quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
Het maken van een samenvatting voor een boekverslag
De samenvatting moet bevatten:
Wat de belangrijkste gebeurtenissen zijn
Wie de hoofdpersoon is
Wat het probleem van de hoofdpersoon is en of dit opgelost wordt
Wat de hoofdpersoon beleeft (in grote lijnen)
Wie de belangrijkste andere personen zijn
Hoe de relatie is tussen de hoofdpersoon en de andere personen (vrienden, ouders-kinderen, geliefden)
Waar de gebeurtenissen zich afspelen (land, stad)
Waar de gebeurtenissen zich afspelen (tijd)
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
Het maken van een samenvatting voor een boekverslag
De samenvatting moet bevatten:
Wat de belangrijkste gebeurtenissen zijn
Wie de hoofdpersoon is
Wat het probleem van de hoofdpersoon is en of dit opgelost wordt
Wat de hoofdpersoon beleeft (in grote lijnen)
Wie de belangrijkste andere personen zijn
Hoe de relatie is tussen de hoofdpersoon en de andere personen (vrienden, ouders-kinderen, geliefden)
Waar de gebeurtenissen zich afspelen (land, stad)
Waar de gebeurtenissen zich afspelen (tijd)
Besef je je wel dat je hele toekomst van de komende dagen afhangt?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet zenuwachtig.
Ja, en? Ik sta er goed genoeg voor om voor al mijn examens een 4 te halen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Besef je je wel dat je hele toekomst van de komende dagen afhangt?
Otis vindt zichzelf grappig en ik kan het niet waarderen.quote:
Staat toch wel gewoon ergens achterin je boek van die regeltjes.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:56 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders misschien?
Een samenvatting schrijven, waar moet ik rekening mee houden?
Titel? Inleiding? Afsluiting?
Ze had me uitgenodigd voor hyves enzo.quote:
Ik wil wel respect geven op je nieuwe foto hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Otis vindt zichzelf grappig en ik kan het niet waarderen.
Doe het, dan kun je haar krabbels lezen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze had me uitgenodigd voor hyves enzo.en toen had ik haar geaccepteerd en een dag later weer weggehaald.
Ik vond het wel grappig, WD niet.
Achterkant van de kaft, meestal.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat toch wel gewoon ergens achterin je boek van die regeltjes.
Ik ook nietquote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben trouwens helemaal niet zenuwachtig.
Niet eens luisteren en brief schrijven?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik mag ook bijna overal een 4 halen, bij sommige vakken een 3 nog wat. En dan nog, ik heb een 9 als combinatie cijfer.
Ik vind het trouwens fucking raar, engels is bij ons alleen maar lezen?
Ik mag voor Engels een 2 halen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik mag ook bijna overal een 4 halen, bij sommige vakken een 3 nog wat. En dan nog, ik heb een 9 als combinatie cijfer.
Ik vind het trouwens fucking raar, engels is bij ons alleen maar lezen?
Ja dat kreeg ik afgelopen jaar, maar het examen zelf is alleen maar lezen. Dat vind ik best gekquote:
Mensen zonder sport1quote:Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
Je moet mij hier zien refreshen op die teletekstpagina van Spanje.
Luistertoets heb je in je toetsweek gehad als het goed is. En de brief krijg je naast je examen.quote:
Lekker gek, los in je vel.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik afgelopen jaar, maar het examen zelf is alleen maar lezen. Dat vind ik best gek
Mensen zonder sopcastquote:Op zondag 16 mei 2010 19:06 schreef Potloodvis het volgende:
Je moet mij hier zien refreshen op die teletekstpagina van Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |