Nee dat is hem niet, toch bedankt!quote:Op maandag 17 mei 2010 03:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
De clip voldoet een beetje aan je omschrijving alleen het is geen rap/hip hop
Is het echt een rap nummer ?
Ik zet het nr er toch ff neer ,gokje dus
Nee, toch bedankt. Er wordt meerdere malen "The Yellow Submarine" in herhaald, achter elkaar.quote:
Of misschien Run DMC - Its like that?quote:Op maandag 17 mei 2010 03:12 schreef Prixie het volgende:
[..]
De clip voldoet een beetje aan je omschrijving alleen het is geen rap/hip hop
Is het echt een rap nummer ?
Ik zet het nr er toch ff neer ,gokje dus
Ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 12:50 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Of misschien Run DMC - Its like that?
Is het wel een hit(je) geweest of onbekend gebleven ?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Elkouw het volgende:
[..]
Ook niet
Het is ook niet echt pure rap. Het is een vrij recent nummer, denk begin dit jaar
Gokje :quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Ik hoorde gistermiddag in de H&M een leuk nummer! Was een vrouw die zong met een duidelijk Brits accent. Was gewoon een vrolijk soort van popliedje. Op het allerlaatst zei ze iets van: I broke my glass.
Iemand enig idee?
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Ik hoorde gistermiddag in de H&M een leuk nummer! Was een vrouw die zong met een duidelijk Brits accent. Was gewoon een vrolijk soort van popliedje. Op het allerlaatst zei ze iets van: I broke my glass.
Iemand enig idee?
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef kanya het volgende:
Iemand enig idee?
quote:
quote:
Vet snel! Thanksquote:
http://tinyurl.com/2g6slfgquote:Op maandag 17 mei 2010 15:53 schreef kanya het volgende:
[..]
Ik had het al gegoogled.. maar kwam niet zo ver
Dat kan ya (quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef kanya het volgende:
[..]
Aah.. ja, ik had weer te ingewikkeld gegoogled. En ik vind dit topic altijd wel handig
Zelf al op bv youtube gekeken? Staat genoeg opquote:Op maandag 17 mei 2010 10:03 schreef Maaslander het volgende:
Nee, toch bedankt. Er wordt meerdere malen "The Yellow Submarine" in herhaald, achter elkaar.
Nooit op mtv of tmf gezien. views lag ook nog onder de 100.000 toen ik hem bekeek.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is het wel een hit(je) geweest of onbekend gebleven ?
Gisteren deed youtube het heel slecht bij mij (laden van filmpje duurde ±1 uur), net gekeken en het blijkt om het liedje van The Beatles te gaan, echter dan een hardstyle versie die ik nog steeds niet gevonden heb.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Italo het volgende:
[..]
Zelf al op bv youtube gekeken? Staat genoeg op
100% yellow sub?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:06 schreef Maaslander het volgende:
[..]
Gisteren deed youtube het heel slecht bij mij (laden van filmpje duurde ±1 uur), net gekeken en het blijkt om het liedje van The Beatles te gaan, echter dan een hardstyle versie die ik nog steeds niet gevonden heb.
Heeft iemand hardstyle remix van dit toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |