TS is 19..... mocht haar vader al pedofiele neigingen hebben dan zal hij niet meer vallen op iemand van 19.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:28 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Goed advies zeg![]()
![]()
![]()
Ik denk eigenlijk dat haar vader dat als een open deur ziet als blijkt dat zijn dochtertje op oudere mannen valt
Hij valt op jongere meisjes, niet perse minderjarig wat ik eruit begrijp.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS is 19..... mocht haar vader al pedofiele neigingen hebben dan zal hij niet meer vallen op iemand van 19.
Kijk maar uit dat hij straks het contact met jou niet verbreekt, als de hele stad straks weet dat zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 18:09 schreef seiramu het volgende:
Ik zou het contact met mijn vader nooit verbreken! Hij is echt een goede vader. Hij doet veel voor me en hij heeft heus geen pedofiele gedachten jegens mij (van wat ik heb gemerkt).
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:13 schreef Nightwulf het volgende:
Je weet zelf hoe turken alles doorkletsen
Laat je niet wegjagen door dit soort trollreacties.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:09 schreef seiramu het volgende:
@Papierversnipperaar
Hij is al over de 45 (exacte leeftijd weet ik even niet...rond de 50 zal het wel zijn). Sorry hoor dat ik mij zorgen maak. Mijn zusje is net 12 en hij gaat met meiden om van 14. Ik houd wel op met mij zorgen te maken want wat mijn vader doet is blijkbaar normaal.
Heb je gisteren Vals Plat gezien? Die clown van Sesamstraat (Hakim Traïdia) liep met een kind van 15 aan zijn arm. Wat een monster was dat!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:03 schreef Suphomes het volgende:
Veertien is natuurlijk veel te jong voor iemand van in de veertig maar ik weet niet of ik paps meteen als pedofiel zou bestempelen, qua uiterlijk zijn ze soms nauwelijks te onderscheiden van 18/19.
Zolang het met wederzijds goedvinden is...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Uiteraard is Papierversnipperaar weer de enige die het geen enkel probleem vindt dat een 50-jarige met een kind van 14 aanpapt...
Linkje?quote:Ik heb zijn gesprekken stiekem gevolgd en ik was erg geschrokken! Hij valde een (aantrekkelijke) meid van 14 lastig
Zolang dat kind eruit ziet als het meisje uit zijn link zul je mij in ieder geval niet horen klagen dat die 50 jarige zich fysiek tot haar aangetrokken voelt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Uiteraard is Papierversnipperaar weer de enige die het geen enkel probleem vindt dat een 50-jarige met een kind van 14 aanpapt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |