die worden nogal eens misbruikt als penisverlenger voor een of andere neger. Mijn broer rijdt een Toyota Auris 6-bak, die lijkt me ook wel fijn.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 21 mei 2010 @ 06:53:37 #198
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_81705362
Mijn corsa rijdt 1 op 19 ofzo, dat is ook fijn! En in de wegenbelasting is ie lekker goedkoop; 22 euro per maand/70 euro per kwartaal.. En hij rijdt zo lekkerr!
pi_81707409
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:20 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Okay, ik wil deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Als we dan toch bezig zijn:

Mooier heb je ze niet

Maargoed, dan moet ik nog even doorsparen. Of de staatsloterij winnen, dan koop ik er zo een en mogen jullie allemaal een rondje meerijden
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:45:55 #200
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_81707972
'Als je op je examen ook zo rijdt, dan ga je zeker slagen!' Woehoe!
pi_81708134
Ik wil een audi
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:52:40 #202
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81708151

Dat zegt-ie tegen mij nou nooit
Tap tap tap
  vrijdag 21 mei 2010 @ 09:53:13 #203
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81708164
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:52 schreef Hitomi het volgende:
Ik wil een audi
Ik wil een Fiat500
Tap tap tap
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:06:24 #204
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81708579
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik wil een Fiat500
Die is toch veeel ste groot

Begin denk ik ook met een Opel corsa, Peugnot 107 of een suzuki swift

En net mijn rijbewijs opgehaald Alleen niet echt tijd om te rijden vandaag moeders wil het eerste ritje mee en ik moet nog van 1 tot 9 werken en daarna na de bios
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81709196
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Die is toch veeel ste groot

Begin denk ik ook met een Opel corsa, Peugnot 107 of een suzuki swift

En net mijn rijbewijs opgehaald Alleen niet echt tijd om te rijden vandaag moeders wil het eerste ritje mee en ik moet nog van 1 tot 9 werken en daarna na de bios
Jeej heb je eindelijk het pasje in je bezit! Congrats!

Ik zal zelf beginnen met zo'n klein wagentje. Ooit wil ik een Audi
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:31:11 #206
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_81709380
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Jeej heb je eindelijk het pasje in je bezit! Congrats!

Ik zal zelf beginnen met zo'n klein wagentje. Ooit wil ik een Audi
Tof ! Wanneer breng je me een keer naar stage .
Ik neem gewoon ford ka van m'n moeder mee als ik m'n rijbewijs heb .
pi_81709382
Gaat iedereen hier echt meteen een auto kopen? Ik ken er in mijn omgeving maar heel erg weinig die dat doen. Meer gebruik maken van de auto van hun ouders, wat ik ook van plan ben, totdat ik over een paar maandjes een motor kan kopen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 10:33:29 #208
251095 Purdey
Better off alone..
pi_81709451
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:45 schreef Kimpossible het volgende:
'Als je op je examen ook zo rijdt, dan ga je zeker slagen!' Woehoe!
Oew wat fijn om dat te horen!

@Cherrylips: De mijne zegt ook nooit zoiets hoor

@TwiFight: Heb jij eigenlijk al een examen-datum staan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Purdey op 21-05-2010 10:40:22 ]
pi_81711584
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:31 schreef Jac0bus het volgende:
Gaat iedereen hier echt meteen een auto kopen? Ik ken er in mijn omgeving maar heel erg weinig die dat doen. Meer gebruik maken van de auto van hun ouders, wat ik ook van plan ben, totdat ik over een paar maandjes een motor kan kopen
Mijn ouders zijn ERG vaak weg met de auto, zeer zeker op momenten dat ik hem ook nodig zou hebben. Ook woon ik vrij ver van school + vriendje af, dus ik verwacht m wel vaak nodig te hebben.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:47:16 #210
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81712384
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:30 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn ERG vaak weg met de auto, zeer zeker op momenten dat ik hem ook nodig zou hebben. Ook woon ik vrij ver van school + vriendje af, dus ik verwacht m wel vaak nodig te hebben.
Mijn ouders zijn gellukig bijna nooit met de gewone auto weg , mijn pa heeft een auto voor het werk erbij dus die van ons bijna altijd beschikbaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')