Ben eens stil.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:07 schreef spiderweb1 het volgende:
Lang leve over jaar schoolloos leven lijden.
Sowieso mag je een 5 halen tochquote:Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik mag voor Engels een 2 halen.Alleen biologie sta ik een 5 voor op m'n rapport nu, maar dat compenseer ik wel.
En Engels is altijd alleen maar teksten lezen geweest en gaten vullen. Bij Frans is dat ook zo. En Nederlands weet ik het eigenlijk niet van.
JESUS H. CHRIST WATquote:
Moet je dat weten?!!?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Kanker, ik weet niet waar ik mijn examentafelnummer moet checken. En volgens mij was ik kandidaat 99.IK WEET HET NIET MEER.
Ja, dat wel. Ik vind 't geruststellend dat ik er niet perse een 9 voor moet halen of zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso mag je een 5 halen toch. Jullie moeten toch een brief schrijven bij engels? Dat hebben wij niet..
En dat vind ik gek.
Ik ga International Event Management Studies op het Albeda doen, wel MBO maar na 1 jaar MBO kan ik doorstromen naar HBO en drie jaar HBO afmaken.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen na jullie eindexamen, wd en crack?
Knik in m'n neus?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben eens stil.
Met die lelijke knik in je neus.
Naar Chersonisoss examenfeestenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef Smart_ass het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen na jullie eindexamen, wd en crack?
Nerd.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
Als ik nu examens zou hebben mag ik voor sk en wi a een 2,4 halen.Hopelijk volgend jaar nog steeds zoiets, want dat is beiden best veel leren.
Aight, Event Management is wel tof.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga International Event Management Studies op het Albeda doen, wel MBO maar na 1 jaar MBO kan ik doorstromen naar HBO en drie jaar HBO afmaken.
Nee. Ik ga niet naar een examenfeest waar dan ook.quote:
Mogen wij wel op die van jou komen?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet naar een examenfeest waar dan ook.
Oke. En wat voor hbo opleiding wil je doen dan, iets in dezelfde richting?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga International Event Management Studies op het Albeda doen, wel MBO maar na 1 jaar MBO kan ik doorstromen naar HBO en drie jaar HBO afmaken.
Dezelfde opleiding, maar dan op HBO.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke. En wat voor hbo opleiding wil je doen dan, iets in dezelfde richting?
Daarom toch.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wist dat dit antwoord kwam, vandaar de vraag.
Ik niet. Doe mij maar een kaasplankje en een lekker wijntje erbij.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:16 schreef Mozy het volgende:
Mensen die alleen wat gaan doen als ze geslaagd zijn.
Ik party elke vakantie het dak eraf.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet. Doe mij maar een kaasplankje en een lekker wijntje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |